شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت


خرید شیشه سکوریت : شیشه سکوریت یا شیشه میرال نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی با اعمال دمای سرد و گرم سخت می شود تا مقاومت بیشتری در برابر شکستگی داشته باشد.
این شیشه هنگام شکستن ایمن تر است (با لبه های دندانه دار نمی شکند) . شیشه سکوریت به دلیل مقاومتی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار شده است و دارای کاربرد های بسیار زیادی است .

در این مقاله سعی داریم تا به صورت کلی در مورد خرید شیشه سکوریت و مزایا و کاربرد هایی که این سازه دارد برای شما عزیزان توضیحات مفیدی را ارائه دهیم .

قیمت و خرید شیشه سکوریت 

خرید شیشه سکوریت

 

خرید شیشه سکوریت : این محصولات سکوریت (Securit) نوعی از شیشه می باشد که طی فرآیند صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می شود. شیشه ای است که به شکل و اندازه مورد نظر برش می خورد سپس در کوره 1114 درجه فارنهایت حرارت داده می شود و سپس با استفاده از روش خنک کننده با فشار بالا سرد می شود. این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه ، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند.

 

این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود. این مقاومت تا زمانی که ساختار پنل شیشه مختل نشود پایدار است ، اما هرگونه تلاش برای تغییر پانل پس از سکوریت شدن آن می تواند تعادل آن کشش دینامیک را بر هم بزند ، در نتیجه باعث خرد شدن شیشه می شود.

این شیشه وقتی می شکند ، به قطعات کوچک ، سنگریزه ای و نسبتاً بی ضرر تبدیل می شود. به همین دلیل ، تقریباً تمام شیشه هایی که از نظر معماری در مکان های عمومی مانند مراکز های تجاری و اداری استفاده می شوند ، از نوع سکوریت هستند. همچنین این شیشه ها را در محیط های مسکونی برای درب های دوش ، بالکن ، نرده ها و شیشه اجاق گاز استفاده می شود. پنل های این شیشه قبل از سکوریت شدن برش خورده و شکل می گیرد.

شیشه حمام در تهران

کاربرد و خرید شیشه سکوریت

کاربرد و خرید شیشه سکوریت : شیشه فضای داخلی خود را برای ایجاد حریم خصوصی ، چشم انداز زیبا و برند تبلیغاتی خود سفارشی کنید. شیشه های سکوریت طی فرآیندی سخت شده و در برابر شکستن ، سرما و گرمای شدید و سرقت مقاومت بالایی دارند بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرد. شما می توانید از این شیشه ها در منزل و محل کار خود استفاده کنید.

با داشتن گزینه های بسیار زیاد در سبک ، طراحی و شفافیت ، می توانید با هر بودجه ای که در اختیار داشتید این محصول را سفارش دهید. این شیشه کاربردد فراوانی در صنعت و ساختمان دارد . در مراکز اداری ، تجاری ، صنعتی از این شیشه برای درب ، سقف ، نمای ساختمان استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

از شیشه سکوریت در طراحی داخلی خانه از جمله حمام ، وان و جکوزی ، بالکن ، پنجره ، نرده های پله و حتی استخر استفاده می شود. مزایای استفاده از این شیشه به شرح ذیل می باشد:

1. حفظ حریم خصوصی : با وجود شیشه سکوریت در پنجره ها و فضای داخلی مانند حمام و بالکن بخصوص از نوع طرح دار یا مات امکان مشاهده برای افراد وجود نخواهد داشت.

2. فضای خود را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید.شما می توانید با استفاده از انواع طرح های شیشه  فضای خود را متناسب با طراحی داخلی  تزئین کنید.

3.با حفظ فضای موجود ، فضاهای داخلی را تفکیک کنید.فضای داخلی منزل خود را با نصب شیشه تفکیک کنید.حمام را از دستشویی و اتاق خواب را با شیشه حمام تفکیک کنید.

کاربرد شیشه سکوریت در مراکز تجاری، اداری و صنعتی

امروزه بیشترین کاربرد شیشه سکوریت در طراحی داخلی و بیرونی مراکز تجاری، اداری و صنعتی می باشد.استفاده  از انن شیشه در درب ، سقف و نمای ساختمان استفاده می شود. همچنین در تولید و نصب درب اتوماتیک از این شیشه استفاده می شود.

شیشه سکوریت چگونه سندبلاست یا طرح دار می شود؟

صفحات شیشه ای سندبلاست و اچ با شلیک یک سایند به شیشه در فشار بالا تولید می شوند ، سپس با یک پوشش تمیز و ساده پلیمری پوشاند می شود تا اطمینان حاصل شود که شیشه مناسب تولید می شود. یا این شیشه های طرح دار می توان حریم خصوصی را در حالی که نور را به فضا به حداکثر می رساند حفظ کرد.

 

ذکر این نکته لازم به ذکر است که خدمت شما عزیزان بگوییم که برای خرید شیشه سکوریت میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

ساختمان های اداری

بدون اینکه فضاها را محدود کنید تفکیک ایجاد کنید.با حفظ نور طبیعی حریم خصوصی را فراهم کنید.نام برند تجاری خود را در طراحی های شیشه سکوریت خود بگنجانید.مناطقی را که برای عموم در نظر گرفته نشده، با این شیشه ها بپوشانید.برای امنیت بیشتر ، شیشه هایی با آینه های یک طرفه اضافه کنید.

خرید شیشه سکوریت و کاربردش در هتل ها

با کمترین هزینه ، جلوه شیشه گران قیمت را بدست آورید.بدون از بین بردن نور طبیعی ، حریم خصوصی ایجاد کنید.ضمن افزایش تعداد مهمان ها ، برند خود را روی شیشه تبلیغ کنید.

 خرید شیشه سکوریت و کاربرد این سازه در مدارس / دانشگاه ها

تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید.
حریم خصوصی را سریع و آسان افزایش دهید.
برای امنیت بیشتر ، آینه های یک طرفه اضافه کنید.

 مراقبت های بهداشتی
حریم خصوصی بیمار را بدون از بین بردن نور طبیعی ایجاد کنید.مناطقی را که برای بازدید عموم در نظر گرفته نشده اند پنهان کنید.

دولت
تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید.مناطق حساس را پنهان کنید.برای امنیت بیشتر ، آینه های یک طرفه اضافه کنید.

سازندگان شیشه
طراحی های متنوع با حفظ  حریم خصوصی نمای شیشه های سندبلاست، قلم زنی ، برش خورده  یا تغییر دهنده رنگ را ارائه می دهد.

معماران

بدون از بین بردن نور طبیعی ، گزینه های طراحی  شیک را ارائه می دهد.

در این بخش با کاربرد های شیشه سکوریت آشنا شدیم . شما عزیزان میتوانید برای خرید شیشه سکوریت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

خرید شیشه سکوریت و انواع این سازه از نظر فرایند ساخت

 

خرید شیشه سکوریت و فرایند ساخت این سازه :

از شیشه سکوریت در درب و پنجره راهرو، حمام، مغازه ها، پارتیشن بندی، مرکز خرید و.. استفاده و اجرا می شود. این نوع شیشه انواع مختلفی دارد و به طور خاص برای اهداف مختلفی طراحی شده است.همان طور که اشاره کردیم این نوع شیشه از نظر فرآیند ساخت به دو نوع سکوریت معمولی و لمیننت تقسیم می شود.

  1. خرید شیشه سکوریت معمولی

خرید شیشه سکوریت : شیشه معمولی یا مقاوم یکی از استانداردترین اشکال شیشه سکوریت موجود است. ماده ای که در ساختار آن به کار رفته باعث می شود که یک ساختاری محکم و ایمن داشته باشد تا کاربردهای  مختلفی داشته باشد از درب ساختمان گرفته تا فضای داخلی مانند پله های مارپیچ مورد استفاده قرار گیرد.

شیشه سکوریت معمولی در بسیاری از موارد قابل استفاده است.این نوع شیشه از طریق یک فرآیند خاص گرمایش و خنک سازی سریع ، سخت می شود که این خاصیت به آن چند ویژگی اصلی می دهد:

  • قطر شیشه سکوریت معمولی تقریباً چهار پنج برابر شیشه های معمولی است.
  • این نوع شیشه ها به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که بشکند ، به قطعات کوچک بی ضرر به جای قطعات دندانه دار و تیز می شکند.
  • در مورد چگونگی استفاده از این نوع شیشه تقریباً هیچ محدودیتی وجود ندارد و به طور پیوسته در پروژه های متنوعی مانند موارد ذیل استفاده می شود:
  • درب های مغازه و مراکز تجاری و اداری
  • ورودی های مسکونی
  • در طراحی های مدرن ساختمان·
  • کابینت های شیشه ای منحنی·
  • پله های مارپیچ·
  • شیشه نمایشی امنیتی

2. شیشه سکوریت لمینت ضد گلوله

خرید شیشه سکوریت : شیشه لمینت از ترکیب دو یا چند لایه شیشه سکوریت با چند لایه پلاستیکی (PVB) پیوند می خورد و در ضخامت های مختلف تولید می شود و با اتوکلاو در دمای 1400 درجه سانتیگراد با فشار تا 14 بار پردازش می شود. پلی وینیل بوتیرال (PVB) متداول ترین لایه ای است که در این نوع شیشه ها استفاده می شود.

ممکن است از لایه های شیشه شفاف در بین این شیشه برای افزودن ویژگی های خاص مانند عایق خورشیدی ، عایق حرارتی ، محافظت در برابر آتش و .. استفاده شود. تحولات اخیر شامل لایه های یونوپلاستیک با تکنولوژی بالا امروزه باعث امنیت بیشتر این شیشه ها شده است. به گفته تولید کنندگان ، شیشه های چند لایه دارای یون پلاستیک سبک تر و قویتر از شیشه های سکوریت معمولی هستند.

شیشه لمینت

که می توانند در برابر طوفان ها ، ضربه ها و انفجارهای قدرتمند مقاومت کند. همچنین لازم به ذکر است که شیشه های مقاوم با لایه های پلی کربنات در شیشه های ضد گلوله استفاده می شود..ویژگی متمایز  شیشه لمینت مقاوم بودن در برابر گلوله است. این نوع شیشه در برابر پرتاب با سرعت بالای گلوله بدون نفوذ به داخل شیشه طراحی شده است.

این ویژگی  در مناطقی که خطر بالایی دارند، کاربرد دارد میزان مقاومت آن به سفارش و درخواست مشتری مشخص می شود. این شیشه ها در مناطق مهم عملیاتی ساختمان ها، وسایل نقلیه امنیتی و حتی زیردریایی نصب می شود.این شیشه ها در سیستم قاب بالستیک نصب می شود.

در این بخش از مقاله با خرید شیشه سکوریت و فرایند تولید این سازه آشنا شدیم .

 

مقاومت شیشه سکوریت چقدر میباشد ؟

 

خرید شیشه سکوریت : شیشه نشکن به معنای این نیست که شیشه نمی شکند بلکه به معنای اینست که می شکند اما به تیکه های ریزی تبدیل می شود که آسیبی به کسی نمی رساند این فرآیند باعث مقاومت 5 برابر بیشتر از شیشه های معمولی می شود. این شیشه در برابر برف، طوفان، آتش و..مقاوم می باشد.توجه داشته باشید خصوصیاتی مانند رنگ و طرح شیشه در این فرآیند بدون تغییر می ماند.

مزایا و خرید شیشه سکوریت

خرید شیشه سکوریت و مزایای این سازه :

• نور بیشتر
درب شیشه ای باعث عبور نور می شود و فضای دلپذیری را در خانه یا محل کار ایجاد می کند.
• شفافیت
شفافیت جزئی یا کامل بین دو فضا باعث افزایش اندازه ظاهری فضا می شود و در عین حال حریم خصوصی ساکنان را فراهم می کند.
• زیبایی
این شیشه با طراحی مانند چوب ، فولاد و سنگ طبیعی در فضای داخلی کلاسیک یا مدرن ترکیب می شود و زیبایی های بی انتها ایجاد می کند.
• تنوع در رنگ و مدل

• ایمنی
مقاومت این شیشه ها 5 برابر شیشه های معمولی است. علاوه بر این ، در صورت شکستگی تصادفی ، شیشه ها به قطعات بزرگ خرد می شود.

خرید شیشه سکوریت و مدل های مختلف این سازه

 

1- شیشه سوپر کلیر

2-شیشه کریستال

3- شیشه ساتینا

4- شیشه برفی

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

قیمت و خرید شیشه سکوریت

 

 قیمت انواع مدل های شیشه سکوریت در سال 1401

قیمت انواع شیشه سکوریت بر اساس مترمربع به شرح ذیل می باشد:

 

سکوریت کریستال                               1،500،000 تومان

سکوریت برفی                                 800،000 تومان

قیمت سکوریت ساتینا                         1،200،000 تومان

سکوریت مات و سندبلاست                  550،0000 تومان

قیمت شیشه سکوریت رنگی در سال 1401

شیشه سکوریت آبی                              750،000 تومانن

شیشه سکوریت 10 میل برنزی               680،000  تومان

شیشه سکوریت 10 میل دودی                 680،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل برنزی                 570،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل دودی                  570،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل برنزی                 480،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل دودی                  480،000 تومان

قیمت شیشه سکوریت براساس ضخامت

شیشه سکوریت 10 میل فلوت ساده            440،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل سوپرکلیر ساده       530،000 تومان

شیشه سکوریت 8 میل فلوت ساده              410،000 تومان

شیشه سکوریت 10 میل سوپرکلیر ساده       510،000 تومان

شیشه سکوریت 6 میل                           320،000 تومان

شیشه سکوریت 4 میل                           250،000 تومان

انواع شیشه سکوریت با ضخامت های 12، 20 و 16 میل موجود است.

نکته : این لیست قیمت برای ابعاد بالاتر از 10 مترمربع می باشد و شامل پایین تر از 10 متر نمی شود. یراق آلات به صورت جداگانه محاسبه می شود.

قیمت شیشه سکوریت لمینت

  • شیشه لمینت 6 میل : 1،200،000 تومان
  •  لمینت 8 میل : 1،800،000 تومان
  • شیشه لمینت 10 میل : 2،800،000 تومان

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

  • زوار یا پاسار شیشه سکوریت 5 سانتیمتری هر متر طول 85،000 تومان
  • اگر درب داشته باشد هر لنگه درب شامل پک کامل می باشد شامل استپ و لولا 101 و 102 ، قفل و دستگیره است : 1،150،000 تومان
  • پک کامل برای درب ریلی تک درب : 1،150،000 تومان
  • پک کامل درب ریلی شیشه سکوریت 2 درب : 1،450،000 تومان

خرید شیشه حمام


خرید شیشه حمام ، شیشه حمام این روز ها یکی از سازه های بسیار محبوب و پرطرفدار میباشد ، حتما می دانید که امروزه دکوراسیون و نمای داخلی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از محبوب ترین و یکی از بهترین متریال های دکوراسیون و نما سازی در یکی از خصوصی ترین مکان های منزل بپردازیم.

حتما شما هم علاقه دارید که از زمان استحمام خود نهایت لذت را ببرید و بیشترین استفاده را ببرید. به همین دلیل نیاز دارید که این بخش از منزل را به بهترین شکل ممکن بیارایید.

1-خرید  شیشه حمام  

2- شیشه حمام در تهران مقاوم است ؟

3-کاربرد و خرید شیشه حمام  

4- مزایای شیشه حمام چیست ؟

5- مقاومت شیشه حمام  چقدر است ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد خرید شیشه حمام برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با شیشه حمام به خوبی آشنا شوید .

خرید شیشه حمام

خرید شیشه حمام : شیشه حمام چیست ؟ به قسمت جدا کننده قسمت دوش سرویس بهداشتی از ما بقی محیط سرویس بهداشتی ، به اصطلاح عامیانه شیشه حمام گفته میشود . باید این نکته را توجه داشته باشید که در ساخت شیشه حمام در تهران باید از مواد ضد آب استفاده میشود . به این علت باید از مواد ضد آب استفاده شود که در محیط مرطوب از خود مقاومت نشان دهند و پوسیده و خراب نشوند .

فلز های آلومینیوم ، برنج های آبکاری شده ، پلاستیک و استیلنس استیل ، در پارتیشن حمام جایز است . برای پروفیل های دیواری و یا پروفیل های ریلی ، معمولا از آلومینیوم های آنادیز شده به علت این که استحکام بالایی دارد . استفاده میشود . باید این نکته را بدانید که برای ساخت غلطک های ریلی ، که نیاز به مقاومت بالا در برابر خوردگی دارند ،  از برنج های آبکاری شده استفاده میشود .

برای ساخت دستگیره و بازو های نگه دارنده شیشه به علت نیاز به ظاهری زیبا و جذاب و مدرن و همچنین استحکام نسبتا خوب از استیلنس استیل استفاده میشود .

در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد داریم ابتدا به این شیشه ها بپردازیم و بررسی کنیم که این محصولات چه کاربرد ها و مزایایی می توانند داشته باشند. اما اجازه دهید در ابتدا بپرسیم که این محصولات چه محصولاتی هستند.

همان طور که می دانیم و از نام این محصولات مشخص است این محصولات شیشه هایی هستند که از آنها برای ساخت کابین دوش استفاده می شود. این محصولات از جنس شیشه هستند. این مسئله به این معنا است که این محصولات از بهترین متریال های ممکن هستند و دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند.

این زیبایی تاثیر گذار باعث می شود بسیاری از افراد قصد کنند که این محل زیبا را برای خانه خود و خصوصی ترین بخش از منزل خود ایجاد کنند. از همین رو این محصولات بیش از سایر محصولات در فضای مجازی طرفدار پیدا کرده است و جست و جو های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

دلیل این همه استقبال این است که ما مقاله بررسی مزایای شیشه حمام  و خرید شیشه حمام را برای شما عزیزان فراهم کنیم. چرا که حتما مزایای بیشمار یک محصول موجب می شود این محصول بتواند تا این حد بین مردم پر طرفدار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش ساخت و نصب شیشه های حمام و کابین دوش می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه کامادر تماس حاصل نمایید. ما به صورت تمام وقت پاسخ گوی شما هستیم.

شیشه حمام در تهران

شیشه حمام چقدر مقاوم است ؟

خرید شیشه حمام و مقاومت این سازه : سوالی که در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد بررسی آن را داریم این است که آیا شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش ایمن می باشد؟ حتما ایمنی یکی از مهم ترین مواردی است که شما آن را به عنوان ضمانتی می خواهید. چرا که همسر و فرزند و یا فرزندانتان به حمام رفت و آمد دارند.

اگر فرزند شما سن کمی داشته باشد و امکان دارد که شیطنت کند و ضربه ای به شیشه بزند، خوب اگر این شیشه بشکند چه اتفاقی می افتد؟ آیا خطری می تواند جان فرزند یا خود شما را تهدید کند؟

باید به شما بگوییم کاملا حق دارید که نگران باشید. اما جایی برای نگرانی نمی باشد. چرا که جنس شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش و حمام شیشه ای از جنس شیشه هایی بسیار مستحکم و بسیار قوی به نام شیشه سکوریت می باشد.

به همین دلیل این شیشه ها که عموما با ضربه بچه های کوچک نمی شکند. اگر هم با ضربه ای به صورت اتفاقی شیشه بشکند به قطعات بسیار خورد و بی خطری تبدیل می شود که موجب می شود خطری برای افراد نداشته باشد. به همین دلیل جای نگرانی نیست و شما می توانید با امنیت بالا از این محصولات استفاده کنید.

در نتیجه می توانیم بگوییم یکی از مهم ترین مزایای و خرید شیشه حمام و استفاده از این محصولات این است که این شیشه ها دارای امنیت بسیار بالایی هستید و این موضوع می تواند موجب افزایش آسایش شما باشد و شما از این محصولات با خیالی آسوده استفاده نمایید. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

در اداه ی این مقاله همراه ما باشید تا موارد دیگر شیشه حمام را باهم بررسی کنیم تا با شیشه حمام در شیراز به طور کامل آشنایی پیدا کنیم .

کاربرد و خرید شیشه حمام

کاربرد و خرید شیشه حمام  : یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از این شیشه ها این است که در ساخت و راه اندازی کابین دوش در حمام شما مورد استفاده قرار می گیرد. البته این محصولات فقط در حمام های خانه ها مورد استفاده نمی باشد بلکه در استخرهای عمومی نیز می توانیم از این محصولات استفاده کنیم. البته جایی برای نگرانی نیست. چرا که می توانیم با کمک شیشه سندبلاست کار کنیم که درون این محیط دیده نشود. به همین دلیل می توانیم از این محصولات به راحتی استفاده کنیم.

مزیت های خرید شیشه حمام

مزیت های خرید شیشه حمام : همانطور که میدانید هر محصولی که تولید میشود دارای یکسری مزیت ها میباشد که شیشه حمام هم از این قضیه جدا نیست و یکسری مزیت های خیلی خوبی دارد . که در این بخش از نقاله سعی داریم تا در مورد مزیت های شیشه حمام به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با مزیت های این سازه آشنا شوید . و بدانید که این سازه چه مزیت هایی دارد .

زمانی که مزیت های یک محصول را بدانید خیلی راحت تر میتوانید در انتخاب خود عمل کنید و از زیبایی و مزیت های محصولی که خریداری میکنید نهایت لذت را ببرید .

در این بخش از مقاله قصد داریم که مزایای شیشه حمام را مورد را بررسی قرار دهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید . در این بخش قصد داریم که برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات را برای شما شرح دهیم. مزایای استفاده از این محصولات عبارت اند از :

بالاخره رسیدیم به بررسی مزایای شیشه حمام و مسئله ای که در ابتدا نیاز داریم. در بخش اول به ایمنی و امنیت بالای این شیشه ها به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها اشاره کردیم. بنابراین همچنان اشاره می کنیم که این محصولات دارای امنیت بالایی می باشد.

امکان استفاده از شیشه چاپی در ساخت کابین دوش که کمک می کند این محصولات بسیار زیبا تر شود.

امکان استفاده از طرح های متنوع و رنگ بندی ها متنوع در ساخت کابین دوش و استفاده بسیار بهینه از این محصولات می تواند کاربردی باشد. از این موضوع می توانیم به عنوان دیگر مزایای شیشه حمام اشاره کنیم.

قابلیت استفاده در منازل مسکونی و استخر های عمومی و همچنین حمام های عمومی که می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد.

مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین نصب و راه اندازی که می تواند یکی از مهم ترین مزایای این محصولات باشد.

تنوع در پیاده سازی انواع حالت های باز و بسته شدن محصولاتی که از آنها استفاده می کنیم.

امکان استفاده از پارتیشن شیشه ای در ساخت کابین دوش که می تواند منجر به پارتیشن بندی حمام می شود.

ادارای قابلیت بسیار بالا می باشد.

در این بخش از مقاله با مزیت های شیشه حمام در شیراز آشنا شدیم و دانستیم که این محصول چه مزیت های را دارد .

میزان مقاومت شیشه حمام و خرید شیشه حمام

خرید و شیشه حمام : مقاومت شیشه هایی که در ساخت کابین دوش مورد استفاده قرار می گیرد تا چه اندازه مقاوم هستند؟ میزان مقاومت این شیشه ها بر اساس جنس ساخت شیشه می تواند متفاوت باشد. قطعا که در ساخت کابین دوش از شیشه های خام یا معمولی استفاده نمی شود. این محصولات کاملا شکننده هستند و از آنها نمی توانیم استفاده کنیم. اما از شیشه های مختلفی می توانیم در ساخت این محصولات استفاده کنیم. یکی از این شیشه ها، شیشه سکوریت هستند.

این شیشه ها می توانند تا 7 برابر ضربه ها را به نسبت شیشه های معمولی تحمل کنند. اگر از شیشه لمینت استفاده کنیم میزان مقاومت تا دو برابر نیز بیشتر می شود. به همین دلیل باید به این مسئله اشاره کنیم که میزان ساخت این محصولات می تواند بر اساس انتخاب خود آنها باشد.

مشخصات شیشه دور دوشی چیست ؟

خرید شیشه حمام  ، برای رعایت استاندارد های ایمنی باید حتما در این سازه از شیشه های سکوریت استفاده کرد . اما برای اینکه مقاومت این سازه بیشتر هم شود میشود از شیشه های سکوریت لمینت شده استفاده کرد . اما به درخواست بعضی از مشتریان هم میشود به جای شیشه از تلق هم استفاده کرد .

هر آنچه که مشتری بخواهد را با رعایت اصول ایمنی و در چهارچوب قوانین بین المللی انجام خواهیم داد .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

ضخامت شیشه پارتیشن حمام

خرید شیشه حمام ، در این مورد باید خدمت شما عزیزان بگوییم که ضخامت شیشه سکوریت بسته به پروفیل و یراق استفاده شده ، میتواند از چهار میلی متر ، تا هشت میلی متر متغییر باشد . باید این نکته را هم خدمت شما بگوییم که ، هر چقدر مقدار پروفیل احاطه شده شیشه بیشتر باشد ، ضخامت شیشه را کمتر میکند ، در شیشه های تک و یا به اطلاح پاتریشن های حمام هتلی باید از ضخامت شیشه هشت الی ده میل استفاده کرد .

انواع مدل های شیشه حمام در تهران چیست ؟

در این بخش سعی داریم تا در مورد انواع مدل های شیشه حمام در تهران برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

1- شیشه حمام ریلی

2- شیشه حمام لولایی

3- شیشه حمام تک درب

شیشه لمینت در تهران


شیشه لمینت در تهران : با توجه به اینکه شیشه لمینت سال هایی زیادی نیست در ساخت نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد اما استان تهران  یکی از شهر هایی هست که از این شیشه لمینت استقبال بسیار زیادی کرده است.

به همین دلیل این مقاله را برای شما به عنوان شیشه لمینت در تهران فراهم کرده ایم تا بتوانید از طریق این وب سایت و این مقاله به راحتی برای دریافت سفارشات خود اقدام کنید. در ابتدا اجازه بدهید مروری کنیم بر آنچه در این مطلب خواهید خواند:

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید .

نحوه ثبت سفارش شیشه لمینت در تهران

شیشه لمینت در تهران : برای تمامی  علاقه مندان به استفاده از شیشه لمینت  راه های بسیار ساده ای را در نظر گرفته ایم تا بتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.

برای انجام ثبت سفارشات خود می توانید از طریق شماره های مندرج در این وب سایت با کارشناسان و مشاوران فروش ما در این وب سایت تماس حاصل نمایید.

در ابتدا شما باید کاربردی که برای شیشه لمینت می خواهید را مشخص کنید. اینکه قصد دارید از این شیشه برای چه کاربردی استفاده کنید.

سپس باید از طریق  تماس تلفنی مورد استفاده خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. در این مرحله کارشناسان ما مشاوره های لازم را در این خصوص به شما ارائه می دهند. این مشاوره ها کمک می کند شما بتوانید تمام آنچه را که نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم.

در مرحله بعدی شما باید مشخصات و مختصات خود را در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم بر اساس آنچه از شما دریافت می کنیم متراژ های مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

بر این اساس متراژ اصلی محاسبه شده و به راحتی شما می توانید قیمت تقریبی و شاید هم قیمت نهایی را به اضافه مدت زمان نصب واجرا به دست آورید. در نهایت شما باید بر اساس توصیه های ارائه شده برای خرید محصول مورد نظر خود به متراژ تعریف شده اقدام کنید.

برای این کار نیز در ابتدا مبلغ مشخص شده ای را به عنوان پیش پرداخت محاسبه می کنید و در نهایت شرایط جانبی مانند اینکه شیشه ها باید ساده باشد یا به صورت سندبلاست باشد و یا اینکه باید از نوع شیشه های رنگی باشد یا خیر را بررسی می کنیم.

سپس ما برای شما تاریخ زمان و تحویل را ارائه می دهیم. در نهایت پروژه شروع شده و ما در زمان تعیین شده در محل پروژه حضور پیدا می کنیم و خدماتی که شما نیاز دارید را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

شیشه لمینت در تهران  را از شرکت کامادر دریافت کنید و منتظر این باشید که خدمات با سرعت مناسب و با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد و شما تنها از خدمات ما استفاده کنید. پس از تحویل هم شما می توانید از شیشه لمینت کار شده در محل مورد نظر خود استفاده کنید و از مزایای بسیار زیاد و مهم این محصولات استفاده کنید.

شرکت کامادر رسمی ترین نماینده شیشه لمینت در تهران است.

چگونگی خرید شیشه لمینت در تهران

زمانی که شما انتخاب خود را انجام داده اید و تصمیم گرفته اید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید باید مراحل خرید را طی کنید. در ابتدای مقاله و در بخش قبلی در خصوص اینکه مراحل خرید چگونه می باشد به شما توضیح دادیم.

اما خرید شما نیاز به ملزوماتی دارد که بتوانیم بر اساس آن ملزومات خدمات خود را به شکلی صحیح به شما ارائه دهیم. در این بخش از مقاله شیشه لمینت در تهران قصد داریم ملزوماتی که در هنگام خرید به آنها نیاز دارید را به شما عزیزان معرفی کنیم. این ملزومات مهم عبارت اند از:

  • مشخص کردن نوع کاربری شیشه لمینت اینکه برای نمای شیشه ای مد نظر دارید و یا اینکه می خواهید از این شیشه برای نمای سقف استفاده کنید و یا قصد کاربرد دیگری را دارید
  • مشخص کردن متراژ کاری خودتان که البته شما به ما فقط در این حد توضیح می دهید که کل محیطی که قصد دارید در آن از شیشه لمنت استفاده کنید چقدر است. ما محاسبات جزئی تری را برای شما انجام خواهیم داد.
  • اگر این شیشه برای استفاده در سقف استفاده می کنید و سقف در حال حاضر آماده هست و فقط باید نصب شیشه انجام شود بهتر است که شما تصویری را از محل مورد نظر برای کارشناسان ما ارسال کنید.

 

همچنین شما باید برای خرید شیشه لمینت در تهران تاریخ و زمان مورد نیاز برای تحویل پروژه را هم ارسال کنید تا با توجه به تاریخ شروعی که شما مد نظر دارید تاریخ تحویل را بر حسب نوع کار و حجم کاری که وجود دارد برای شما عزیزان تعریف کنیم و در زمان تحویل به این ترتیب مشخص شود.

در نهایت توافقات در خصوص نحوه پرداخت ها از دیگر مراحلی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد و بر اساس آن پرداخت ها صورت بگیرد.

شرکت کامادر رسمی ترین نماینده شیشه لمینت در تهران است.

شیشه لمینت در تهران

قیمت شیشه لمینت در تهران

با توجه به این موضوع که شیشه های لمینت بر حسب متراژ محاسبه می شود اینکه شما در کدام شهر یا استان برای سفارش محصول مورد نظر خود اقدام کنید تفاوت چندانی نخواهد داشت. قیمت ها به صورت ثابت می باشد و تنها متغییر در قیمت ها هزینه های حمل و نقل می باشد.

بر حسب اینکه باید چه مسافتی طی شود تا شیشه ها در محل نصب قرار بگیرند. به همین دلیل شما می توانید در بخش قیمت شیشه لمینت به صورت کامل قیمت ها ما چه در تهران و چه در سایر استان ها مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین می توانید با توجه به حجم پروژه خود در خصوص شرایط ارسال شیشه و هزینه های حمل و نقل نیز با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

در این تماس تلفنی کارشناسان ما با توجه به حجم پروژه شما در خصوص قیمت و هزینه هایی حمل و نقل شیشه لمینت اطلاعات مفیدی را به شما ارئه خواهد داد تا تمامی موارد مربوط به هزینه های نهایی برای شما مشخص شده باشد و شما بتوانید به راحتی برای ثبت سفارشات خرید خود اقدامات لازم را انجام دهید.

کاربرد شیشه لمینت در تهران

شیشه لمینت در تهران : شیشه لمینت دارای کاربرد های بسیار منحصر به فردی می باشد. در واقع دو عامل هستند که موجب تمایز شیشه لمینت  با سایر شیشه ها می باشند. یکی از آنها این است که شیشه های لمینت دارای کاربرد های بسیار منحصر به فردی هستند و دیگری اینکه این محصولات مزایای بسیار بالایی را هم دارند.

به همین دلیل در این بخش ابتدا برای شما کاربرد های شیشه لمینت را توضیح خواهیم داد و در نهایت در خصوص مزایای این محصولات اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. مهم ترین کاربرد های شیشه لمینت  عبارت اند از:

  • استفاده از شیشه لمینت در فروشگاه های کوچک و بزرگ که در بر خیابان یا در مجتمع های اداری و تجاری واقع شده اند.
  • استفاده از شیشه لمینت در بانک ها از دیگر کاربرد های شیشه های لمینت هستند.
  • شما می توانید از شیشه لمینت برای استفاده در طلا فروشی ها و صرافی هاس استفاده کنید.
  • شما می توانید از این محصولات برای افزایش زیبایی نمای ساختمان ها استفاده کنید

 

  • همچنین این محصولات می تواند در اداره های مختلف و محیط های دفتری به عنوان شیشه های مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای به کار برود.
  • در نهایت شما می توانید از این محصولات برای ساخت آلاچیق های شیشه ای و یا برای استفاده در سقف نیز استفاده کنید.
  • شما می توانید در شهر سازی هم برای ساخت پل ها در ارتفاعات بسیار بالا از این محصولات استفاده کنید و با حفظ امنیت شرایط بسیار خوبی را برای گردشگران و اهالی شهر تهران فراهم کنید.

شرکت کامادر دارای نمایندگی شیشه لمینت در تهران است.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزایای استفاده از شیشه لمینت در تهران

در بخش انتهایی مقاله شیشه لمینت در تهران قصد داریم برای شما عزیزان مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لمینت را معرفی کنیم. دلیل اینکه این بخش را در انتهای مطلب قرار می دهیم این است که شما حتما از برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها با خبر هستید. مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لمینت عبارت اند از:

  1. امنیت بسیار بالا برای محصولات و اجناس شما: با توجه به اینکه این شیشه ها امنیت بالایی برای شما خواهند داشت شما می توانید با هدف جلوگیری از سرقت از شیشه لمینت استفاده کنید.
  2. استحکام و دوام بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از شیشه های لمینت می باشد. این شیشه ها نه تنها به این سادگی ها نمی شکنند بلکه باید گفت این شیشه ها اصلا نمی شکنند.
  3. ضد سرقت بودن مهم ترین مزیت این شیشه ها می باشد. بسیاری از مجموعه به علت ضد سرقت بودن این شیشه ها از این محصولات استفاده می کنند.
  4. ضد گلوله بودن از دیگر مزایای مهم و رقابتی این محصولات بسیار کاربردی می باشد که موجب شده شیشه لمینت در تهران با استقبال بسیار زیادی از سوی طرفداران این محصولات رو به رو شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خرید خود می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در ای وب سایت با کارشناسان ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

تعمیر گاز رومیزی نف

تعمیر گاز رومیزی نف به صورت تخصصی

 

تعمیر گاز رومیزی نف : گاز های رومیزی این روز ها یکی از وسایل بسیار ضروری در هر آشپزخانه ای میباشند . و هر خانه ای دارای یک گاز رومیزی و یا یک اجاق گاز میباشد . گاز های رومیزی و یا اجاق گاز ها بسیار وسایل کاربردی میباشند .

و بسیار از این گاز های رومیزی و یا اجاق گاز ها استفاده میشود و همین استفاده های مکرر از این وسیله ها به مرور زمان باعث میشود تا یکسری از قطعات آن فرسوده شوند و نیاز به قطعات جدید باشد .

و یا گاها دچار یکسری ایراداتی میشوند که به علت کثیفی بیش از حد در قسمت مشعل ها میباشد .

تعمیر گاز رومیزی نف یکی از خدماتی میباشد که شرکت آریا2020 ارائه میدهد . و شما عزیزان در صورت مشاهده بروز مشکلات در گاز رومیزی نف خود برای تعمیر گاز رومیزی نف میتوانید با شرکت آریا2020 در تماس باشید .

در ادامه ی این مقاله سعی داریم تا در مورد ایرادات متداول گاز های رومیزی نف مواردی را خدمت شما عزیزان بگوییم . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید .

خدمات آریا 2020 : 

1- تعمیر گاز رومیزی  2- تعمیر فر  3- تعمیر هود

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات تعمیرات خود هم اکنون از طریق شماره های تماس مشخص شده با آریا 2020 تماس حاصل نمایید برای دسترسی راحت تر به ما می توانید با دنبال کردن مطالب ما در این  سایت تمامی اطلاعات خود را کامل کنید.

در این بخش به بررسی مهم ترین خدماتی خواهیم پرداخت که شما می توانید از آریا 2020 به عنوان مرکز تخصصی تعمیر گاز رومیزی نف به دست آورید. مهم ترین خدمت ما به شما ارائه مشاوره های کاملا رایگان می باشد. شما می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای نسبت به دریافت مشاوره های رایگان در خصوص راه اندازی و یا رفع برخی ایرادات ساده که خودتان با راهنمایی تلفنی هم می توانید بر طرف کنید اقدام نمایید.

 

تعمیر گاز رومیزی نف

 

تعمیر گاز رومیزی نف : قبل از اینکه بخواهیم در مورد تعمیرات گاز رومیزی صحبت کنیم. باید با این مدل از اجاق گازها که بسیار جدید و پیشرفته هستند، آشنا شویم. اولین موضوع مهم این است، که برخی اجاق گاز رومیزی را با اجاق گاز توکار یکی میدانند.

که این موضوع کاملا اشتباه است. زیرا اجاق گاز رومیزی بر روی سطح و کابینت قرار میگیرد و تعمیر گاز رومیزی منظور این است. در صورتی که اجاق گاز توکار را درون سطح کابینت قرار میدهند. طراحی و ساخت این مدل از اجاق گازها که در مورد تعمیر گاز رومیزی خواهیم گفت از 2 شعله تا 5 شعله می باشد.

تعمیرات گاز : به صورت کلی اجاق گازها را به چهار دسته تقسیم میکنند. که شامل: اجاق گاز طرح فر، اجاق گاز فردار، اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز توکار است. اجاق گازهای موجود در بازار و فروشگاه های ایران هم مدل های خارجی دارند و هم مدل های ایرانی.

تعمیرات گاز : که ما قصد داریم در مورد تک تک این مدل ها توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. پس در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید. شما می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

تعمیرات گاز : همچنین لازم به ذکر است مشاوره های ما برای تعمیر گاز رومیزی در مجموعه آریا 2020 کاملا رایگان می باشد.

ایرادات گاز رومیزی نف

 

علت ناهنجاری صدا در اجاق گاز نف چیست ؟

اگر اجاق گاز شما سروصدای غیرمعمولی ایجاد می کند، احتمالاً این امر نشان دهنده ورود بیش از حد هوا و یا سوخت است (نسبت سوخت و هوا نامناسب است). جهت رفع این عیب شاتر هوا (قطعه ای جهت تنظیم هوای ورودی به مشعل) را تنظیم نمایید. این قطعه در زیر مشعل ها قرار گرفته است. در صورت مشاهده این عیب همچنین احتمال بروز مشکل در سیستم جرقه زن وجود دارد.

علت زرد بودن شعله در گاز رو میزی نف چیست ؟

شعله کم است: اگر درپوش مشعل توسط آلودگی ها و چربی ها مسدود نشده باشد و همچنین درپوش به صورت تراز قرار گرفته باشد، علت کم بودن شعله اجاق گاز، بروز مشکل در رگلاتور گاز است.

شعله زرد می سوزد : شعله در حالت عادی باید آبی رنگ بسوزد. حال اگر به جای آبی، زرد است، مشکل با تمیز کردن مشعل برطرف می‌شود.

اجاق گاز نف دائم کلیک میکند به چه علت

تعمیر گاز رومیزی نف

1- درپوش مشعل را تنظیم نمایید.

2- مشعل ها را خشک کنید.

3- چربی ها و مواد غذایی  بر روی مشعل ها را تمیز کنید.

4- جرقه زن دچار مشکل شده است.

5- ماژول جرقه زن خراب شده است.

علت جرقه نزدن  گاز رومیزی نف چیست ؟

1- اتصالات الکتریکی اجاق گاز دچار قطعی شده است.

همچنین بررسی کنید که پریز، برق داشته باشد

2- سوئیچ جرقه زن معیوب شده است.

3- ماژول جرقه زن خراب شده است.

4- درپوش مشعل را در حالت تراز قرار دهید.

علت روشن نشدن گاز رو میزی نف

1- کثیفی بیش از حد مشعل ها

2- اتصالات الکتریکی اجاق گاز از جمله اتصالات بین جرقه زن و ماژول کنترل را بازرسی نمایید.

3- جرقه زن خراب شده است.
در صورت کلیک نکردن در زمان روشن نمودن، اقدام به تعویض آن نمایید.

4- سوئیچ یا ماژول جرقه زن معیوب شده است.

شعله های گاز رومیزی نف به چه علت دود میزند

1- مشعل ها کثیف است.
در صورت تجمع چربی ها و مواد غذایی باقی مانده در مشعل، این مواد سوخته و دود ایجاد می کنند.

2- جرقه زن و یا سوکت‌های متصل به آن خراب شده است.
دود ایجادشده توسط مشعل می تواند نشان دهنده معیوب بودن اجزای مشعل باشد.

شما عزیزان در صورت بروز مشاهده این ایردات متداول در گاز رومیزی نف خود میتوانید برای رفع ایرادات آن برای تعمیر گاز رومیزی نف خود با شرکت آریا2020 در تماس باشید . لازم به ذکر است که تعمیر گاز رومیزی نف در همان محل شما انجام میشود .

تعمیر گاز رومیزی نف چگونه است ؟ 

تعمیرات گاز رومیزی نف : امروزه روز  گاز رومیزی یکی از وسایل بسیار ضرروی و کاربردی و در  هر آشپزخانه ای میباشد . در گذشته های دور  برای پخت غذا از وسایلی دیگری مانند  آلادین،تنور، اجاق های آجری یا از آتش برای پخت غذا های مختلف استفاده می کردند.

باید این را بدانید که گاز رومیزی از اوایل سده ی نوزدهم تولید شده و یکی از بزرگترین و بهترین مزیت های آن کاهش دود در زمان پخت غذا است که در نوع خود بسیار منحصر به فرد و خوب است.

امروزه اجاق گاز ها  با توجه به شکل های ظاهری که دارند خود به سه دسته قابل تقسیم است که در ادامه مطلب قصد داریم این سه دسته راب رای شما عزیزان بازگو کنیم.

تعمیر گاز رومیزی : پس در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا در مورد اجاق گاز مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه بدهیم.

تعمیرات گاز رومیزی نف : همانطور که در مطلب فوق برای شما عزیزان ذکر کردیم اجاق گاز ها به سه دسته ی مختلف تقسیم بندی میشوند و هر کدام دارای یکسری کاربرد ها و یکسری مزیت ها میباشند . سه دسته ی اصلی  اجاق گاز ها به شرح زیر میباشد :

  •  اجاق گاز توکار یا صفحه ای
  • اجاق گاز رومیزی
  •   اجاق گاز مبله یا ایستاده
تعمیر گاز رومیزی نف :  باید این مطلب را بدانید که جنس های شعله های اجاق گاز شیشه، استیل و لعابی می باشد.ترموکوپل یک قطعه ایمنی و بسیار کاربردی  می باشد که وقتی شعله خاموش میشود گاز را بالافاصله قطع کند.
برای روشن شدن اجاق گاز از گاز طبیعی استفاده میشود . در ابتدا گاز از طریق شیر ها به چند راهه هایی می رسد که خود شیر های گاز به آنها متصل می باشد .
هنگامی که شیرها را باز می کنید گاز از شیرها عبور می کند و به نازل ها وارد شده و از آنجا به لوله های رابط می رسد.فاصله ی بین نازل ها و لوله های رابط باعث می شود هوا همراه گاز به لوله های رابط رسیده، مخلوط هوا و گاز در مشعل در صورت مجاورت با شعله پیلوت آتش زا است.
در ادامه ی مطلب قصد داریم تا اجاق گاز برقی را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با اجاق گاز برقی نیز آشنا بشوید. برای اطلاعات بیشتر میتواید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
شما عزیزان میتوانید در زمان بروز مشاهده این مشکلات برای تعمیرات گاز رومیزی نف خود با شرکت آریا 2020 که دارای رسمی ترین نمایندگی تعمیر گاز رومیزی اخوان ، تعمیر گاز رومیزی کن و … میباشد تماس بگیرید تا تعمیر گاز رومیزی شما را انجام دهند .

تعمیرات گاز رومیزی نف : گاز رومیزی نف یکی از پر طرفدار ترین گاز های رومیزی در ایران میباشد . که بسیاری از مردم در آشپزخانه های خود از گاز های رومیزی نف استفاده میکنند .

گاز های رومیزی نف هم مانند سایر برند ها دچار یکسری ایرادات متداول میشود که در این مقاله  در مورد ایراداتی که ممکن است برای گاز رومیزی نف پیش بی آید برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دادیم .

شما عزیزان در صورت بروز هر نوع مشکل در گاز رومیزی اخوان خود میتوانید با شرکت آریا2020 که تعمیرات گاز رومیزی اخوان را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام میدهد در تماس باشید .

لازم به ذکر است که تعمیرات گاز رومیزی نف شما در همان محل شما انجام میشود و نیازی به بردن گاز شما برای تعمیر گاز رومیزی نف به شرکت نیست .