شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

مزایا و کاربرد های شیشه حمام


شیشه حمام چیست و این محصولات چه کاربردی دارد؟ حتما می دانید که امروزه دکوراسیون و نمای داخلی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم

به بررسی یکی از محبوب ترین و یکی از بهترین متریال های دکوراسیون و نما سازی در یکی از خصوصی ترین مکان های منزل بپردازیم. حتما شما هم علاقه دارید که از زمان استحمام خود نهایت لذت را ببرید و بیشترین استفاده را ببرید. به همین دلیل نیاز دارید که این بخش از منزل را به بهترین شکل ممکن بیارایید.

با شرکت کامادر تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه حمام و بررسی مزایای شیشه حمام که طراحی، ساخت و نصب را از صفر تا صد برای شما انجام می دهد در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در خصوص این محصولات و کاربرد های آنها به شما عزیزان ارائه دهیم.

در این بخش مروری خواهیم داشت بر آنچه که شما عزیزان در این مقاله با آن رو به رو خواهید شد. این موارد عبارت هستند از:

هزینه نهایی نصب و راه اندازی کابین دوش

شیشه حمام چیست؟

در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد داریم ابتدا به این شیشه ها بپردازیم و بررسی کنیم که این محصولات چه کاربرد ها و مزایایی می توانند داشته باشند. اما اجازه دهید در ابتدا بپرسیم که این محصولات چه محصولاتی هستند.

همان طور که می دانیم و از نام این محصولات مشخص است این محصولات شیشه هایی هستند که از آنها برای ساخت کابین دوش استفاده می شود. این محصولات از جنس شیشه هستند. این مسئله به این معنا است که این محصولات از بهترین متریال های ممکن هستند و دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند.

این زیبایی تاثیر گذار باعث می شود بسیاری از افراد قصد کنند که این محل زیبا را برای خانه خود و خصوصی ترین بخش از منزل خود ایجاد کنند. از همین رو این محصولات بیش از سایر محصولات در فضای مجازی طرفدار پیدا کرده است و جست و جو های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

دلیل این همه استقبال این است که ما مقاله بررسی مزایای شیشه حمام را برای شما عزیزان فراهم کنیم. چرا که حتما مزایای بیشمار یک محصول موجب می شود این محصول بتواند تا این حد بین مردم پر طرفدار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش ساخت و نصب شیشه های حمام و کابین دوش می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه کامادر تماس حاصل نمایید. ما به صورت تمام وقت پاسخ گوی شما هستیم.

شیشه حمام

شرکت کامادر قصد دارد در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام برخی از نمونه ها و طرح هایی که در ساخت کابین دوش می توانیم استفاده کنیم را به شما عزیزان نمایش دهد. هر یک از این مدل های زیبا را می توانید برای حمام خود انتخاب کنید. شرکت کامادر این زیبایی را در حمام خانه شما پیاده می کند. شما نیز می توانید از این همه زیبایی لذت ببرید.

  • شیشه حمام مدل محبوب
  • مزایای شیشه حمام

 

  • یکی دیگر از محبوب ترین مدل های راه اندازی و ساخت کابین دوش
  • شیشه حمام
  • این مدل از شیشه های حمام و کابین دوش بسیار به شما کمک می کند که بتوانید زیبایی و آرامش را کنار هم تجربه کنید. مجموعه کامادر این طرح را به صورت کامل برای شما عزیزان پیاده سازی می کند. تنها کافی است فضای حمام شما این امکان را به ما بدهد.
  • شیشه حمامدر این تصویر می توانید یکی دیگر از محبوب ترین مدل های ساخت کابین دوش را مشاهده نمایید.
  • مزایای شیشه حمام

 

  • همچنین در این تصویر می توانید یکی دیگر از زیبا ترین و محبوب ترین انواع شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش را ببینید.

شیشه حمام

  • همان طور که در این تصاویر مشاهده کردید شما می توانید بسیاری از مدل های مختلف و دلخواه را برای حمام خود انتخاب کنید. تنها محدودیت برای شما فضای فعلی حمام شما می باشد. باید شما بر اساس فضایی که دارید طرحی را انتخاب کنید. به نظر کار سختی می رسد؟ خوب جای نگرانی نیست چرا که ما با کارشناسان و مشاورانمان به شما کمک می کنیم بر اساس طرح مورد نظر و همچنین فضای محدودی که دارید بهترین طرح را انتخاب کنید.

آیا شیشه حمام ایمن است؟

سوالی که در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد بررسی آن را داریم این است که آیا شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش ایمن می باشد؟ حتما ایمنی یکی از مهم ترین مواردی است که شما آن را به عنوان ضمانتی می خواهید. چرا که همسر و فرزند و یا فرزندانتان به حمام رفت و آمد دارند.

اگر فرزند شما سن کمی داشته باشد و امکان دارد که شیطنت کند و ضربه ای به شیشه بزند، خوب اگر این شیشه بشکند چه اتفاقی می افتد؟ آیا خطری می تواند جان فرزند یا خود شما را تهدید کند؟

باید به شما بگوییم کاملا حق دارید که نگران باشید. اما جایی برای نگرانی نمی باشد. چرا که جنس شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش و حمام شیشه ای از جنس شیشه هایی بسیار مستحکم و بسیار قوی به نام شیشه سکوریت می باشد.

به همین دلیل این شیشه ها که عموما با ضربه بچه های کوچک نمی شکند. اگر هم با ضربه ای به صورت اتفاقی شیشه بشکند به قطعات بسیار خورد و بی خطری تبدیل می شود که موجب می شود خطری برای افراد نداشته باشد. به همین دلیل جای نگرانی نیست و شما می توانید با امنیت بالا از این محصولات استفاده کنید.

در نتیجه می توانیم بگوییم یکی از مهم ترین مزایای شیشه حمام و استفاده از این محصولات این است که این شیشه ها دارای امنیت بسیار بالایی هستید و این موضوع می تواند موجب افزایش آسایش شما باشد و شما از این محصولات با خیالی آسوده استفاده نمایید. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

کاربرد شیشه حمام

یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از این شیشه ها این است که در ساخت و راه اندازی کابین دوش در حمام شما مورد استفاده قرار می گیرد. البته این محصولات فقط در حمام های خانه ها مورد استفاده نمی باشد

بلکه در استخرهای عمومی نیز می توانیم از این محصولات استفاده کنیم. البته جایی برای نگرانی نیست. چرا که می توانیم با کمک شیشه سندبلاست کار کنیم که درون این محیط دیده نشود. به همین دلیل می توانیم از این محصولات به راحتی استفاده کنیم.

مزایای شیشه حمام چیست؟

در این بخش از مقاله قصد داریم که مزایای شیشه حمام را مورد را بررسی قرار دهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید . در این بخش قصد داریم که برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات را برای شما شرح دهیم. مزایای استفاده از این محصولات عبارت اند از :

  • بالاخره رسیدیم به بررسی مزایای شیشه حمام و مسئله ای که در ابتدا نیاز داریم. در بخش اول به ایمنی و امنیت بالای این شیشه ها به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها اشاره کردیم. بنابراین همچنان اشاره می کنیم که این محصولات دارای امنیت بالایی می باشد.
  • امکان استفاده از شیشه چاپی در ساخت کابین دوش که کمک می کند این محصولات بسیار زیبا تر شود.
  • امکان استفاده از طرح های متنوع و رنگ بندی ها متنوع در ساخت کابین دوش و استفاده بسیار بهینه از این محصولات می تواند کاربردی باشد. از این موضوع می توانیم به عنوان دیگر مزایای شیشه حمام اشاره کنیم.
  • قابلیت استفاده در منازل مسکونی و استخر های عمومی و همچنین حمام های عمومی که می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد.
  • مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین نصب و راه اندازی که می تواند یکی از مهم ترین مزایای این محصولات باشد.
  • تنوع در پیاده سازی انواع حالت های باز و بسته شدن محصولاتی که از آنها استفاده می کنیم.
  • امکان استفاده از پارتیشن شیشه ای در ساخت کابین دوش که می تواند منجر به پارتیشن بندی حمام می شود.
  • ادارای قابلیت بسیار بالا می باشد.

بررسی میزان مقاومت شیشه حمام

مقاومت شیشه هایی که در ساخت کابین دوش مورد استفاده قرار می گیرد تا چه اندازه مقاوم هستند؟ میزان مقاومت این شیشه ها بر اساس جنس ساخت شیشه می تواند متفاوت باشد. قطعا که در ساخت کابین دوش از شیشه های خام یا معمولی استفاده نمی شود. این محصولات کاملا شکننده هستند و از آنها نمی توانیم استفاده کنیم. اما از شیشه های مختلفی می توانیم در ساخت این محصولات استفاده کنیم. یکی از این شیشه ها، شیشه سکوریت هستند.

این شیشه حا می توانند تا 7 برابر ضربه ها را به نسبت شیشه های معمولی تحمل کنند. اگر از شیشه لمینت استفاده کنیم میزان مقاومت تا دو برابر نیز بیشتر می شود. به همین دلیل باید به این مسئله اشاره کنیم که میزان ساخت این محصولات می تواند بر اساس انتخاب خود آنها باشد.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

در نهایت و سخن آخر باید به شما بگوییم که این محصولات از کاربردی ترین و از محبوب ترین شیشه های مورد استفاده می باشد. به دلیل مزایایی که در این مقاله و در مطلب بررسی مزایای شیشه حمام به آنها اشاره کردیم متوجه شدیم که چرا این محصولات تا این اندازه می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد.

از همین رو استقبال بسیار زیادی از این محصولات می شود. شما می توانید یکی از مهم ترین و به روز ترین و محبوب ترین محصولاتی را که بسیار پر طرفدار است انتخاب کنید.

از همین رو شما می توانید این محصولات را به راحتی از طریق شماره های مندرج در این سایت سفارش دهید. شرکت کامادر تولید کننده و سازنده انواع کابین دوش از ابتدا تا انتهای نصب و تحویل در کنار شما عزیزان می باشد.

به همین دلیل شما می توانید در تهران و در سراسر ایران برای این مجموعه از طریق شماره های درج شده در سایت پیام های سفارش خود را ارسال کنید. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره های رایگان نیز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

بالکن شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود ؟


بالکن شیشه ای : بالکن شیشه ای به یکی از محبوب ترین سازه ها در قرن بیست و یکم شناخته شده است ؟ نرده ی شیشه ای و بالکن شیشه ای یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سازه ها میباشند که بسیار پر کاربرد و دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد.

در ادامه ای این مقاله سعی داریم تا موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم .

1- خرید بالکن شیشه ای ؟ 

2- انواع بالکن شیشه ای کدام است ؟

3- مزایا و معایب برای خرید بالکن شیشه ای چیست ؟

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد بالکن شیشه ای یا نرده شیشه ای برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

خرید بالکن شیشه ای

خرید بالکن شیشه ای : همانطور که از بالکن شیشه ای مشخص است به حفاظی گفته میشود که از صفحات شیشه ای ساخته شده است. و این صفحات شیشه به وسیله پایه های استیل و یا آلومینیومی در جای خود به طور ثابت می ماند.

و به این نوع سیستم بالکن شیشه ای می گویند . استفاده از بالکن شیشه ای به دلیل شفافیت زیاد در دید باعث جذاب تر شدن و دید بهتر منظره میشود که از سایر نرده های دیگر بهتر و زیبا تر است .

استفاده از بالکن شیشه ای به علاوه ایکه یک دید بسیار زیبا از منظره به ما میدهد به علت شفافیت باعث زیبا تر شدن آن محیط هم میشود .

البته این نکته را هم خدمت شما عزیزان یاد آوریم شویم که شیشه های به کار رفته در این نرده از جنس شیشه سکوریت میباشد . شیشه سکوریت به علت شوک دمایی که به آن در هنگام تولید وارد میشود باعث میشود تا این شیشه ها بسیار مقاوم باشند .

این شیشه ها از شیشه های خام و معمولی هفت برابر مقاوم تر است و در برابر عواملی چون ، طوفان های بسیار شدید ، ضربات سنگین ، حریق تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاوم است ،

به همین علت است که به جای شیشه های خام و یا شیشه های معمولی در این نرده از شیشه سکوریت استفاده میشود . استفاده از این شیشه ایمنی را بالا میبرد و با خیال راحت میتوانید از این نوع شیشه ها استفاده کنید .

یکی از مزیت هایی که این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی و خام دارد این است که در هنگام شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشوند . اما شیشه های خام و یا معمولی در موقع شکستن به قطعات بزرگ و. برنده تبدیل میگردد .

که میتواند باعث خطرات اسیب های جسمی شود . اما شیشه سکوریت وقتی شکسته شود بی خطر است و هیچگونه اسیبی برای کسی به وجود نمی اورد.

بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود ؟

بالکن شیشه ای : همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ، بالکن شیشه ای از نظر شکل ظاهری به سه دسته میشوند .

1- نوع دارای قاب یا قاب دار : باید این نکته را بگوییم که در این نوع این صفحات شیشه ای در یک چهار چوب کامل قرار میگیرد . و توسط پایه های فلزی یا استیل و یا آلومینیومی از یک دیگر جدا میشود و در زمین نصب و متصل میگردد.

از لحاظ قیمتی هم نسبت به سایر انواع دیگر نوع قاب دار به صرفه تر هست . و باید این نکته را هم بگوییم که طراحان از هماهنگی رنگ ستون ها و قاب ها با رنگ های دیوار یک زیبایی خاص و منحصر به فردی را به وجود می آورند . این نوع از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار است و خواهان زیادی دارد .

2- نوع بدون قاب یا فریم لس : باید این نکته را به شما عزیزان یاد آوریم شویم که در این نوع نرده شیشه ای ، بدون هیچ گونه چهارچوب و یا ستونی بنا میشود . و تنها با نوعی پایه که در ادامه ی مطلب توضیح خواهیم داد با دقت بسیار زیاد بر روی زمین یا کنار دیوار ها نصب میگردد .

و همانطور که گفته شد هیچ گونه چهار چوبی بر رود آن وجود ندارد . باید این نکته را هم بدانید که نوع بدون قاب نرده شیشه ای هم بسیار مورد استقبال طراحان قرار گرفته است و خیلی از طراحان از این نوع سیستم استفاده میکنند و این نوع سیستم را به کارفرمایان پیشنهاد میدهند .

به ایت علت که استفاده از این نرده شیشه ای یک منظره بسیار وسیع را بدون هیچ چهارچوبی به ارمغان میاورد .

این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که این نوع صفحات را به سه نوع پایه میتوان که بر روی زمین متصل و یا نصب کرد .

نوع اول : نرده شیشه ای اکسپوز

این نوع سیستم به صورت صفحات شیشه ای ، درون پایه ها یا شکاف های u  مانند که درون و یا بیرون زمین کار شده است قرار میگیرد . البته باید این نکته را هم بگوییم که در این مدل مدل تو کار یا همان مدلی که درون زمین کار شده است بسیار جذاب تر است . به این علت که این نگه دارنده ها درون زمین مخفی بوده است و دیده نمیشود .

نوع دوم : نوع دیگر اسپیگات یا اسپیگوت میباشد 

این نکته را هم باید خدمت شما عزیزان بگوییم که نرده شیشه ای اسپیگات و یا اسپیگوت ، صفحات شیشه ای میباشند که با دو شاخه استیل که به زمین نصب میشود اجرا میگردد . استیل به کار رفته در این نوع از جنس استیل ضد زنگ و مرغوب میباشد . کاربرد بیشتر این سیستم در نرده های کنار استخر ها و یا نردده های جدا کننده میباشد .

نوع سوم : فیکس پوینت یا دکمه ای 

خرید بالکن شیشه ای :  فیکس پوین صفحات شیشه ای میباشند که با بست های دکمه ای پایین تر از سطح زمین نصب میگردد . استفاده از این سیستم نمای بسیار زیبا و چشم گیری را به وجود می آورد.

3- نیم قاب نوع سوم : 

باید این نکته را بدانید همانطور که از اسم این نرده شیشه ای مشخص است ترکیبی از دو نوع قبلی یعنی همان قاب دار و بدون قاب است . این نوع از صفحات شیشه ای تنها با ستون های آلومینیومی و یا استیل از یک دیگر تفکیک میشود . و به واسطه ی این ستون ها بر روی زمین نصب میگردد.

ابته باید این نکته را هم بدونید که این سیستم فاقد چهارچوب و قاب هستند که به آن نیم قاب گفته میشود .

در ادامه ی مطالب توضیحاتی دیگر از نرده شیشه ای و همینطور بالکن شیشه ای را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد . پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

از نرده شیشه ای در راه پله ها هم استفاده ی زیادی میشود که به آن نرده راه پله میگویند.

کاربرد های بالکن شیشه ای چیست ؟

بالکن شیشه ای : در ادامه ی مطلب سعی داریم تا کاربرد های بسیار زیاد نرده شیشه ای را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا با کارد های این نرده آشنا شوید . در ادامه ی مطالب توضیحات و کاربرد های این سیستم را خدمت شما عزیزان اعلام میکنیم .

باید این نکته را بدانید که این نوع نرده را در همه جا میتوان به کار برد . کاربرد بالکن شیشه ای انقدری متنوع میاشد که حتی از نرده های قدیمی هم پر کاربرد تر است . برخی از محیط هایی که از این نرده ها استفاده میشود را در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت :

1- تراس ها یا ایوان ها مکانی میباشد که بسیار از این نوع نرده ها در این محیط ها استفاده میشود و در این مناطق کاربرد های بسیار فراوانی دارد و امروزه بسیار از این نوع نرده ها استفاده میشود .

2- یکی دیگر از مکان هایی که از این صفحات شیشه ای استفاده میشود دور استخر ها میباشد .

3- بالکن های معمولی و بالکن های فاقد راه رو یکی دیگر از کاربرد های این صفحات شیشه ای یا همان نرده شیشه ای میباشد .

4- یکی دیگر از جاهایی که از این نرده ها استفاده میشود دور باغ ها یا باغچه ها میباشد که بسیار هم کاربردی است و یک منظره ی زیبا را به ارمغان می اورد .

5- راه پله ها یکی دیگر از کاربرد های بسیار زیاد این شیشه ها میباشد که از آن استفاده میشود .

6- ورودی ساختمان ها درب های پشتی و ویلا ها نیز یکی دیگر از کاربرد های نرده شیشه ای میباشد .

همانطور که گفتیم کاربرد های این نرده ها بسیار زیاد است و در قسمت بالا برخی از این کاربرد ها را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم .

در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده برای خرید بالکن شیشه ای چیست ؟

خرید بالکن شیشه ای : باید این نکته را بدانید که انواع مختلفی از نرده ها در بازار موجو می باشد اما کاربرد نرده شیشه ای بسیار زیاد بوده و این نرده ها دارای یکسری ویژگی های منحصر به فردی میباشد .که در ادامه ی مطالب این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

1- استفاده از این نرده ها فضا را بسیار دلباز تر و زیبا تر نشان میدهد .

2- با استفاده از این سیستم میدان دید افراد گسترش پیدا میکند که در نو خود یک مزیت بسیار منحصر به فردی است .

3- با تمامی طراحی ها هماهنگی پیدا کرده و بسیار مدرن شیک و امروزی میباشد.

4- شیشه ها سکوریت در این صفحات استفاده میشود .

5- عمر این شیشه ها بسیار زیاد است و در همه شرایط اقلیمی مستهلک نمیشود و این یک مزیت بسیار خوب برای این نرده ها میباشد .

6- ستون هایی که در آن استفاده میشود از جنس آلیاژ های مرغوب بوده و ضد زنگ است و نمی پوسید و عمر طولانی دارد .

7- نصب این نرده ها بسیار ساده بوده و راحت است .

8- بهترین گزینه برای ایمن سازی و محصور کردن محیط ها مانند استخر است .

9- شست و شوی آن راحت است و کودکان به جای تخته های وایت برد هم میتوانند از آن استفاده کنند .

10- میتوان ترد  ها را از بالکن شیشه ای زیر نظر داشت.

11- امکان نصب بسیار آسان آن بر روی زمین و لبه های بالکن .

12- نور طبیعی از آن عبور میکند و بسیار جذاب و چشم نواز است .

13- دارای تنوع در طرح و رنگ است .

معایب استفاده از شیشه نرده ای چیست ؟

بالکن شیشه ای : هر محصولی که تولید میشود بی شک بدون عیب نیست و هر محصولی دارای یکسری مزیت ها و معایب میباشد و اما محصولی که کمترین معایب را داشته باشد خود این یک مزیت به حساب ها می اید . نرده شیشه ای هم دارای کمترین معایب میباشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد .

1- برخی از حیوانات ماننده پرنده نمیتواند نرده شیشه ای را تشخیص بدهند و با آن برخورد میکنند .

2- باید به صورت مداوم آن را تمیز کرد تا شفاف بماند

3- اشیاء نوگ تیز میتوان خراش هایی را بر وری سطح شیشه ایجاد کند.

4- به این نرده ها نباید تیکه داد چرا که شاید در دراز مدت اتصالات آن شل شده باشد و احتمال خطر در حین تکیه دادن به وجود بی اید .

5- باید این را هم بدانید که شکستن خواص بارز شیشه است . اما در صورت شکستن بی خطر مباشد.

6- اگر در هنگام نصب از آلیاژ های مرغوب برای مدل های قال دار و نیم قاب استفاده نشود احتمال رنگ پریدگی آن وجود دارد.

این ها معایب برای خرید بالکن شیشه ای بود که خدمت شما عزیزان گفتیم . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

بالکن شیشه ای چیست ؟

بالکن شیشه ای : در ابتدا این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که بالکن شیشه ای همان شیشه تراس میباشد . یکی از مهم ترین هدف های آن برای استفاده حفظ ایمنی میباشد . البته باید این را هم بگوییم که در دهه های اخیر زیبایی آن هم به یکی از مزیت های این سیستم تبدیل شده است .

استفاده از باکن ها باعث میشود تا محیط شما خانه یا دفتر کار شما و همینطور نمای ساختمان دارای یک زیبایی منحصر به فرد بشود که بسیار مدرن و شیک و بسیار امروزی میباشد .

باید این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که این شیشه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و عرضه میشود و به دست مشتریان میرسد . این بالکن ها به دوسته متحرک و غیر متحرک تبدیل میشود .

به طور مثال اگر خرید بالکن شیشه ای متحرک باشد ، میتوانید در فصل های مختل سال آن را باز و یا بسته نگه دارید . و اگر کودکی در خانه دارید با استفاده از این سیستم یک محیط امن و ایمن را به وجود می آورید . و با اسفتاده از بالکن های شیشه ای از ورود آلودگی ها و همچنین ورود حشرات مزاحم جلوگیری میکنید .

خرید بالکن شیشه ای در هر شرایط آب و هوایی قابل نصب است . میتوان ضخامت و مقاومت این شیشه ها را تغییر داد . این شیشه ها در برابر طوفان هایی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت مقاوم است .

شیشه هایی که در این سیستم به کاربرده میشود از جنس شیشه سکوریت نشکن است.

قیمت  بالکن شیشه ای :  به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل بر روی قیمت این محصولات تاثیر پذیر است و هر پروژه با پروژه ی دیگر متفاومت است .

برای همین علت شما عزیزان برای دانستن و اطلاع از قیمت این محصول ها باید با شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کشارشناسان ما شما را راهنمایی کرده و قیمت نهایی را به شما عزیزان و علاقه مندان اعلام کننو پس با ما در اراباط باشید .

در امحصول  ها از شیشه های سکوریت یا شیشه ی میرال استفاده میشود.

نحوه ثبت سفارش شیشه لمینت


شیشه لمینت: با توجه به اینکه شیشه لمینت سال هایی زیادی نیست در ساخت نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد .

شیشه لمینت در تمامیه نقاط ایران مورد استفاده قرار میگیرد و از همین رو شرکت ما ثبت سافرش شیشه لمینت را در تمامیه نقاط انجام میدهد و در هر شهر شبه های مختلفی داریم که شما عزیزان میتوانید به راحتی برای خرید شیشه لمینت اقدام کنید .

به همین دلیل این مقاله را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانید از طریق این وب سایت و این مقاله به راحتی برای دریافت سفارشات خود اقدام کنید. در ابتدا اجازه بدهید مروری کنیم بر آنچه در این مطلب خواهید خواند:

نحوه ثبت سفارش شیشه لمینت

برای تمامی دوستداران و علاقه مندان به استفاده از شیشه لمینت راه های بسیار ساده ای را در نظر گرفته ایم تا بتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.

برای انجام ثبت سفارشات خود می توانید از طریق شماره های مندرج در این وب سایت با کارشناسان و مشاوران فروش ما در این وب سایت تماس حاصل نمایید.

در ابتدا شما باید کاربردی که بری شیشه لمینت می خواهید را مشخص کنید. اینکه قصد دارید از این شیشه برای چه کاربردی استفاده کنید.

سپس باید از طریق یک تماس تلفنی مورد استفاده خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. در این مرحله کارشناسان ما مشاوره های لازم را در این خصوص به شما ارائه می دهند. این مشاوره ها کمک می کند شما بتوانید تمام آنچه را که نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم.

در مرحله بعدی شما باید مشخصات و مختصات خود را در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم بر اساس آنچه از شما دریافت می کنیم متراژ های مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

بر این اساس متراژ اصلی محاسبه شده و به راحتی شما می توانید قیمت تقریبی و شاید هم قیمت نهایی را به اضافه مدت زمان نصب واجرا به دست آورید. در نهایت شما باید بر اساس توصیه های ارائه شده برای خرید محصول مورد نظر خود به متراژ تعریف شده اقدام کنید.

برای این کار نیز در ابتدا مبلغ مشخص شده ای را به عنوان پیش پرداخت محاسبه می کنید و در نهایت شرایط جانبی مانند اینکه شیشه ها باید ساده باشد یا به صورت سندبلاست باشد و یا اینکه باید از نوع شیشه های رنگی باشد یا خیر را بررسی می کنیم.

سپس ما برای شما تاریخ زمان و تحویل را ارائه می دهیم. در نهایت پروژه شروع شده و ما در زمان تعیین شده در محل پروژه حضور پیدا می کنیم و خدماتی که شما نیاز دارید را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

شیشه لمینت را از شرکت کامادر دریافت کنید و منتظر این باشید که خدمات با سرعت مناسب و با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد و شما تنها از خدمات ما استفاده کنید. پس از تحویل هم شما می توانید از شیشه لمینت کار شده در محل مورد نظر خود استفاده کنید و از مزایای بسیار زیاد و مهم این محصولات استفاده کنید.

 

چگونگی خرید شیشه لمینت

زمانی که شما انتخاب خود را انجام داده اید و تصمیم گرفته اید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید باید مراحل خرید را طی کنید. در ابتدای مقاله و در بخش قبلی در خصوص اینکه مراحل خرید چگونه می باشد به شما توضیح دادیم.

اما خرید شما نیاز به ملزوماتی دارد که بتوانیم بر اساس آن ملزومات خدمات خود را به شکلی صحیح به شما ارائه دهیم. در این بخش از مقاله شیشه لمینت  قصد داریم ملزوماتی که در هنگام خرید به آنها نیاز دارید را به شما عزیزان معرفی کنیم. این ملزومات مهم عبارت اند از:

  • مشخص کردن نوع کاربری شیشه لمینت اینکه برای نمای شیشه ای مد نظر دارید و یا اینکه می خواهید از این شیشه برای نمای سقف استفاده کنید و یا قصد کاربرد دیگری را دارید
  • مشخص کردن متراژ کاری خودتان که البته شما به ما فقط در این حد توضیح می دهید که کل محیطی که قصد دارید در آن از شیشه لمنت استفاده کنید چقدر است. ما محاسبات جزئی تری را برای شما انجام خواهیم داد.
  • اگر این شیشه برای استفاده در سقف استفاده می کنید و سقف در حال حاضر آماده هست و فقط باید نصب شیشه انجام شود بهتر است که شما تصویری را از محل مورد نظر برای کارشناسان ما ارسال کنید.

 

همچنین شما باید برای خرید شیشه لمینت تاریخ و زمان مورد نیاز برای تحویل پروژه را هم ارسال کنید تا با توجه به تاریخ شروعی که شما مد نظر دارید تاریخ تحویل را بر حسب نوع کار و حجم کاری که وجود دارد برای شما عزیزان تعریف کنیم و در زمان تحویل به این ترتیب مشخص شود.

در نهایت توافقات در خصوص نحوه پرداخت ها از دیگر مراحلی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد و بر اساس آن پرداخت ها صورت بگیرد.

 

قیمت شیشه لمینت

با توجه به این موضوع که شیشه های لمینت بر حسب متراژ محاسبه می شود اینکه شما در کدام شهر یا استان برای سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنید تفاوت چندانی نخواهد داشت. قیمت ها به صورت ثابت می باشد و تنها متغییر در قیمت ها هزینه های حمل و نقل می باشد.

بر حسب اینکه باید چه مسافتی طی شود تا شیشه ها در محل نصب قرار بگیرند. به همین دلیل شما می توانید در بخش قیمت شیشه لمینت به صورت کامل قیمت ها ما و چه در سایر استان ها مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین می توانید با توجه به حجم پروژه خود در خصوص شرایط ارسال شیشه و هزینه های حمل و نقل نیز با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

در این تماس تلفنی کارشناسان ما با توجه به حجم پروژه شما در خصوص قیمت و هزینه هایی حمل و نقل شیشه لمینت  اطلاعات مفیدی را به شما ارئه خواهد داد تا تمامی موارد مربوط به هزینه های نهایی برای شما مشخص شده باشد و شما بتوانید به راحتی برای ثبت سفارشات خرید خود اقدامات لازم را انجام دهید.

کاربرد شیشه لمینت

شیشه لمینت دارای کاربرد های بسیار منحصر به فردی می باشد. در واقع دو عامل هستند که موجب تمایز شیشه لمینت شیراز با سایر شیشه ها می باشند. یکی از آنها این است که شیشه های لمینت دارای کاربرد های بسیار منحصر به فردی هستند و دیگری اینکه این محصولات مزایای بسیار بالایی را هم دارند.

به همین دلیل در این بخش ابتدا برای شما کاربرد های شیشه لمینت را توضیح خواهیم داد و در نهایت در خصوص مزایای این محصولات اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. مهم ترین کاربرد های شیشه لمینت عبارت اند از:

  • استفاده از شیشه لمینت در فروشگاه های کوچک و بزرگ که در بر خیابان یا در مجتمع های اداری و تجاری واقع شده اند.
  • استفاده از شیشه لمینت در بانک ها از دیگر کاربرد های شیشه های لمینت هستند.
  • شما می توانید از شیشه لمینت برای استفاده در طلا فروشی ها و صرافی هاس استفاده کنید.
  • شما می توانید از این محصولات برای افزایش زیبایی نمای ساختمان ها استفاده کنید

 

  • همچنین این محصولات می تواند در اداره های مختلف و محیط های دفتری به عنوان شیشه های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای به کار برود.
  • در نهایت شما می توانید از این محصولات برای ساخت آلاچیق های شیشه ای و یا برای استفاده در سقف نیز استفاده کنید.
  • شما می توانید در شهر سازی هم برای ساخت پل ها در ارتفاعات بسیار بالا از این محصولات استفاده کنید و با حفظ امنیت شرایط بسیار خوبی را برای گردشگران و اهالی شهر شیراز فراهم کنید.

 

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده از شیشه لمینت

در بخش انتهایی مقاله شیشه لمینت قصد داریم برای شما عزیزان مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لمینت را معرفی کنیم. دلیل اینکه این بخش را در انتهای مطلب قرار می دهیم این است که شما حتما از برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها با خبر هستید. مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لمینت عبارت اند از:

  1. امنیت بسیار بالا برای محصولات و اجناس شما: با توجه به اینکه این شیشه ها امنیت بالایی برای شما خواهند داشت شما می توانید با هدف جلوگیری از سرقت از شیشه لمینت استفاده کنید.
  2. استحکام و دوام بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از شیشه های لمینت می باشد. این شیشه ها نه تنها به این سادگی ها نمی شکنند بلکه باید گفت این شیشه ها اصلا نمی شکنند.
  3. ضد سرقت بودن مهم ترین مزیت این شیشه ها می باشد. بسیاری از مجموعه به علت ضد سرقت بودن این شیشه ها از این محصولات استفاده می کنند.
  4. ضد گلوله بودن از دیگر مزایای مهم و رقابتی این محصولات بسیار کاربردی می باشد که موجب شده شیشه لمینت شیراز با استقبال بسیار زیادی از سوی طرفداران این محصولات رو به رو شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خرید خود می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در ای وب سایت با کارشناسان ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

مراحل تولید شیشه سکوریت چگونه است ؟

شیشه سکوریت به خاطر ایمن بودن در خیلی از موارد مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی و پر طرفدار است . یکی از مزیت های بزرگ و خیلی مهم این شیشه ها در مقاومت و همینطور نشکن بودن آن است

و در عوامل طبیعی از جمله باد ، طوفان ، زلزله بسیار مقاوم میباشد . شیشه سکوریت اگر شکسته شوند هم به قطعات خیلی ریز بی ضرر تبدیل میشوند که هیچ صدمه و آسیبی به کسی وارد نمیشود .

1- قیمت شیشه سکوریت

2-مراحل تولید شیشه کوریت چگونه است ؟

3- کاربرد های شیشه سکوریت چیست ؟

4- تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه های دوجداره در چیست ؟

5- مزایا و معایب شیشه سکوریت چیست ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد قیمت شیشه سکوریت  برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا در مورد قیمت این شیشه بیشتر اطلاع داشته باشید .

قیمت شیشه سکوریت

قبل از پرداختن به مبحث قیمت شیشه سکوریت بهتر است اول با شیشه سکوریت آشنا شویم . تا بدانیم این شیشه چیست ؟ چا کاربرد هایی دارد .

شیشه سکوریت چیست ؟ شیشه هایی هستند که هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی یا شیشه های خام میباشند. شیشه های سکوریت دارای امنیت بسیار بالایی میباشد ، از همین رو این شیشه ها بسیار محبوب هستند. و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این شیشه ها دارای کاربرد های مختلفی میباشد ، شاید تا الان دقت کرده باشید که از این شیشه ها در فلت های تلفن همراه هم استفاده میشود.

شیشه سکوریت به خاطر ایمن بودن در خیلی از موارد مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی و پر طرفدار است . یکی از مزیت های بزرگ و خیلی مهم این شیشه ها در مقاومت و همینطور نشکن بودن آن است و در عوامل طبیعی از جمله باد ، طوفان ، زلزله بسیار مقاوم میباشد . شیشه سکوریت اگر شکسته شوند هم به قطعات خیلی ریز بی ضرر تبدیل میشوند که هیچ صدمه و آسیبی به کسی وارد نمیشود .

این شیشه ها کاملا بی خطر میباشد و بسیار هم کاربردی میباشد. شیشه های حمام ، بالکن های شیشه ای ، شیشه های فروشگاه ها ، بانک ها و …. شاید توجه نکرده باشید .

شیشه هایی که در این ها کاربرده میشود شیشه های سکوریت نشکن است چون امنیت و ایمنی بالایی دارد . به طور مثال شما اگر میخواهید شیشه حمام سفارش دهید باید حتما توجه داشته باشید . که شیشه ای که مورد استفاده قرار میگیرد حتما شیشه سکوریت باشد به این علت که اگر حتی یک درصد هم احتمال برود که  این شیشه بشکند کاملا بی خطر باشد و هیچ مشکلی برای کسی پیش نیایید .

از همین رو تاکید بر آن است که شیشه مورد استفاده در این ها باید حتما از همین شیشه ی نامبرده باشد. تفاوت اصلی این شیشه با شیشه های معمولی و یا شیشه های خام نحوه ی تولید آن میباشد.

شیشه های سکوریت در صورت خورد شدن به قطعات ریز تغییر حالت میدهد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

شیشه سکوریت

مراحل تولید شیشه سکوریت چگونه است ؟

قبل از پرداختن به بحث قیمت شیشه سکوریت  بهتر است با نحوه و مراحل تولید شیشه سکوریت آشنا شویم تا بدانیم این شیشه ها با انجام دادن چه مراحلی به وجود می آیند و در واقع با چه فرایندی سکوریت میشوند .

 

آماده سازی شیشه : در ابتدا شیشه های خام توسط تریلرهای مخصوص با وسیله نقلیه خرک به انبار کارخانه منتقل میشود. این شیشه ها با لیفتراک و جرثتقیل تخلیه می شود تا برای تولید شیشه سکوریت آماده شود.

 

برش شیشه : یکی از مهم ترین مراحل تولید شیشه سکوریت برش شیشه خام می باشد. زیرا بعد از سکوریت شدن امکان برش شیشه وجود ندارد. این شیشه های خام در ابعاد استانداردی برش می خورد .

در ابتدا شیشه ها به وسیله بازوهای ساکشن از روی خرک برداشته می شودو به صورت افقی در لاین برش قرار می گیرد سپس با استفاده از نرم افزار مخصوص این کار  دستور به دستگاهی به نام cnc صادر شده و شیشه را به ابعاد استاندارد با کمترین پرتی برش می زند. در هر دقیقه یه شیشه برش می خورد و برچسب اولیه روی آن قرار می گیرد.

 

پرداخت کاری شیشه : شیشه ها بعد از برش نیاز به پولیش دارند تا شفاف شوند برای این کار شیشه ها در دستگاههای لبه زنی ( افقی و عمودی ) قرار می گیرند . به این فرآیند پرداخت شیشه می گویند.

 

جاسازی شیشه : بعد از پولیش شیشه نوبت به جاسازی آن می رسد. در ابتدا محل دقیق شیشه های خام توسط اپراتور و نقشه خوان مشخص شده و با دستگاههای دریل اتوماتیک سوراخ می شود و سپس با اره های دیسکی و واترجت برش می خورد.

 

شستشوی شیشه : عملیات برش باعث ایجاد لک و براده های شیشه می شود که با استفاده از دستگاه مخصوص تمیز می شود.

 

سکوریت کردن شیشه : مدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه می باشد. برای ضخامت هر میلیمتر شیشه باید 40 ثانیه در کوره باشد. شیشه های 10 میلیمتر باید 400 میلیمتر در کوره باشد.

سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود.

کاربرد های شیشه سکوریت در کجاهاست ؟

شیشه سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که دارد ، کاربرد های فراوانی دارد و در خیلی از مکان ها از شیشه سکوریت استفاده میشود . شیشه سکوریت یکی از مقاوم ترین شیشه های موجود در بازار است . نام دیگر این شیشه ها شیشه میرال است .

کاربرد های شیشه سکوریت به شرح ذیل است :

1- شیشه حمام : برای طراحی فضای داخلی منزل از حمام شیشه ای استفاده می شود. جهت تفکیک حمام از توالت و جلوگیری از پاشیدن آب به دیوارها از شیشه سکوریت استفاده می شود. طراحی این شیشه ها در حمام به صورت پارتیشن ، کابین و دوردوشی می باشد و بدینن منظور از شیشه 8 میل استفاده می شود.

2- بالکن های شیشه ای : بالکن با اینکه یک فضای جداگانه خانه است ولی یک قسمت زیبا و در عین حال جذاب خانه است. یک قسمت ویژه در خانه خود ایجاد کنید که هر وقت بخواهید

می توانید از آن لذت ببرید.به همین منظور شیشه بالکن برای پوشش و محافظت از بالکن طراحی شده اند. این محصول نه تنها خانه شما را زیبا می کند بلکه خاطرات و لحظاتی خوبی برای شما ایجاد می کند. مقاومت و ایمنی این شیشه ها دارای اهمیت بسیاری است. به همین جهت از شیشه های سکوریت برای بالکن استفاده می شود.

3- نرده های شیشه ای : امروزه برای امنیت و استحکام بیشتر در واحدهای مسکونی ، تجاری و اداری از نرده شیشه ای استفاده می شود. شیشه به کار رفته در این نرده ها از جنس سکوریت می باشد.ضخامت این نوع شیشه ها با توجه به نوع و ابعاد فضای مورد نظر از 12-16 میلی متر می باشد.

4- پارتیشن های شیشه ای : مزایای بسیاری جهت طراحی داخلی ارائه می دهد. این بدان معناست که نه تنها ظاهر و نمایی زیبایی را ایجاد می کند بلکه فضا را بزرگتر و روشن تر می کند.

این دیوار شیشه ای دارای عایق صدا هستند که باعث می شود همه افراد بتوانند بدون مزاحمت و در سکوت کار کنند ، درنتیجه شرایط ایده آل برای دفاتر اداری و محل کار می باشد.

پارتیشن شیشه ای نه تنها از لحاظ ظاهری نمای زیبایی به فضا می دهد ، بلکه حریم خصوصی هر فرد را در محیط کار ایجاد می کند. اگر به دنبال کار خاصی هستید نگران نباشید زیرا محصول در رنگ های دودی ، برنزی ، شامپاینی تولید شده است. علاوه بر این ، می توانید طرح های دلخواهتان مانند لوگوی کاری خود را سفارش داده تا بر روی شیشه ها طراحی و تولید شود.

5- درب اوتوماتیک شیشه ای : یکی از رایج ترین کاربرد شیشه سکوریت ، کاربرد آن در درب اتوماتیک می باشد. ازآنجائیکه ایمنی در این درب ها مهم است از این شیشه برای جلوگیری از نفوذ سارقین استفاده می شود. برای مقاومت بیشتر از شیشه های 10 میل استفاده می شود.

6- سقفه های شیشه ای :هیچ چیزی مانند سقف شیشه ای برای ایجاد حس زیبایی برای فضای داخلی ساختمان و ورود نور به خانه و ارتباط ارگانیک با فضای بیرونی ساختمان وجود ندارد. استفاده از این شیشه ها در سراسر ساختمان می تواند نور طبیعی را در طول روز منتشر کند در نتیجه نیاز به نور مصنوعی را کاهش می دهد.

همچنین به محیط کار و فضای عمومی انرژی می بخشد و فضای بی نظیری و روشنی را ایجاد می کند. شیشه باید به اندازه ای قوی باشد تا بتواند بار ناشی از بارش برف و آب باران را تحمل کند.

همچنین در برابر فشار ناشی از سرما و گرما مقاوم باشد تا نشکند به همین دلیل از شیشه سکوریت لمینت برای این کار استفاده می شود. این نوع شیشه ها در صورتی که بشکند خرد نمیشود و به قطعه قطعه شده و به دلیل چسبی که دارد نمی ریزد.

7- آلاچیق های شیشه ای : به طور کلی آلاچیق نوعی سازه می باشد که از چند ستون و سقف تشکیل شده است که با توجه به کاربرد آن از چوب ، آهن ، ترموود و شیشه (با ترکیب اسکلت)ساخته می شود.

آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است. جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا:

در صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز و برنده نیست.

در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند .

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

در ادامه ی مقاله سعی داریم تا در مورد قیمت شیشه سکوریت  برای شما عزیزان مطالبی را ارائه دهیم با ما همراه باشید .

تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه دوجداره در چیست ؟

قبل از پرداختن به مبحث قیمت شیشه سکوریت  در مورد تفاوت های شیشه سکوریت و شیشه دوجداره برای شما توضیحاتی را ارائه میدهیم تا تفاوت میان این دو شیشه را بدانید و بعد از آن در مورد قیمت شیشه سکوریت در شیراز برای شما اطلاعات مفیدی را ارائه میدهیم تا در مورد قیمت شیشه سکوریت در شیراز اطلاعات به دست بی آورید .

قبل از پرداختن به مبحث تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت تفاوت ما بین شیشه سکوریت و شیشه دوجداره را هم بدانیم بد نیست .

در مطالب بالا تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی را خدمت شما زیزان گفتیم در ادامه ی مطالب سعی داریم تا در مورد تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید .

تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره ، علاوه بر تامین کردن نور محیط باعث ارتباط بصری داخل ساختمان با محیط بیرونی شود . به همین دلیل از جایگاه ویژه ای برخور دار است . البته باید این را بدانید که رنگ های گوناگونی از شیشه در بازار وجود دارد . به همین دلیل تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره مانند شیشه های معمولی در رنگ های مختلفی تولید میشود .

در تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره ، بین رنگ های تولید شده ، شیشه دوجداره دودی برای پنجره ها ، بسیار شناخته شده و پرطرفدار است .

برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت  در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

قیمت شیشه سکوریت  چقدر است ؟

قیمت شیشه سکوریت  : در ابتدا به شما توصیه می کنیم بر روی کلمه ” محاسبه قیمت شیشه سکوریت ” کلیک نمایید. به این ترتیب به راحتی می توانید از طریق این مطلب به قیمت نهایی و هزینه نهایی که باید برای استفاده از این شیشه های مستحکم پرداخت نمایید دسترسی داشته باشید.

ما در آن صفحه به صورت کامل تمامی اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه داده ایم. حتما به این صفحه وارد شوید و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص نوحه محاسبه کردن قیمت شیشه های مستحکم و سکوریت شده

برای ثبت سفارشات از طریق شمار های مندرج در سایت با ما تماس حاصل نمایید. تا قیمت شیشه سکوریت در شیراز را به شما عزیزان اطلاع دهند کارشناسان ما.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

تعمیر در ب اتوماتیک شیشه ای


تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای دارای اهمیت بسیار بالایی برای تمامی مصرف کنندگان می باشد چرا که باید هزینه و مدت زمان تعمیر برای مصرف کننده به صرفه باشد تا به استفاده از این محصولات روی بیاورد.

در نظر داشته باشید که سال های بسیار زیادی از اولین باری که درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار گرفت می گذرد، در ابتدا ایران فقط وارد کننده درب های اتوماتیک شیشه ای بود و ساخت و تولید این محصولات به صورت انحصاری در اختیار اروپا و آمریکا بود؛

اما امروز و با گذشت چیزی حدود پنجاه سال از تاریخ استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، ایران یکی از تولید کنندگان این درب ها شناخته می شود که در از نظر کیفی با جهان می تواند رقابت کند. پیش از بررسی شرایط تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اجازه دهید که فهرستی از آنچه در این مطلب می خوانید را به شما ارائه دهیم:

اهمیت تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک
تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای
چه زمانی به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داریم

اهمیت تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد چرا که باید همیشه درب ها در شرایط استاندارد قرار داشته باشند. پس از اینکه درب ها در ایران تولید شدند با گذشت مدت‌ زمانی اندک احساس نیاز برای تعمیر، نگهداری و خدمات درب اتوماتیک شیشه‌ای

در کشور موجب شد تا تکنسین‌ها به فکر ساخت و تعمیر این محصول بیفتند و تاکنون پیشرفت های زیادی در این صنعت داشته اند. این عملکرد یک کار کاملاً تخصصی و حرفه‌ای است که افراد تازه دوره دیده توانایی انجام آن را به صورت حرفه‌ای ندارند.

به همین دلیل شرکت های تولید کننده مجموعه ای متخصص را در کنار خود گرد هم آوردند تا بتوانند علاوه بر تولید در عیب یابی و تعمیرات هم به خوبی عمل کنند. شرکت درب و پنجره کامادر آماده خدمات رسانی و تعمیر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

همانطور که گفتیم تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد باید بتوانند به خوبی این درب ها را تعمیر کرده و نگهداری کنند. اما پیش از آن حتما این مهم باید در نظر گرفته شود که اجرا و حتی تعمیر درب های اتوماتیک شیشه ای می بایست توسط متخصصین این امر صورت بپذیرد.

به طور قطع شرکت های اجرای درب های اتوماتیک بخشی از سود خود را جهت ارائه گارانتی و خدمات به کارفرمایان در نظر می گیرند. انتخاب شخص و یا شرکتی که قیمت آن پایین تر از الباقی اشخاص می باشد ملاک به برتری آن جهت انتخاب نیست.

در نظر داشته باشین تعمیر درب های اتوماتیک شیشه ای به راحتی میتواند چندین میلیون هزینه برای کارفرمایان حتی چند روز پس از اجرای آن داشته باشد، از این رو انتخاب صحیح شرکت های اجرا کننده درب های اتوماتیک بسیار مهم می باشد.

 

تعمیرات شرکت کامادر

شرکت درب و پنجره کامادر که یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان شیشه سکوریت، شیشه میرال و همچنین شیشه لمینت و انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

در این مجموعه شما می توانید خدمات مربوط به تعمیرات را با بالاترین کیفیت و ضمانت خدمات دریافت کرده و همچنین می توانید برای تعمیرات هزینه ای بسیار مقرون به صرفه پرداخت کنید. چرا که در کامادر افرادی مشغول به کار هستند که دارای تمامی تخصص ها و مهارت های لازم برای ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

اگرچه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است اما باید بدانید که درب اتوماتیک کاربرد فراوانی دارد و از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد، دلیل این استفاده زیاد، مزایا و کاربردهای فراوان آن می باشد.

سهولت در رفت‌وآمد موجب شده تا از درب های اتوماتیک شیشه ای در اغلب ورودی‌ها، مکان‌ها و فضاهای خاص مورد استفاده قرار گیرد. از همین رو بسیاری از افراد در بسیاری از مراکز اداری، تجاری، درمانگاه و یا بیمارستان ها و برای بسیاری از فروشگاه های بزرگ و کوچک می توانند از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده کنند

و این امر می توانند برای آنها مسئله ای بسیار مهم باشد که بتوانند در صورت نیاز برای تعمیرات به موقع با صرف هزینه های مناسب اقدام کنند.

چه زمانی نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای داریم؟

مشخصا زمانی که ما به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داریم که این درب ها در عملکرد خود دچار مشکل شوند. اما این مشکل می تواند در هر یک از اجزای این محصولات رخ دهد به همین دلیل باید بدانید که درب اتوماتیک شیشه‌ای از متعلقات و اجزای مختلفی ساخته‌ شده‌اند،

که هرکدام از این متعلقات در کارکرد بی‌نقص و درست درب اتوماتیک، کاملاً دخیل می‌باشند و احیاناً اگر بر اثر اتفاقی اختلال، خرابی رخ دهد موجب اختلال در کارکرد کل اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای می شود و باید قطعه مختل شده تعمیر و یا در موارد نیاز تعویض شود تا درب اتوماتیک شیشه‌ای به ‌درستی کار نماید.

به این نکته توجه کنید که تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای علاوه بر کارکرد درست آن می‌تواند بر طول عمر مفید استفاده از درب را نیز به ‌شدت افزایش داده و یک محصول با کیفیت و کارآمد در اختیار شما عزیزان بگذارد.

نحوه تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

اولین نکته ای که در تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای دارای اهمیتی بسیار بالا می باشد این است که شما بتوانید این درب ها را به درستی عیب یابی کنید. تسلط کافی بر روی سیستم درب ها و همچنین نوع عملکرد آنها موجب می شود که افراد در عیب یابی این درب ها موفق عمل کنند.

در نظر داشته باشید که کارشناسان شرکت کامادر به خوبی می توانند این درب ها را عیب یابی کنند و همین مسئله موجب می شود که شما هزینه های مازاد کمتری را پرداخت کرده و در مدت زمان کوتاه تری شاهد تعمیر درب شیشه ای فروشگاه یا مجموعه خود باشید. به همین دلیل ما در کنار شما هستیم تا بهترین امکانات و خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

تاکید می کنیم که معمولا با استفاده مداوم و پی‌درپی از درب اتوماتیک شیشه‌ای امکان ایجاد خرابی و کند شدن عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای افزایش پیدا می‌کند، در ادامه مواردی که موجب ایجاد عیب در عملکرد درب می‌شود عنوان‌شده است.

به همین دلیل احتمال دارد که شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای خود پیدا کنید و این امر می تواند شما را با چالش هایی روبرو کند. از همین رو برای بررسی و عیب‌یابی درب اتوماتیک شیشه‌ای خود قبل از درخواست تکنسین موارد زیر را بررسی نمایید:

احتمال دارد که مشکل پیش آمده از برق باشد و شما خود بتوانید فرایند تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای را انجام دهید. باید فیوزها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درب اتوماتیک شما به خوبی می تواند برق را دریافت کند و برق به خوبی در سیستم موتوری درب جریان دارد.

حتما باید دکمه روی درب در وضعیت روشن باشد در غیر این صورت درب نمی تواند به صورت اتوماتیک کار کند.

یکی دیگر از روش های تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای برای شما این است که سیستم را یک بار ریست کنید. برای این کار باید وضعیت را به حالت خاموش تغییر دهید و برای مدت پانزده دقیقه صبر کنید و بعد دوباره درب را در وضعیت روشن قرار دهید تا ریست به صورت کامل انجام شود.

احتمال دارد که درب به صورت دائم باز مانده باشد و بسته نشود. در این شرایط باید بررسی کنید که چیزی لای درب گیر نکرده باشد. همچنین باید بررسی کنید که سنسورها تمیز هستند و هیچ آلودگی بر روی سنسورها وجود ندارد. چرا که احتمال دارد سنسورهای آلوده گمان کنند که فردی در برابر سنسور ایستاده و درب را در حالت باز نگه دارند.

احتمال دارد ریموت کنترل به درستی عمل نکند در این صورت بهتر است که باتری ریموت کنترل را عوض کنید تا مشکل برطرف شود.
در صورتی که صدای ناهنجاری

در موقع باز و بسته کردن درب به گوش می رسد ابتدا کاملا درب اتوماتیک خود را از هر گونه خام پاک نمایید، سپس ریل بالا را به دستمال مرطوب تمیز نمایید. اغلب این صدا ها به دلیل جذب گرد و غبار می باشد.

اگر تمامی این موارد را مورد بررسی قرار دادید اما باز متوجه شدید که درب اتوماتیک شیشه ای شما به خوبی کار نمی کند شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای خود به صورت تخصصی دارید

که در این راستا باید حتما با مشاوران و کارشناسان شرکت درب و پنجره کامادر تماس حاصل نمایید و از کارشناسان ما درخواست کنید که در اسرع وقت برای عیب یابی به نزد شما بیاییم.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

سخن پایانی

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای مراحلی چندان پیچیده ندارد و شما می توانید به راحتی مرحله اولیه چکاب را انجام دهید اگر تمامی مراحل اولیه را انجام دادی و درب درست نشد تنها کافی است

با کامادر تماس حاصل نمایید تا برای تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای به کمک شما عزیزان بیاییم و درب شما را با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه برای شما تعمیر کنیم.