شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

خرید شیشه سکوریت : به طور کلی تنها یک نوع شیشه وجود دارد و آن هم شیشه معمولی می باشد که همه ما میشناسیم. اما زمانی که فرایند های مخصوص و مشخصی بر روی شیشه های معمولی اتفاق می افتد. این شیشه ها تغییر می کنند و تبدیل می شوند به انواع شیشه های دیگر. یکی از این شیشه ها، شیشه شیشه های مستحکم و یا سکوریت می باشد. در این مطلب قصد داریم علاوه بر ارائه توضیحاتی در مورد شیشه های پخت مستحکم، در مورد نحوه ثبت سفارش خرید این محصولات نیز اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همان طور که بیان کردیم این شیشه های مستحکم شد سکوریت بعد از طی فرآیندی در کوره های پخت تولید می شوند. اما چرا باید این شیشه ها را تولید کرد؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید در تا مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

شیشه سکوریت

پیش از آنکه بخواهید سفارش خرید شیشه سکوریت خود را ثبت نمایید. باید بدانید این شیشه های مستحکم و پخت چه هستند، چه ویژگی ها، مزایا و کاربردهایی دارند. به دلیل اینکه شرح مزایا و چیستی این شیشه ها بسیار طولانی می باشد ما در اینجا تنها به معرفی بخشی از این محصولات خواهیم پرداخت. در انتهای این بخش از مقاله لینک دسترسی شما به مقاله اصلی شیشه سکوریت و مستحکم را قرار می دهیم.

این شیشه های بسیار مستحکم که در کوره های پخت با درجه حرارت مشخصی تولید می شوند که شرح آن را در مقاله مربوط به خود می خوانید، به شیشه های ایمن و امن نیز شهرت دارند.  چرا که به علت مستحکم بودن در شرایط سخت تری نسبت به شیشه های ساده می شکنند. هم چنین در صورت شکست به بخش های بسیار ریز غیر قابل برش تبدیل می شوند. این شراطی ایمن و مطمئن برای افرادی که در اطراف این شیشه های مستحکم وجود دارند.

شیشه میرال 

می توان گفت نام دیگر شیشه های مستحکم سکوریت، شیشه میرال می باشد. در ابتدا که این شیشه ها به بازار آمدند با نام میرال معرفی شدند. هنوز هم برخی از افراد این محصولات را با نام قدیمی آنها می شناسند. به همین دلیل و برای احترام به مخاطب مجموعه بزرگ کامادر مطلب را با عنوان نام قدیمی شیشه های مستحکم و ایمن سکوریت طراحی نمود. ما پس از لینک دسترسی به صفحه شیشه های سکوریت لینک دسترسی یه شیشه های میرال هم به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه سکوریت می توانید بر روی این متن کلیک نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه میرال بر روی این متن کلیک نمایید.

قیمت شیشه سکوریت

یکی از ر جست و جو ترین کلمه در حوزه این محصولات محاسبه قیمت شیشه سکوریت می باشد. پارامتر و موردی بسیار مهم در زمینه خرید شیشه سکوریت که برای تمامی علاقمندان به تهیه این محصولات، در اولویت بالایی می باشد. برای رسیدن به قیمت نهایی شیشه های مستحکم شرکت کامادر دو راه وجود دارد. اینکه همین حالا با کارشناسان و مشاوران شرکت کامادر از طریق شماره های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید. از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید. سپس نسبت به ثبت سفارشات خرید خود اقدام نمایید. راه دوم این است که با کلیک بر روی متن ذیل وارد صفحه محاسبه قیمت شیشه سکوریت شود.

محاسبه قیمت شیشه سکوریت یا شیشه میرال

خرید انواع شیشه سکوریت

برای ثبت سفارش خرید شیشه سکوریت می توانید پس از آگاهی از قیمت نهایی این محصولات، با ما تماس بگیرد. با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه کامادر همین حالا از طریق شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. شما می توانید با استفاده از راهنمایی های کاملا رایگان مشاوران ما تمامی اطلاعات مورد نظر را به دست آورید و در نهایت نسبت به خرید شیشه سکوریت اقدام نمایید.

پارتیشن اداری

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

پارتیشن شیشه ای اداری ، شاید بهترین متریال برای پارتیشن خود داشته باشید اما اگر به درستی نصب نشود دچار آسیب می شود. شما می توانید از یک کارشناس برای نصب کمک بگیرید یا اگر می خواهید این سازه را خودتان نصب کنید، دستورالعمل هایی را در ادامه برای نصب پارتیشن شیشه ای بیان می کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا نصب پارتیشن شیشه ای مهم است؟

کیفیت نصب پارتیشن شیشه ای به طور مستقیم بر کیفیت و عمر ماندگاری آن پس از اتمام نصب تأثیر می گذارد. بنابراین نصب این سیستم  اهمیت بسیار بالایی دارد. ما تاکید می کنیم که پارتیشن شیشه ای یک سیستم است نه یک محصول. این سیستم در عین حال که ساده به نظر می رسد نیاز به دقت بالایی دارد. این سیستم متحرک است بدین معنا که می توان آن را جدا کرد و به جای دیگری جا به جا کرد.بیایید جزئیات مراحل نصب پارتیشن شیشه ای را بررسی کنیم.

فیلم نصب پارتیشن شیشه ای شرکت کشت و صنعت جوین توسط کامادر

 

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

5 مرحله اصلی برای نصب پارتیشن های شیشه ای وجود دارد:

 

1. کانال U – قطعه ای که پانل های شیشه ای را نگه می دارد.

 

اولین مرحله از فرآیند نصب، ایجاد کانال U را در بالا و پایین پارتیشن شیشه ای که می خواهید بسازید، تنظیم کنید. کانال U در چهار ضخامت مختلف موجود است تا به شما امکان دهد دهانه پارتیشن خود را با اندازه پانل شیشه ای که در نظر داریددد، مطابقت دهید. اگر مطمئن نیستید که به کدام اندازه کانال U نیاز دارید، از ما بپرسید تا بتوانیم شما را در این خصوص راهنمایی کنیم.

سپس باید سوراخ هایی را در کانال U ایجاد کنید و آن را با پیچ به کف، دیوارها و سقف ثابت کنید. توصیه می شود پیچ ها را در کانال U فرو کنید تا سر پیچ ها غر نشود زیرا ممکن است به شیشه آسیب برساند.

 

2. پانل های شیشه ای

 

هنگامی که کانال U در جای خود قرار گرفت، شیشه را می توان به وسیله کانال U بلند کرد یا از طریق دهانه درب به سمت کانال U بلغزید. پانل های شیشه ای باید با استفاده از پکرها در پایه کانال U تراز شوند تا اطمینان حاصل شود که پانل های شیشه ای به صورت عمودی ایستاده اند و اتصالات بین آنها عمودی است.

3. اتصالات و یراق آلات پارتیشن

 

هنگامی که پانل های شیشه ای در جای خود قرار گرفتند، می توان آنها را به صورت عمودی با استفاده از لولا که معمولا از جنس چودن می باشد بهم متصل کرد. استفاده از فریم برای پارتیشن هایی که دارای قاب می باشد.

4.واشر لاستیکی

 

هنگامی که پانل های شیشه ای در جای خود قرار می گیرند و به صورت عمودی به هم متصل می شوند، از واشر لاستیکی برای ثابت کردن پانل های شیشه ای در کانال U استفاده می شود. واشر لاستیکی را به کانال U در دو طرف شیشه فشار دهید تا آن را در کانال U فرو کنید.

5) درب های شیشه ای لولایی

 

درب‌های شیشه‌ای متقارن و 180 درجه باز می‌شوند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به سمت چپ یا راست قرار دهید. ابتدا باید یک صفحه کف را با پیچ و مهره های مشخص روی زمین ثابت کنید. سپس نقطه محوری کانال U را مستقیماً بالای صفحه کف قرار داده و ثابت کنید.

سپس درب را به سمت نقطه محوری کانال U خم کنید. پیچ قفل را که سوراخ دایره‌ای در قسمت بالایی را نگه می‌دارد باز کنید و سپس آن را به سمت بیرون و اطراف نقطه محوری کانال U دایره‌ای که از کانال U به سمت پایین است بچرخانید. هنگامی که نقطه چرخش دایره ای در سوراخ دایره ای قرار گرفت، پیچ ها را سفت کنید. در حال حاضر باید درب باز شود.
نصب پارتیشن شیشه ای تمام شد.

پارتیشن چوبی

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

باور کنید یا نه ، بازسازی و طراحی دفتر می تواند به همان اندازه دکوراسیون داخلی خانه شما هیجان انگیز باشد .

پارتیشن اداری چیست ؟

داشتن یک دفتر شیک که کاملاً کاربردی نیست .دفتری که مملو از طراحی های عجیب و مجهز و شیک ممکن است چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر جایی برای کار موثر و مفید باقی نماند، کاربردی ندارد. برخی از ضروری ترین ویژگی های دفاتر مدرن، فضاهای مشارکتی ، اتاق های جلسات خصوصی و البته فضاهای جداگانه کارمندان است.

اگر تنها یک فضای باز برای کار دارید، چگونه ممکن است بتوانید دو فضای کاری پر سر و صدا را با بخش هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند در یک فضا تأمین کنید؟ خوب ، بدون انجام هزینه های گزاف برای بازسازی کلی دفتر ، می توانید از پارتیشن های اداری استفاده کنید.

این سازه سریع ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای استفاده بهینه از فضای کاری می باشد. پارتیشن های اداری می توانند ثابت یا متحرک باشند و برای هر اندازه فضای مورد نیاز مناسب باشند.تفکیک بخش های مختلف کارمندان از جمله بخش های فروش ، اداری ، مالی و... را می توان با این پارتیشن ها فراهم کرد.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری بر اساس طراحی و نیاز شما به انواع مختلف تقسیم می شود:

1. پارتیشن چوبی اداری

پارتیشن های چوبی برای محیط کار مناسب هستند و می توان در ایجاد ظاهری سنتی در دفاتر استفاده کرد ، در حالی که حس گرما در محیط کاری را ایجاد می کند. این نوع پارتیشن سالها در طراحی داخلی محبوب بوده اند ، زیرا به راحتی در طراحی هر دفتر ادغام می شوند و در عین حال احساس طبیعی می دهند.

پارتیشن اداری برای چه فضاهایی مناسب است ؟

همان طور که می دانید پارتیشن اداری یکی از محبوب ترین سازه ها در دنیا می باشد. این پارتیشن دارای انواع مختلفی از جمله پارتیشن شیشه ای و ... می باشد. در صورتی که می خواهید اتاق هایی برای تفکیک بخش های مختلف برای شرکت یا دفتر خود داشته باشید،  گزینه مناسبی است.

در صورتی که تمایل دارید بخش هایی مانند بخش های اداری را از مالی تفکیک کنید، می توانید از این پارتیشن ها استفاده کنید. البته از این نوع سازه می توان در همه فضاها استفاده کرد.

پارتیشن های چوبی اداری از چه چوب هایی ساخته می شود؟

همان طور که از نامش پیداست از چوب های متنوعی تولید می شود .این پارتیشن ها از جنس تمام چوب، ام دی اف، آکوستیک ، متحرک ، تک جداره و دوجداره و... تولید می شود. ضد آب ، امکان قابلیت شستشو و استرلیزه شدن از جمله خصوصیات این پارتیشن هاست.

انواع طراحی

  1. پارتیشن تمام چوب تزئینی

همان طور که از نامش پیداست این پارتیشن ها جنبه زینتی دارند و هم برای اداره و هم برای خانه استفاده می شود. این پارتیشن ها متناسب با هر طراحی نصب می شود و زیبایی خاصی به خانه شما می بخشد.

این پارتیشن ها در خانه برای دکور هم استفاده می شود. بر روی برخی از این پارتیشن ها تراشکاری و منبت کاری نیز انجام می شود که زیبایی آن ها رو دو چندان می کند.

  1. پارتیشن روکش چوب یا HPL

HPL ورق هایی با روکش چوب  که از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک تولید شده اند. این ورق ها تحت فشار و حرارت بالای 145 C و فشار 300 bar قرار گرفته و تبدیل به صفخات مقاومی می شوند. از این پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود.

در ادارات برای تفکیک بخشهای مختلف استفاده می شود. همچنین در سرویس بهداشتی عمومی ، بیمارستان ها ، آزمایشگاههای ، تزئین آسانسور و لاکرهای استخر نیز استفاده می شود. این ورق ها به دلیل خاصیت آنتی باکتریال ، آنتی الکترواستاتیک و قابل شستشو بودن محبوب و پرکاربرد است. این پارتیشن ها ضد رطوبت بوده و در برابر آب و خوردگی مقاوم می باشد.

پارتیشن چوبی در مراکز درمانی

از آنجائیکه چوب از دل طبیعت استخراج می شود، حس خوبی در فضا ایجاد می کند که برای بیماران و کادر درمانی بسیار مناسب است. استفاده از این پارتشن ها تنها به این دلیل نمی باشد .

بلکه خاصیت قابل شستشو و ضدآب بودن از دیگر دلایل استفاده از این پارتیشن است. از آنجائیکه در بیمارستان ها به دلیل آلودگی و میکروب ها نیاز به شستشو و استریل شدن دارد.

کاربرد پارتیشن های چوبی در رستوران ها و کافه ها

یکی از بهترین فضاها برای نصب پارتیشن چوبی رستوران ها و کافه ها می باشد. از آنجائیکه بهداشت در این فضاها مهم می باشد و باید آلودگی ها به طور منظم تمیز و شستشو شود. به همین دلیل از چوب های MDF ، PVC یا HPL استفاده می شود. در برخی از این فضاها از ترکیب شیشه در نصب پارتیشن های چوبی استفاده می شود.

مزایای پارتیشن چوبی

پارتیشن بندی چوبی بسته به نیاز مورد نظر شما در انواع مختلفی از چوب مانند چوب ام دی اف یا روکش MDF موجود است. پارتیشن های چوبی به همراه شیشه ، قاب درها و یراق آلات نصب می شود که می توان آنها را راحت جدا کرده و به هر جای دیگری در دفتر منتقل کرد.

نکته مهم در مورد سیستم های پارتیشن بندی چوبی این است که برای نصب تنها از چوب استفاده نمی شود. بلکه می توان از شیشه ها استفاده کرد تا روشنایی کافی به فضا بدهد.

• از این پارتیشن ها همچنین می توان در بخش هایی از خانه استفاده کرد . به طور خلاصه از این پارتیشن می توان در همه فضاها از فضاهای پذیرایی گرفته تا اتاق هیئت مدیره و اتاقهای کنفرانس یا محیط اداری عمومی استفاده کرد.

ادامه مطلب

• این سیستم ها همچنین عایق صدا هستند ، زیرا این سیستم ها قادر به ارائه درجه عایق صدا تا 52 دسی بل هستند و سیستم هایی که دارای روکش ام دی اف هستند دارای40 دسی بل (Rw) هستند.

• یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری ، ایمنی در برابر آتش است و مهم اینست که ساختمان شما مطابق با مقررات دقیق ساختمان باشد. پارتیشن های چوبی ضد آتش است ، زیرا می تواند به مهار آتش در یک منطقه کمک کند و گسترش شعله ها ، دود و گازهای سمی را محدود کند. پارتیشن های چوبی می توانند تا درجه اشتعال 60 دقیقه مقاوم است.

 

2. پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن بندی موجود است. بخش عمده این پارتیشن از آلومینیوم بوده و الباقی از شیشه می باشد اما بندرت از این پارتیشن ها استفاده می شود. همچنین تنها تا ارتفاع 160 تا 170 سانتیمتر قابل نصب می باشد.
سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی میزان صدا را تا 52 دسی بل (Rw) کاهش می دهد . همچنین در آتش سوزی و حریق حداکثر تا 60 دقیقه مقاوم می باشد.

3. پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است. معمولا ادارات و ساختمانهای سازمانی ترجیح می دهند از سازه های شیشه ای بیشتری در فضاهای کاری خود استفاده کنند.

ساختمانهای آسمان خراش با دفاتر شیشه ای فضای مناسبی برای راه اندازی دفتر برای بسیاری از شرکتها می باشد. هیچ شکی نیست که آنها از نظر ظاهری برای مشتریان بالقوه جذاب و چشمگیر هستند و تصویری از یک شرکت با رزومه خوب را ایجاد می کند.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

 

• زمان جا به جایی نمی توان همه ابزار طراحی شرکت خود را به ساختمان دیگری منتقل کرد ، اما پارتیشن های شیشه ای با حفظ بودجه شما به راحتی به فضای دیگر منتقل می شود.
• بر خلاف انواع دیگر پارتیشن های اداری ، شیشه ها را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد.

با استفاده از فناوری مدرن ، می توانید با استفاده از سفارش شیشه سکوریت به سندبلاست یا چاپ می توانید به طرح های متنوعی دست پیدا کنید. معمولا بسیاری از سازمانهالوگوها یا طرح اصلی برند خود را روی پارتیشن خود انتخاب می کنند و رنگ و طرحی را انتخاب می کنند تا با طراحی دفتر خود هماهنگ شده و کل ظاهر را با هم ترکیب کنند.

ادامه مطلب

• یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آنها در استفاده بهینه از نور طبیعی است. هیچ کس نمی خواهد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند و با استفاده از شیشه بیشتر ، می توانید فضای کار خود را به مکانی روشن تر و پرانرژی تبدیل کنید.

• روشنایی مصنوعی فقط می تواند برای یک فضای کوچک ،مفید باشد .بنابراین ایده خوبی است که با داشتن هرچه بیشتر نور طبیعی تا حد ممکن فضا را بزرگتر نشان دهید. پارتیشن های محکم مانند چوبی و آلومینیومی فضا را تیره می کنند و هزینه بیشتری برای نصب صرف می کند.

ادامه مطلب

• آیا می دانید ، می توانید پارتیشن های شیشه ای در برابر آتش مقاوم می باشد. وقتی صحبت از ایمنی در برابر آتش در دفتر می شود ، پارتیشن های شیشه ای به دلیل فرآیند سکوریت می توانند حداکثر تا 120 دقیقه در برابر حرارت ، شعله و گاز تا دمای 1600 درجه فارنهایت مقاومت کنند ، در مقایسه با شیشه های معمولی که در حرارت بالا خرد می شوند

• این پارتیشن بندی برای هر ارتفاع و هر سطحی خواه صاف یا ناهموار ، یا با قاب های آلومینیومی قابلیت نصب دارند.

مزایای پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری واقعاً چه نفعی برای دفتر شما خواهند داشت؟ در اینجا چند مزایا را باهم برمی شماریم:

 مقرون به صرفه: شکی نیست که پارتیشن های اداری بسیار مقرون به صرفه تر از تلاش برای تقسیم یک دفتر با استفاده از دیوارهای محکم و دائمی هستند.

بسته به سطح کیفیت و طراحی مورد نیاز شما از پارتیشن اداری می توانید استفاده کنید. که یک سرمایه گذاری نسبتاً ارزان برای دفتر شما است با این حال که می توانید بهره وری و کارایی دفتر را کاملاً تغییر دهند.

ادامه مطلب

 کاربردی: چه کسی می تواند متعهد شود که یک دیوار پارتیشن محکم در مرکز دفتر بسازد و آن را در آینده به چند قسمت تقسیم کند؟ کسب و کارها همیشه تغییر می کنند ؛ نحوه کار ، تعداد کارکنان و اندازه بخش ها در هر زمان ممکن است تغییر کند. با استفاده از پارتیشن های اداری ، این توانایی را دارید که آنها را به سرعت نصب کرده و هر زمان که بخواهید حذف و یا جابجا کنید. این از محدودیت فضای فعلی و نحوه چیدمان دفتر جلوگیری می کند.

ادامه مطلب

 حریم خصوصی: یکی از بزرگترین عوامل موثر شرکت ها در سیستم های پارتیشن بندی این است که بتوانند فضاهای خصوصی بیشتری را جدا کنند. همه ما می دانیم که تلاش برای پیدا کردن یک منطقه خصوصی برای ملاقات که نمی خواهید هیچکس آن را بشنود ، بسیار مهم است. وقتی در یک فضای بدون اتاق گیر کرده اید در عین حال فضا محدود است ، چگونه می توانید این امکان را فراهم کنید؟ پارتیشن های اداری عایق صوتی موقت یا دائمی هستند که این مشکل شما را برطرف می کند.

ادامه مطلب

 زیبایی شناسی: باور کنید یا نه ، پارتیشن های اداری را می توان یکی از شیک ترین عناصر یک دفتر دانست. با وجود سبک ها ، طرح ها و متریال های مختلف برای انتخاب ، می توانید از آنها برای تکمیل یا حتی طراحی دفتر خود استفاده کنید. آنها را با لوگوی شرکت ، تصاویر یا رنگهای دلخواه خود مزین کنید تا به یک ویژگی برجسته دفتر تبدیل شود.

 نور: این مزیت بیشتر مربوط به پارتیشن های شیشه ای یا نوعی از پارتیشن که شیشه های کوچک در آن گنجانیده شده در طراحی می باشد.

ادامه مطلب

برخلاف ساخت دیوارهای محکم یا افزودن درب های جداکننده چوبی ، استفاده از شیشه های بیشتر در طراحی یک دفتر می تواند نور بیشتری را از خود عبور دهد و محیطی روشن تر و دلپذیرتر ایجاد کند. روشنایی طبیعی باعث افزایش روحیه کارکنان شده است که به نوبه خود تأثیر مثبتی بر بهره وری در محل کار دارد.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع و سازه ( شیشه ، آلومینیومی و چچوبی) ، متراژ و نوع درب ها ( ثابت یا متحرک ) محاسبه می شود. برای اطلاع دقیق با کارشناسان ما در تماس باشید.

حرف آخر

ما نیازی نداریم سعی کنیم شما را متقاعد کنیم که پارتیشن های اداری ایده آل برای دفتر شما هستند ، بنابراین اگر امروز علاقه مند به دریافت پیشنهاد و نصب هستید ، با ما تماس بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنیم.
.

شیشه حمام

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

بسیاری از افراد به طور خاص حمام شیشه ای را انتخاب می کنند زیرا باعث می شوند حمام بزرگتر و بازتر شود. اکثر مردم ترجیح می دهند اتاق های شیشه ای حمام گرم و بدون بخار باشد. ممکن است آب گرم روی پوست شما احساس خوبی داشته باشد ، اما رطوبتی که فضای اتاق را پر می کند در پایان حمام سخت است. در دراز مدت ، رطوبت بیش از حد در حمام ها می تواند منجر به ایجاد لایه بر روی شیشه و دیوار ، پوسیدگی و زنگ زدگی یراق آلات می شود. در کوتاه مدت می تواند شیشه دوش را مه آلود و کدر کند که منجر به عدم دید در روز می شود.این سوال مطرح می شود که چگونه از بخار کردن شیشه حمام جلوگیری کنیم ؟

چه عواملی باعث بخار شیشه حمام می شود؟

قبل از هر چیز برای جلوگیری از ایجاد بخار در شیشه حمام ، بهتر است بدانید که چه چیزی باعث ایجاد بخار در حمام می شود. منظور از بخار، وجود تراکم یا قطرات ریز آب روی شیشه است. این تراکم باعث می شود شیشه "مه آلود" به نظر برسد.

بخار چگونه ایجاد می شود؟

هنگامی که هوای گرم با یک سطح خنک برخورد می کند ، تراکم اتفاق می افتد. سطح خنک باعث می شود رطوبت موجود در هوا از شکل گاز به شکل مایع درآید و قطرات آب تشکیل شود. در شرایطی که سطح رطوبت زیاد است ، میعان هم می تواند رخ دهد. دوش آب گرم باعث افزایش سطح رطوبت و همچنین دمای هوا می شود. هنگام برخورد با سطح خنک تر شیشه ، بخار ایجاد می شود.

نکاتی برای جلوگیری از بخار کردن شیشه شیشه حمام

چند روش برای جلوگیری از بخار شدن شیشه حمام وجود دارد. برخی از گزینه ها کاملاً ساده هستند و به هیچ وجه نیاز به لوازم ندارند. برخی دیگر به لوازمی که معمولا در خانه دارید نیاز دارند. برای بهترین عملکرد ، اسپری پاک کننده وجود دارد که می توان آنها را روی شیشه استفاده کرد تا از مه گرفتگی جلوگیری کند. ما در ادامه ما از ساده ترین روش توضیح می دهیم.

1. با دوش آب سرد بخار شیشه را متوقف کنید

دوش آب گرم باعث ایجاد مه و بخار می شود ، اگر کمی آب گرم را ببنید و آب را سردتر کنید بخار از بین می رود. حتی خنک کردن آب فقط با دو درجه کمتر، تغییر در تجمع بخار ایجاد می کنید. همچنین آب با درجه کمتر برای پوست شما مفید است.

2. پنجره را باز کنید
بعد از کم کردن درجه آب، وجود تهویه هوا بهترین گزینه در کاهش مه و بخار است. با این کار هوای گرم و مرطوب را از حمام خارج میکنید و آن را با هوای خنک و خشک جایگزین می کنید.

3. فن تهویه نصب کنید

برای این کار کافیست فن تهویه را در پنجره یا سقف حمام شیشه ای نصب کنید. هرچه عرض آن بیشتر باشد، اثر آن بهتر است.به جای فشار دادن هوا به داخل حمام ، هوا را از حمام خارج می کند. فن باید دارای دریچه ای باشد که هوا را از سقف خانه خارج کند تا بتواند هوا را به طور موثر جابجا کند.
اگر همزمان فن تهویه هوا داشته باشید و پنجره را باز نگه دارید، بهترین نتیجه را خواهید داشت. زیرا فن هوای گرم و مرطوب را تخلیه می کند و به طور همزمان هوای تازه ای را از بیرون وارد میکند.

4. از سشوار استفاده کنید.
روشن کردن سشوار در هنگام بخار کردن شیشه حمام ،مانع ایجاد بخار نمی شود ، اما می تواند به سرعت آن را از بین ببرد. اگر بعد از دوش گرفتن شیشه مه گرفت ، سشوار خود را روی درجه بالا قرار دهید و به سرعت از پشت شیشه به عقب و جلو بروید. گرما به تبخیر و خشک شدن میعان روی سطح شیشه کمک می کند. بخاطر داشته باشید که در واقع نمی خواهید شیشه را گرم کنید ، فقط آب آن را از بین می برید.

ادامه مطلب

5. از خمیر دندان استفاده کنید
خمیر دندان در هر خانه ای یافت می شود. فقط مطمئن شوید که هیچ خاصیت سایشی در خمیردندان وجود نداشته باشد زیرا نمی خواهید شیشه را بخراشید. کمی خمیردندان را روی پارچه میکروفیبر قرار دهید و آن را روی سطح شیشه بگذارید. سپس ، حوله را برگردانید و شیشه را براق کنید. ما این مورد را توصیه نمی کنیم زیرا برای زمان زیادی می برد. با این حال ، اگر مسافرت هستید ، می تواند خوب باشد.

ادامه مطلب

6.از اسپری مه شکن مخصوص شیشه استفاده کنید.
اسپری مه شکن ، بهترین گزینه برای از بین بردن بخار شیشه حمام است. پوشش های ضد مه به طور خاص فرموله شده اند تا مه و بخار را از بین ببرند. این اسپری مایعی است که یا روی شیشه پاشیده می شود یا با پارچه استفاده می شود. این محصول توسط کامادر به فروش می رسد.

شیشه بالکنی

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

می دانستید شیشه تاشو تنها در بالکن استفاده نمی شود؟ در این مقاله قصد داریم درباره کاربرد های شیشه بالکنی تاشو صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کاربرد شیشه بالکنی تاشو

1. کافه و رستوران ها

آیا رستوران یا کافه شما بالکن دارد و نمی توانید از فضای آن در فصل سرما برای مشتریان خود استفاده کنید؟ با شیشه بالکنی تاشو مشکل شما حل می شود و می توانید از فضای آن بهترین استفاده را بکنید.

مزایای شیشه بالکنی تاشو در رستوران یا کافه

• شیشه های جمع شونده یا تاشو نه تنها فضای رستوران یا کافه شما را افزایش می دهد، بلکه فضای تراس شما را نیز افزایش می دهد.
• درآمد شما را به حداکثر می رساند. زیرا در همه فصول سال می توانید از تراس خود استفاده کرده و مشتریان خود را داشته باشید.
• در روزهای بادی ، بارانی یا سرد زمستان، می توانید شیشه بالکنی را بسته نگه دارید تا فضایی دنج و راحت با چشم انداز ابدی داشته باشید. در روزهای زیبای تابستان ، شیشه را به راحتی برای هوای تازه باز کنید تا از هوا و چشم انداز زیبا لذت ببرید

استفاده از شیشه تاشو در حیاط رستوران یا کافه

حیاط رستوران خود را از یک فضای بیرونی ساده که گاهی اوقات در طول ماه های تابستان از آن استفاده می کنید به سودآورترین فضای رستوران خود در تمام طول سال تبدیل کنید. دیوارهای شیشه ای تاشو همچنین در داخل رستوران شما به عنوان پارتیشن نیز استفاده می شود که چشمگیر و شیک می باشد. برای ایجاد یک اتاق شیشه ای برای مهمانی های بزرگ ، شیشه را بسته نگه دارید یا دیوار شیشه ای را باز کنید تا از فضا برای دورهمی های معمولی استفاده کنید.

پروژه اجرایی  شیشه بالکنی تاشو در سفره خانه کوه نور

 

2. بالکن های شیشه ای تاشو برای هتل ها

در داخل هتل خود ، از شیشه بالکنی تاشو برای تراس اتاق های هتل استفاده کنید تا چشم اندازی زیبا و چشمگیری برای مشتریان ایجاد کند که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از فضای خود ببرید. همچنین در همه فصول سال قابل استفاده می باشد. این کار نه تنها هتل شما را منحصر به فرد می کند بلکه درآمد شما را افزایش می دهد.

3. آلاچیق شیشه ای تاشو

امروزه آلاچیق شیشه ای نه تنها در محوطه خانه ویلایی استفاده می شود ، بلکه در مناطق ییلاقی ، سفره خانه ، رستوران ها نیز کاربرد دارد. شیشه تاشو در آلاچیق باعث شده است شما بتوانید در همه فصول سال از چشم انداز بیرون لذت ببرید بدون اینکه احساس سرما یا گرما کنید. زیرا در فصل تابستان می توانید شیشه ها جمع کرده و باز کنید تا از هوای دلچسب بیرون لذت ببرید و در فصل زمستان می توانید همه شیشه ها را ببندید و با وجود سیستم گرمایشی از چشم انداز زیبایی بیرون و بارش برف و باران لذت ببرید.

4. استخر شیشه ای تاشو

اگردر خانه خود استخر دارید و نگران افتادن کودک یا حیوان خانگی خود در آن هستید، شیشه استخر بهترین گزینه است. برای این کار شیشه هایی از جنس سکوریت نشکن در اطراف استخر نصب می شود .

این شیشه ها به دو روش نصب می شود : شیشه استخر ثابت و شیشه استخر تاشو
شیشه ثابت دور تا دور استخر با ارتفاع استاندارد (تا 2 متر) با استفاده از یراق آلات نصب می شود و برای ورود به استخر تنها یک درب تعبیه می شود که ورود و خروج از آن امکان پذیر باشد.

شیشه تاشو برای استخر گزینه مناسب تری است زیرا:

  • به راحتی باز و بسته می شود و در نهایت در یکجا جمع می شود.
  • از ورود گرد غبار ، برگ و انواع آلودگی ها به آب استخر جلوگیری می کند.
  • در صورتی که سقفی برای استخر خود ایجاد کنید در فصل زمستان نیز می توانید از آب استخر (مجهز به سیستم گرمایشی آب) استفاده کرد.
  • در هزینه های شما برای بازسازی و ساخت مجدد استخر در داخل ساختمان صرفه جویی می کند. به قول معروف با یک تیر دو نشان می زنید.
  • هزینه های نگهداری از استخر و هزینه های انرژی کاهش پیدا می کند.