شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

خرید شیشه لاکوبل | کاربرد های شیشه لاکوبل | کامادر 2022


شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : لاکوبل ها نوع خاصی  از شیشه های سکوریت با سطح صاف هستند که از یک طرف با رنگ مخصوص، رنگ شده اند. از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آنها می توان به براق بودنشان اشاره کرد، از این رو شیشه های لاکوبل تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین شیشه ها برای دکوراسیون داخلی و انواع دیزاین ها  شده است .

لاکوبل واژه ای بلژیکی است،چرا که برای اولین بار یک شرکت بلژیکی این شیشه های رنگی را وارد کرد. از آنجایی که می توان شیشه های لاکوبل را به صورت لمینت و یا سکوریت تولید کرد ،در نتیجه این شیشه ها می توانند شیشه های بسیار مقاومی باشند.

1- خرید شیشه لاکوبل

2- کاربرد های شیشه لاکوبل

3- مزایای شیشه لاکوبل

در ادامه ی این مقله همراه ما باشید تا در مورد خرید شیشه لاکوبل برای شما عزیزان توضیحات بیشتری را ارائه دهیم .

خرید شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : لاکوبل ها نوع خاصی  از شیشه های سکوریت با سطح صاف هستند که از یک طرف با رنگ مخصوص، رنگ شده اند.

از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آنها می توان به براق بودنشان اشاره کرد، از این رو شیشه های لاکوبل تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین شیشه ها برای دکوراسیون داخلی و انواع دیزاین ها  شده است .

لاکوبل واژه ای بلژیکی است،چرا که برای اولین بار یک شرکت بلژیکی این شیشه های رنگی را وارد کرد.

از آنجایی که می توان شیشه های لاکوبل را به صورت لمینت و یا سکوریت تولید کرد ،در نتیجه این شیشه ها می توانند شیشه های بسیار مقاومی باشند.

شیشه های لاکوبل از آنجایی که به سادگی قابل تمیز شدن هستند به کاهش آلودگی ها و باکتری های آشپزخانه بسیار کمک کرده و مانند شیشه های آنتی باکتریال عمل می کنند.

شیشه های لاکوبل و یا متلوکس از نظر معنی به شیشه هایی گفته می شود که طی فرایند رنگ شدن ،تنها از یک سمت تبدیل به یک شیشه ی رنگی می شوند.

شیشه های لاکوبل بعد از پروسه ی رنگ شدن با یک لای ورق پی وی سی ،لمینت می شود که این عمر موجب حفاظت از رنگ شیشه می شود.

شیشه های لاکوبل در صورتی که لمینت و سکوریت شده باشند،از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و در صورت شکسته شدن و ضرب دیدن ،قطعات دچار ریزش و سقوط نمی شوند و خطرات جانی به صفر می رسد.

ضخامت شیشه های لاکوبل با توجه به موارد استفاده از ان ها و بسته به میزان هزینه از 4 تا 20 میلی متر متفاوت است .

خرید شیشه لاکوبل

این محصولات کاربردی و بسیار جذاب در دو نوع و یا به اصطلاح در دو سطح از نظر امنیتی به بازار ارائه می شوند. یکی از این سطوح به عنوان سطح ایمن و دیگری به عنوان سطح ایمن پلاس می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه لاکوبل این است که به عنوان شیشه های آنتی باکتریال کار می کند و این موضوعی بسیار جذاب است. در واقع لاکوبل نام برند این کارخانه است اما در ایران این شیشه ها به نام های تجاری لاکوبل و متلوکس شناخته می شوند.

این محصولات بسیار محبوب و پشت رنگی در سه نوع مختلف به بازار ارائه می شوند. همان طور که بیان کردیم این محصولات در 25 رنگ مختلف ارائه می شوند اما از سه مدل مختلف تشکیل می شوند که کامادر در این مقاله قصد دارد به بررسی ای سه مدل بپردازد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مورد بررسی قرار دهید و با انواع این محصولات آشنا شوید.

 کاربرد های شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : شیشه های لاکوبل از جمله متریال های پر استفاده برای دکوراسیون داخلی می باشد و از انجا که تنوع رنگ و طرح در این نوع شیشه ها بسیار بالا است  می توانند پاسخگوعه هر سلیقه ای باشند و در دسته ی محصولات دکوراتیو پرطرفدار قرار بگیرند.

در دنیای مدرن امروز شیشه های لاکوبل با تنوع طرح و رنگ و راحتی استفاده و مقاومت بالا کم کم جایگزین کاشی ها شدند.

شیهشه های لاکوبل این قابلیت را دارند تا با متریال های دیگر از جمله چوب،سنگ و… ترکیب شوند و نمای زیبای دو چندانی را ایجاد کنند.

به طور کلی شیشه ی لاکوبل را می توان به عنوان درب های کشویی و لولایی،قفسه بندی ،شیشه های هنری،درپوش و … استفاده کرد.

این نوع از شیشه ها جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری ها هستند و از آن جایی که قابلیت ضد خش بودن دارند اغلب در اماکنی مانند مهد کودک ها مورد استفاده قرار میگیرند.

به طور کلی:

-در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب ها

-پوشش های سطحی ساختمان ها

-در اشپزخانه ها

-میزهایی که رویه های شیشه ای دارند

-شیشه ی حمام های شیشه ای و …

کاربرد دارند.

مزایای شیشه لاکوبل چیست ؟

 خرید شیشه لاکوبل : به دلیل داشتن ظاهری صاف و براق، نصب و نگهداری آنها اسان است.

-از انجا که این شیشه ها در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند در نتیجه برای استفاده در مکان هایی با شوک حرارتی بالا گزینه ی مناسبی هستند.

-جلوه و نمایی که شیشه های لاکوبل ایجاد می کنند با هیچ متریال دیگری قابل قیاس نیست.

-این شیشه ها در مقابل اشعه ماورای بنفش مقاوم هستند در نتیجه میتوان از آن ها در نمای خارجی استفاده کرد.

-استفاده از شیشه لاکوبل به جای رنگ کردن دیوارها،کاغذ دیواری و…باعث می شود که فضا بسیار نورانی تر،دلبازتر و محیط بزرگتر جلوه داده شود.

نصب شیشه های لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : برای نصب این گونه شیشه ها ابتدا کارشناس باید محل نصب را بررسی کند،تا به درستی تشخیص دهد که برای نصب و اجرای شیشه ،مکان مورد نظر به چه نوع زیر سازی نیاز دارد.

اغلب این شیشه ها با چسب و یا بست فیکس پوینت نصب می شوند.

انواع شیشه ی لاکوبل

شیشه های لاکوبل بسیار متنوع هستند اما انواع عمده ی آن ها به دو دسته ی زیر تسیم میشود :

-شیشه ی لاکوبل مات که قادر به عبور نور نمی باشند .

-شیشه ی لاکوبل ترنسپرنت که می توانند نور را از خود عبور دهند.

-نوع خاصی از شیشه های لاکوبل متلوس و متلاک نیز هست که به سه حالت رنگی ساده ،رنگی مات و متالیک با ضخامت 2 تا 20 میل عرضه می شود.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

ایمنی شیشه لاکوبل چقدر است ؟

خرید شیشه لاکوبل : یک سوال مهم برای تمامی کسانی که قصد خرید و استفاده از شیشه لاکوبل را دارند ایمنی و امنیت این محصولات است. در مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد قصد داریم به این سوال در این قسمت پاسخ دهیم.

خوب مشخص است که شیشه های خام و معمولی که از استحکام بالایی برخوردار نیستند و به راحتی می شکنند و تبدیل به قطعات بسیار خطرناکی هم می شوند معمولا توانایی تحمل فرایند لاکوبل شدن را ندارند. بنابراین مجبور و ناچار به استفاده از شیشه های مستحکم تری برای این محصولات هستیم.

این به آن معنا می باشد که ابتدا شیشه باید دارای استحکام و همچنین قدرت بسیار بالایی باشد تا بتوانیم طی فرایند مخصوص آنها را تبدیل به شیشه لاکوبل کنیم. زمانی هم که شیشه دارای استحکام و قدرت بالایی باشد به راحتی شکسته نمی شود.

عدم شکسته شدن به راحتی می تواند ضمانت کننده ایمنی بالای محصولی باشد که تولید شده است. به این ترتیب می توانیم در پاسخ به این سوال به شما بگوییم بله این محصولات کاملا ایمن هستند و از امنیت بالایی برخوردار می باشند. ما در ادامه مقاله شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد همراهی کنید.

معمولا این شیشه های لاکوبل برای استحکام بالا و همچنین استحکام بیشتر از جنس شیشه سکوریت ساخته می شوند. شیشه هایی به مراتب مستحکم تر و مقاوم تر نسبت به شیشه های خام و معمولی که هم طی فرایند لاکوبل شدن دوام می آورند و هم می توانند در برابر ضربه و شکسته شدن مقاوت بالایی را از خود نشان دهند.

شرکت کامادر یکی از ارائه دهنده های شیشه لاکوبل در شیراز است .

نحوه تولید شیشه لاکوبل

خرید شیشه لاکوبل : ما این مطلب را با عنوان شیشه لاکوبل چیست و چه کاربردی دارد فراهم آورده ایم. اما نمی توانیم از یکی از مهم ترین سوالات مطرح در این زمینه بگذریم. اون سوال هم این است که شیشه های لاکوبل چگونه تولید می شوند. با ما همراه باشید در ادامه این مطلب تا برای شما به طور کامل این موضوع را شرح دهیم.

ابتدا شیشه خام برش می خورد و طی فرآیندی یک سمت آن رنگ شده و شیشه رنگی می شود. سپس برای محافظ از رنگ شیشه از یک لایه ورق PVC جهت لمینت کردن استفاده می شود. برای نشکن کردن این شیشه سکوریت می شوند تا در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشد. برخی کارخانه ها برای کاهش هزینه ها از شیشه فلوت استفاده می کنند.

نرده شیشه ای چیست ؟ و به چند دسته تقسیم میشود ؟ شرکت کامادر 2022


نرده شیشه ای

نرده شیشه ای به یکی از محبوب ترین سازه ها در قرن بیست و یکم شناخته شده است؟ نرده ی شیشه ای یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سازه ها میباشند که بسیار پر کاربرد و دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد. هر کدام از این دارای یکسری مزایا و معایبی است که سعی داریم در این مقاله به این مزایا و معایب اشاره کنیم .

نرده شیشه  ای از جنس شیشه سکوریت نشکن میباشد . که بسیار ایمن و مقاوم است . استفاده از این نما ها باعث میشود زیبایی مدرن و منحصر به فردی در ساختمان ایجاد شود که بسیار چشم گیر و جذاب است . امروزه حتی معماران هم این نوع سازه ها را پیشنهاد میدهند و طراحان دکور هم نیز بیشتر تمایل دارند از این سازه های مدرن برای دکور استفاده کنند .

در ادامه ی مقاله به موضاعات زیر خواهیم پرداخت . در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

1- نرده شیشه ای چیست ؟

2- انواع این نرده ها چیست ؟

3- چه کاربرد هایی این نرده ها دارد ؟

4- نرده شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود ؟

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد نرده شیشه ای توضیحات بیشتری را خدمت شما عزیزان اعلام کنیم .

نرده شیشه ای چیست ؟ 

نرده شیشه ای : همانطور که از این سیستم مشخص است به حفاظی گفته میشود که از صفحات شیشه ای ساخته شده است. و این صفحات شیشه به وسیله پایه های استیل و یا آلومینیومی در جای خود به طور ثابت می ماند. و به این نوع سیستم نرده شیشه ای می گویند . استفاده از نرده های شیشه ای به دلیل شفافیت زیاد در دید باعث جذاب تر شدن و دید بهتر منظره میشود که از سایر نرده های دیگر بهتر و زیبا تر است .

استفاده از نرده شیشه ای به علاوه ایکه یک دید بسیار زیبا از منظره به ما میدهد به علت شفافیت باعث زیبا تر شدن آن محیط هم میشود .

البته این نکته را هم خدمت شما عزیزان یاد آوریم شویم که شیشه های به کار رفته در این نرده از جنس شیشه سکوریت میباشد . شیشه سکوریت به علت شوک دمایی که به آن در هنگام تولید وارد میشود باعث میشود تا این شیشه ها بسیار مقاوم باشند .

این شیشه ها از شیشه های خام و معمولی هفت برابر مقاوم تر است و در برابر عواملی چون ، طوفان های بسیار شدید ، ضربات سنگین ، حریق تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاوم است ،

به همین علت است که به جای شیشه های خام و یا شیشه های معمولی در این نرده از شیشه سکوریت استفاده میشود . استفاده از این شیشه ایمنی را بالا میبرد و با خیال راحت میتوانید از این نوع شیشه ها استفاده کنید .

یکی از مزیت هایی که این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی و خام دارد این است که در هنگام شکستن به قطعات ریز بی خطری تبدیل میشوند . اما شیشه های خام و یا معمولی در موقع شکستن به قطعات بزرگ و. برنده تبدیل میگردد . که میتواند باعث خطرات اسیب های جسمی شود . اما شیشه سکوریت وقتی شکسته شود بی خطر است و هیچگونه اسیبی برای کسی به وجود نمی اورد.

نصب نرده شیشه ای

در این نوع نرده شیشه ای نیز از پروفیل ها در ابعاد مختلف با توجه به ضخامت و ابعاد شیشه در فواصل مشخص استفاده می شود.

قیمت نرده شیشه و بالکن شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل بر روی قیمت این محصولات تاثیر پذیر است و هر پروژه با پروژه ی دیگر متفاومت است . برای همین علت شما عزیزان برای دانستن و اطلاع از قیمت این محصول ها باید با شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کشارشناسان ما شما را راهنمایی کرده و قیمت نهایی را به شما عزیزان و علاقه مندان اعلام کننو پس با ما در اراباط باشید .

نرده شیشه ای

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای :  از نطر نوع قاب و یا چهار چوب به سه دسته قسیم میشود :

که در ادامه این سه دسته را خدما شما عزیزان خواهیم گفت .

1- نوع قاب دارد 2- نوع بدون قالب 3- نوع نیم قاب | فریم .

که در ادامه ی مطالب این سه دسته را برای شما عزیزان تعریف خواهیم کرد .

نرده شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود ؟

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ، نرده شیشه ای  از نظر شکل ظاهری به سه دسته میشوند .

1- نوع دارای قاب یا قاب دار : باید این نکته را بگوییم که در این نوع این صفحات شیشه ای در یک چهار چوب کامل قرار میگیرد . و توسط پایه های فلزی یا استیل و یا آلومینیومی از یک دیگر جدا میشود و در زمین نصب و متصل میگردد.

از لحاظ قیمتی هم نسبت به سایر انواع دیگر نوع قاب دار به صرفه تر هست . و باید این نکته را هم بگوییم که طراحان از هماهنگی رنگ ستون ها و قاب ها با رنگ های دیوار یک زیبایی خاص و منحصر به فردی را به وجود می آورند . این نوع از محبوبیت بسیار زیادی بر خوردار است و خواهان زیادی دارد .

2- نوع بدون قاب یا فریم لس : باید این نکته را به شما عزیزان یاد آوریم شویم که در این نوع نرده شیشه ای ، بدون هیچ گونه چهارچوب و یا ستونی بنا میشود . و تنها با نوعی پایه که در ادامه ی مطلب توضیح خواهیم داد با دقت بسیار زیاد بر روی زمین یا کنار دیوار ها نصب میگردد .

و همانطور که گفته شد هیچ گونه چهار چوبی بر رود آن وجود ندارد . باید این نکته را هم بدانید که نوع بدون قاب نرده شیشه ای هم بسیار مورد استقبال طراحان قرار گرفته است و خیلی از طراحان از این نوع سیستم استفاده میکنند و این نوع سیستم را به کارفرمایان پیشنهاد میدهند .

به ایت علت که استفاده از این نرده شیشه ای یک منظره بسیار وسیع را بدون هیچ چهارچوبی به ارمغان میاورد .

این نکته را هم خدمت شما عزیزان بگوییم که این نوع صفحات را به سه نوع پایه میتوان که بر روی زمین متصل و یا نصب کرد .

نوع اول : نرده شیشه ای اکسپوز

این نوع سیستم به صورت صفحات شیشه ای ، درون پایه ها یا شکاف های u  مانند که درون و یا بیرون زمین کار شده است قرار میگیرد . البته باید این نکته را هم بگوییم که در این مدل مدل تو کار یا همان مدلی که درون زمین کار شده است بسیار جذاب تر است . به این علت که این نگه دارنده ها درون زمین مخفی بوده است و دیده نمیشود .

نوع دوم : نوع دیگر اسپیگات یا اسپیگوت میباشد 

این نکته را هم باید خدمت شما عزیزان بگوییم که نرده شیشه ای اسپیگات و یا اسپیگوت ، صفحات شیشه ای میباشند که با دو شاخه استیل که به زمین نصب میشود اجرا میگردد . استیل به کار رفته در این نوع از جنس استیل ضد زنگ و مرغوب میباشد . کاربرد بیشتر این سیستم در نرده های کنار استخر ها و یا نردده های جدا کننده میباشد .

نوع سوم : فیکس پوینت یا دکمه ای 

نرده شیشه ای فیکس پوین صفحات شیشه ای میباشند که با بست های دکمه ای پایین تر از سطح زمین نصب میگردد . استفاده از این سیستم نمای بسیار زیبا و چشم گیری را به وجود می آورد.

3- نیم قاب نوع سوم : 

باید این نکته را بدانید همانطور که از اسم این نرده شیشه ای مشخص است ترکیبی از دو نوع قبلی یعنی همان قاب دار و بدون قاب است . این نوع از صفحات شیشه ای تنها با ستون های آلومینیومی و یا استیل از یک دیگر تفکیک میشود . و به واسطه ی این ستون ها بر روی زمین نصب میگردد.

ابته باید این نکته را هم بدونید که این سیستم فاقد چهارچوب و قاب هستند که به آن نیم قاب گفته میشود .

در ادامه ی مطالب توضیحاتی دیگر از نرده شیشه ای و همینطور بالکن شیشه ای را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم داد . پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

از نرده شیشه در راه پله ها هم استفاده ی زیادی میشود که به آن نرده راه پله میگویند.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاربرد های نرده شیشه ای چیست ؟

نرده شیشه ای : در ادامه ی مطلب سعی داریم تا کاربرد های بسیار زیاد نرده شیشه ای را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا با کارد های این نرده آشنا شوید . در ادامه ی مطالب توضیحات و کاربرد های این سیستم را خدمت شما عزیزان اعلام میکنیم .

باید این نکته را بدانید که این نوع نرده را در همه جا میتوان به کار برد . کاربرد نرده شیشه ای انقدری متنوع میاشد که حتی از نرده های قدیمی هم پر کاربرد تر است . برخی از محیط هایی که از این نرده ها استفاده میشود را در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت :

1- تراس ها یا ایوان ها مکانی میباشد که بسیار از این نوع نرده ها در این محیط ها استفاده میشود و در این مناطق کاربرد های بسیار فراوانی دارد و امروزه بسیار از این نوع نرده ها استفاده میشود .

2- یکی دیگر از مکان هایی که از این صفحات شیشه ای استفاده میشود دور استخر ها میباشد .

3- بالکن های معمولی و بالکن های فاقد راه رو یکی دیگر از کاربرد های این صفحات شیشه ای یا همان نرده شیشه ای میباشد .

4- یکی دیگر از جاهایی که از این نرده ها استفاده میشود دور باغ ها یا باغچه ها میباشد که بسیار هم کاربردی است و یک منظره ی زیبا را به ارمغان می اورد .

5- راه پله ها یکی دیگر از کاربرد های بسیار زیاد این شیشه ها میباشد که از آن استفاده میشود .

6- ورودی ساختمان ها درب های پشتی و ویلا ها نیز یکی دیگر از کاربرد های نرده شیشه ای میباشد .

همانطور که گفتیم کاربرد های این نرده ها بسیار زیاد است و در قسمت بالا برخی از این کاربرد ها را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم .

در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

مزایای استفاده از نرده شیشه ای چیست ؟

باید این نکته را بدانید که انواع مختلفی از نرده ها در بازار موجو می باشد اما کاربرد نرده شیشه ای بسیار زیاد بوده و این نرده ها دارای یکسری ویژگی های منحصر به فردی میباشد .که در ادامه ی مطالب این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

1- استفاده از این نرده ها فضا را بسیار دلباز تر و زیبا تر نشان میدهد .

2- با استفاده از این سیستم میدان دید افراد گسترش پیدا میکند که در نو خود یک مزیت بسیار منحصر به فردی است .

3- با تمامی طراحی ها هماهنگی پیدا کرده و بسیار مدرن شیک و امروزی میباشد.

4- شیشه ها سکوریت در این صفحات استفاده میشود .

5- عمر این شیشه ها بسیار زیاد است و در همه شرایط اقلیمی مستهلک نمیشود و این یک مزیت بسیار خوب برای این نرده ها میباشد .

6- ستون هایی که در آن استفاده میشود از جنس آلیاژ های مرغوب بوده و ضد زنگ است و نمی پوسید و عمر طولانی دارد .

7- نصب این نرده ها بسیار ساده بوده و راحت است .

8- بهترین گزینه برای ایمن سازی و محصور کردن محیط ها مانند استخر است .

9- شست و شوی آن راحت است و کودکان به جای تخته های وایت برد هم میتوانند از آن استفاده کنند .

10- میتوان ترد  ها را از بالکن شیشه ای زیر نظر داشت.

11- امکان نصب بسیار آسان آن بر روی زمین و لبه های بالکن .

12- نور طبیعی از آن عبور میکند و بسیار جذاب و چشم نواز است .

13- دارای تنوع در طرح و رنگ است .

معایب نرده شیشه ای

  • به دلیل شفاف بودن شیشه ها قابل مشاهده برای پرندگان و حشرات نیست بنابراین در اثر برخورد با شیشه دچار آسیب می شوند.
  • شستشو و تمیز کردن هر دو طرف شیشه مشکل است.
  • فشار ناشی از تکیه دادن افراد به نرده شیشه ای به صورت مداوم باعث شل شدن فریم ها و در نهایت شکسته شدن شیشه می شود.
  • در صورتی که یکی از شیشه ها بشکند ، نیاز به جا به جایی کل نرده می باشد تا شیشه تعویض شود. همچنین پنل ها و شیشه ها قیمت بالایی دارد.

جزئیات و دیتیل نرده شیشه ای

از آنجائیکه برای طراحی و معماری داخلی ساختمان نیاز به اطلاعات درباره سازه ها و نحوه اجرای آنها می باشد.

برای اجرای نرده شیشه ای نیز نیاز به جزئیات سازه شیشه ای و روش های اجرای آن می باشد. در ادامه به روش های اجرا و نصب این نوع شیشه می پردازیم.

نصب نرده شیشه ای

با توجه به نوع نرده شیشه ای نصب آن متفاوت می شود. در ادامه در مورد نصب هر یک از انواع نرده شیشه ای توضیح می دهیم.

نحوه نصب نرده شیشه ای اسپایدری

قطعات استیل اسپایدری از نوع تک شاخ ، دو شاخ و چهارشاخ به شیشه سکوریت متصل می شود. این شیشه ها نقض نگهدارنده هندریل را دارد.

نحوه نصب نرده شیشه ای دفنی

در ابتدا قطعاتی به نام کامپوننت ها در داخل زمین قرار می گیرد. این کامپوننت ها دارای ریلی است که شیشه ها درون آن قرار می گیرد.( شیشه ها قبل از جاگیری در کامپوننت ها در مفصل نرمی قرار می گیرد.)

نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت یا دگمه ای

بعد از اندازه گیری  و به دست آوردن ابعاد مورد نظر ، یراق آلات کانکتور یا دگمه تهیه می شود. سپس شیشه ها توسط این یراق آلات به کنار دیوار یا راه پله متصل می شود.

نصب نرده شیشه ای اکسپوز کامپوننت ها با توجه به ارتفاع شیشه و ضخامت آن با فاصله های مشخص از هم روی سطح زمین نصب می شود.

نصب نرده شیشه ای نوری

برای نورپردازی و طراحی شیک در زیر شیشه هایی که در داخل ریل کامپپوننت ها قرار دارد ال ای دی استفاده می شود که نوری زیبا به نمای نرده شیشه ای می دهد.

شیشه میرال در شیراز | مراحل ساخت و انواع شیشه میرال | کامادر 2022


شیشه میرال | شیشه میرال در شیراز

شیشه میرال در شیراز : شیشه های میرال که به ان ها شیشه های سکوریت نیز گفته می شود از انواع شیشه های نشکنی هستند که در طی عملیات تولید و ساخت با توجه به حرارت و شرایطی که به آن ها اعمال می شود ،مقاوتی در حدود 3الی 7 برابر شیشه های دیگر پیدا می کنند،به همین دلیل امروزه استفاده از شیشه های میرال در صنایع مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شیشه های میرال چون هنگام تولید با شوک حرارتی بالایی مواجه می شوند،در نتیجه در هنگام ضرب دیدن و شکسته شدن بر خلاف سایر شیشه ها به قطعات کوچک بی خطر تبدیل می شوند که باعث بروز خسارت های جانی و جراحت نمی شود ،از این رو این شیشه ها قادرند تا امنیت جانی و روانی مصرف کننده را تامین کنند.

شیشه میرال در شیراز | مراحل ساخت شیشه میرال

شیشه میرال در شیراز : برای ساخت این نوع از شیشه ها ،ابتدا ان ها را در ابعاد و سایز مورد نظر برش می دهند و پس از اینکه از سالم بودن شیشه ها اطمینان حاصل شد ،آن ها را در کوره های تعبیه شده به صورت عمودی تحت دمای 700 درجه ی سانتی گراد قرار می دهند تا جایی که گرادیان دمایی از بین رفته و در تمام نقاط شیشه دما یکسان باشد.

شیشه های میرال بعد از اینکه از این مرحله ی دمایی عبور می کنند،تقریبا شکل خمیری به خود می گیرند که بلافاصله بعد از خروج از کوره ها وارد مرحله ی سرد سازی می شوند،این مرحله با وزش باد سرد به دو طرف شیشه ها انجام می شود که طی این فرایند لایه های بیرونی شیشه بسیار سریع تر از لایه ی داخلی آن سرد می شوند،همین موضوع موجب افزایش استحکام شیشه های نشکن می شود.

انواع شیشه های میرال را می توان به چند دسته ی کلی زیر تقسیم کرد:

-استاندارد

-ساتینا

-اسپایدر

-سندبلاست

-برنز

-حکاکی شده

شیشه میرال در شیراز

کاربرد شیشه میرال در شیراز

قابلیت های این نوع از شیشه ها باعث شده تا در صنایع مختلفی از آن ها استفاده شود،از جمله :

-صنایع خودروسازی

-ساخت لوازم خانگی همچون اجاق گاز و …

-صنعت ساخت و ساز ساختمان

-انواع بسیاری از نماهای شیشه ای

-دستگاه های خودپرداز

-طلا فروشی ها

-آکواریوم ها

-شیشه ی عینک

-صفحه ی ال سی دی

-پنجره های دو جداره

از این شیشه ها به طور کلی می توان در تمام اماکنی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد از جمله ویترین مغازه ها و فروشگاه ها و..

ضخامت شیشه ی میرال

شیشه میرال در شیراز : این شیشه ها با توجه به نوع  کاربرد،میزان هزینه و نوع پروژه در میل های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند،که در بین آنها 1 میل،6میل،8میل و 10 میل از جمله مهم ترین آن ها هستند و آخرین نوع یا همان 10 میل پرکاربردترین نوع به شمار می آید.

مزیت های شیشه میرال

مهم ترین و اساسی ترین مزیت شیشه های نشکن ،امنیت این مدل از شیشه هاست ،برخلاف شیشه های ساده که بعد از ضرب دیدن و شکستن به قطعات کوچک و بزگ برنده و بسیار خطرناک و آسیب رسان تبدیل می شوند

شیشه میرال در شیراز|  پس از خورد شدن به قطعات دایره ای و بیضی بدون خطر که خاصیت برشی ندارند، تبدیل شده و خطر جانی ای ندارند.

 

-از انجایی که این شیشه ها  نسبت به شیشه های معمولی 5 تا 6 برابر مقاوم تر هستند،پس می توان از این شیشه های تقویت شده در مکان هایی که نیاز به امنیت بالا دارند به راحتی استفاده کرد.

-جمع آوری خورده شیشه های حاصل از شکسته شدن شیشه های مینرال بسیار راحت و بی خطر است .

-تنوع بالای طرح و رنگ شیشه میرال این امکان را فراهم می کند که به راحتی در هر نوع دکوراسیون داخلی و مطابق با هر نوع سلیقه ای قابل استفاده باشند.

-شیشه سکوریت در مقابل تغیرات دمایی و اب و هوایی ،مانند نور آفتاب ،وزش باد،باران ها ،طوفان و … بسیار مقاوم است و این نوع تغییرات تاثیری بر روی آن ها نخواهد گذاشت.

تفاوت شیشه لمینت و میرال

شیشه میرال در شیراز : تفاوت اصلی این نوع شیشه ها در نحوه ی تولید آنها می باشد،برای ساخت شیشه های لمینت ،چند لایه شیشه به هم چسبانده می شود که بین آن ها لایه هایی از جنس پی وی سی قرار می گیرد،در حالی که شیشه های میرال تک لایه هستند و تحت دمای بسار بالا و سپس سرد شدن تولید می شوند.

چگونه می توانید برای پروژه ی خود بهترین شیشه ی سکوریت را انتخاب کنید؟

انتخاب شما بسته به توقعی که از شیشه ی میرال دارید متفاوت است،باید یه این نکته توجه کنید که امنیت برایتان مهم است یا نیازمند شیشه ای هستید که به صورت عایق صوتی و حرارتی عمل کنید.

آیا می توان ابعتد شیشه میرال را تغییر داد؟

هرگونه تغیرر در ابعاد شیشه سکوریت باید قبل از فرایندهای حرارتی صورت گیرد،از آنجایی که هر گونه برش و ضربه به لبه های شیشه های میرال موجب آسیب دیدن شیشه و شکستن آن ها می شود،پس نمی توان ابعاد شیشه را تغییر داد.

چگونه بفهمیم ضخامت مناسب شیشه برای پروژه ی ما چقدر است ؟

هرچه ضخامت شیشه ی سکوریت بالاتر باشد،مقاومت آن در مقابل ضرب دیدن و شکسته شدن بالاتر میرود و همچنین افزایش ضخامت موجب می شود تا شیشه عایق بهتری برای صدا،گرما و … باشد.ضخامت شیشه های میرال در بیشترین حالت 20 میلی متر و در کمترین حالت 4 میلی متر می باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع که شیشه میرال در سقف های شیشه ای،نماها،درب ورودی،پنجره ها،حفاظ ها و …مورد استفاده قرار می گیرد،بنابراین هر صنعت ضخامت خاص خود را لازم دارد.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 تنوع و رنگ های شیشه سکوریت چگونه می باشند؟

شیشه میرال در شیراز : شیشه سکوریت در رنگ هایی همچون سبز،آبی ،برنز،دودی،برفی و بی رنگ تولید می شوند،که نو بی رنگ این شیشه ها موارد مصرفی بیشتری داشته و بسیار شناخته شده تر هستند.

شیشه های میرال مات معمولا در پارتیشن ها استفاده میشوند که علاوه بر جدا سازی محیط با عبور نور از تاریکی و خفگی فضا جلوگیری می کنند.

چگونه برای خرید شیشه ی میرال در شیراز اقدام نماییم؟

از انجایی که رنگ،ابعاد،ضخامت و نوع شیشه سکوریت در هزینه ی آن تاثیر گذار است ابتدا با کارشناس مربوط تماس بگیرید .

این نو شیشه ها بر حسب متر مربع محاسبه و قیمت گزاری می شوند ، سپس همکاران ما به محل نصب شما مراجه کرده ،ابعاد،سوراخ ها و جای نصب را مشخص می کنند و تمامی تغییرات لازم قبل از برش شیشه ی میرال را انجام می دهند.

در مراحل اولیه ی نصب شیشه بهتر است که محل مورد نظر از کلیه آلودگی ها و گرد و غبار ها  پاک شده باشد.

سخن پایانی

به طور کلی این نوع شیشه ها از نظر استحکام و امنیت و عایق بودن برای صدا و حرارت بسیار گزینه ی مناسبی هستند به همین دلیلی از آن ها برای انواع شیشه های بالکنی ،پارتیشن ها ،شیشه های حمام ،ویترین مغازه ها،شیشه های جان پناه و … استفاده می شود.

خرید شیشه لمینت مات | 1 یا چند مورد کاربرد شیشه لمینت


شیشه لمینت | خرید شیشه لمینت مات

خرید شیشه لمینت مات :  همانطور که شما عزیزان میدانید پر استفاده ترین مصالحی که در ساختمان کاربرد های گوناگونی دارد ، شیشه میباشد . از این سازه حتی در زندگی روزمره هم زیاد استفاده میشود ، شیشه عنصری میباشد که دارای شفافیت و ویژگی های بی نظیری میباشد ، شیشه ها به علت شفافیتی که دارند میتوانند نور را از خود عبور دهند و محیطی جذاب را برای ما به ارمغان بی آورند .

یکی از محبوب ترین نوع شیشه هایی که وجود دارد شیشه های مات میباشد که دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد . شیشه لمینت مات یکی از انواع شیشه ها میباشد که کاربرد بسیار زیادی در ساختمان دارد ، زمانی که از این شیشه لمینت مات استفاده شود به طور کامل دید از بین میرود در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد شیشه لمینت مات و شیشه لمینت برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

1-  شیشه لمینت مات چیست ؟

2- خرید شیشه لمینت مات

3- مدل های شیشه لمینت مات

4- کاربرد های شیشه لمینت مات 

شیشه لمینت مات چیست ؟

خرید شیشه لمینت مات : شیشه های مات انواع مختلفی دارند که یکی از آنها شیشه لمینت مات است که میتوان این سازه را در ابعاد ، طرح ها و رنگ ها و ضخامت های مورد نیاز سفارش داد و این سازه در فضا های مختلفی از جمله ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد . از این سازه بیش از همه به عنوان شیشه ضد سرقت در مکان های امنیتی استفاده میشود .

اما میتوان آن را در تمام بخش های یک ساختمان اع از نما ، کف ، سقف ، پارتیشن های عمودی و افقی نیز به کار برد ، جدای از این موارد گفته شده ، اگر شما نیاز به یک حریم خصوصی دارید میتوانید از انواع شیشه لمینت مات و یا رنگی استفاده کنید ، و با این روش دید بیرون به داخل را محدود کنید .

خرید شیشه لمینت مات

خرید شیشه لمینت مات : شیشه های مات که یکی از سازه های بسیار پرطرفدار در بین همه ی مردم دنیا میباشد با فرهنگ ایرانی نیز عجین است به همین دلیل این سازه در کشور ما بسیار پرکاربرد است ، و شما عزیزان میتوانید برای خرید شیشه مات با شرکت کامادر در تماس باشید .

چگونگی خرید شیشه لمینت مات

خرید شیشه لمینت مات : زمانی که شما انتخاب خود را انجام داده اید و تصمیم گرفته اید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید باید مراحل خرید را طی کنید. در ابتدای مقاله و در بخش قبلی در خصوص اینکه مراحل خرید چگونه می باشد به شما توضیح دادیم.

اما خرید شما نیاز به ملزوماتی دارد که بتوانیم بر اساس آن ملزومات خدمات خود را به شکلی صحیح به شما ارائه دهیم. در این بخش از مقاله شیشه لمینت مات قصد داریم ملزوماتی که در هنگام خرید به آنها نیاز دارید را به شما عزیزان معرفی کنیم. این ملزومات مهم عبارت اند از:

  • مشخص کردن نوع کاربری شیشه لمینت اینکه برای نمای شیشه ای مد نظر دارید و یا اینکه می خواهید از این شیشه برای نمای سقف استفاده کنید و یا قصد کاربرد دیگری را دارید
  • مشخص کردن متراژ کاری خودتان که البته شما به ما فقط در این حد توضیح می دهید که کل محیطی که قصد دارید در آن از شیشه لمنت استفاده کنید چقدر است. ما محاسبات جزئی تری را برای شما انجام خواهیم داد.
  • اگر این شیشه برای استفاده در سقف استفاده می کنید و سقف در حال حاضر آماده هست و فقط باید نصب شیشه انجام شود بهتر است که شما تصویری را از محل مورد نظر برای کارشناسان ما ارسال کنید.

 

همچنین شما باید برای خرید شیشه لمینت   تاریخ و زمان مورد نیاز برای تحویل پروژه را هم ارسال کنید تا با توجه به تاریخ شروعی که شما مد نظر دارید تاریخ تحویل را بر حسب نوع کار و حجم کاری که وجود دارد برای شما عزیزان تعریف کنیم و در زمان تحویل به این ترتیب مشخص شود.

در نهایت توافقات در خصوص نحوه پرداخت ها از دیگر مراحلی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد و بر اساس آن پرداخت ها صورت بگیرد.

شرکت کامادر رسمی ترین نماینده شیشه لمینت در تهران است که میتوانید برای خرید شیشه لمینت در شهریار با شرکت ما در تماس باشید .

خرید شیشه لمینت مات

مدل های شیشه لمینت

1- شیشه مات سندبلاست

2- شیشه مات برفی

3- شیشه مات مشجر

4- شیشه مات هوشمند

و ….

کاربرد های شیشه لمینت

خرید شیشه لمینت مات : کاربرد های شیشه لمینت مات در کجاهاست ؟

1- پنجره درب و ساختمان

2- نرده شیشه ای

3- درب کابینت آشپزخانه

4- در حمام های شیشه ای

5- پارتیشن های شیشه ای

6- نمای ساختمان

7- بالکن های شیشه ای

8- دکوراسینون داخلی

موارد ذکر شده از کاربرد های شیشه لمینت مات میباشد .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزایای و خرید شیشه لمینت

خرید شیشه لمینت مات : در بخش انتهایی مقاله شیشه لمینت مات قصد داریم برای شما عزیزان مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لمینت را معرفی کنیم. دلیل اینکه این بخش را در انتهای مطلب قرار می دهیم این است که شما حتما از برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها با خبر هستید. مهم ترین مزایای استفاده از شیشه لمینت عبارت اند از:

  1. امنیت بسیار بالا برای محصولات و اجناس شما: با توجه به اینکه این شیشه ها امنیت بالایی برای شما خواهند داشت شما می توانید با هدف جلوگیری از سرقت از شیشه لمینت استفاده کنید.
  2. استحکام و دوام بسیار بالا از دیگر مزایای استفاده از شیشه های لمینت می باشد. این شیشه ها نه تنها به این سادگی ها نمی شکنند بلکه باید گفت این شیشه ها اصلا نمی شکنند.
  3. ضد سرقت بودن مهم ترین مزیت این شیشه ها می باشد. بسیاری از مجموعه به علت ضد سرقت بودن این شیشه ها از این محصولات استفاده می کنند.
  4. ضد گلوله بودن از دیگر مزایای مهم و رقابتی این محصولات بسیار کاربردی می باشد که موجب شده شیشه لمینت شیراز با استقبال بسیار زیادی از سوی طرفداران این محصولات رو به رو شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خرید خود می توانید هم اکنون از طریق شماره های مندرج در ای وب سایت با کارشناسان ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

خرید شیشه حمام در تهران | 1 یا چند مزیت شیشه حمام | کامادر


خرید شیشه حمام در تهران | شیشه حمام


خرید شیشه حمام در تهران ، شیشه حمام این روز ها یکی از سازه های بسیار محبوب و پرطرفدار میباشد ، حتما می دانید که امروزه دکوراسیون و نمای داخلی از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از محبوب ترین و یکی از بهترین متریال های دکوراسیون و نما سازی در یکی از خصوصی ترین مکان های منزل بپردازیم.

حتما شما هم علاقه دارید که از زمان استحمام خود نهایت لذت را ببرید و بیشترین استفاده را ببرید. به همین دلیل نیاز دارید که این بخش از منزل را به بهترین شکل ممکن بیارایید.

1-خرید شیشه حمام در تهران

2- شیشه حمام در تهران مقاوم است ؟

3-کاربرد و خرید شیشه حمام در تهران

4- مزایای شیشه حمام چیست ؟

5- مقاومت شیشه حمام  چقدر است ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا در مورد خرید شیشه حمام در تهران برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با شیشه حمام به خوبی آشنا شوید .

خرید شیشه حمام در تهران

خرید شیشه حمام در تهران : شیشه حمام چیست ؟ به قسمت جدا کننده قسمت دوش سرویس بهداشتی از ما بقی محیط سرویس بهداشتی ، به اصطلاح عامیانه شیشه حمام گفته میشود . باید این نکته را توجه داشته باشید که در ساخت شیشه حمام در تهران باید از مواد ضد آب استفاده میشود . به این علت باید از مواد ضد آب استفاده شود که در محیط مرطوب از خود مقاومت نشان دهند و پوسیده و خراب نشوند .

فلز های آلومینیوم ، برنج های آبکاری شده ، پلاستیک و استیلنس استیل ، در پارتیشن حمام جایز است . برای پروفیل های دیواری و یا پروفیل های ریلی ، معمولا از آلومینیوم های آنادیز شده به علت این که استحکام بالایی دارد . استفاده میشود . باید این نکته را بدانید که برای ساخت غلطک های ریلی ، که نیاز به مقاومت بالا در برابر خوردگی دارند ،  از برنج های آبکاری شده استفاده میشود .

برای ساخت دستگیره و بازو های نگه دارنده شیشه به علت نیاز به ظاهری زیبا و جذاب و مدرن و همچنین استحکام نسبتا خوب از استیلنس استیل استفاده میشود .

در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد داریم ابتدا به این شیشه ها بپردازیم و بررسی کنیم که این محصولات چه کاربرد ها و مزایایی می توانند داشته باشند. اما اجازه دهید در ابتدا بپرسیم که این محصولات چه محصولاتی هستند.

همان طور که می دانیم و از نام این محصولات مشخص است این محصولات شیشه هایی هستند که از آنها برای ساخت کابین دوش استفاده می شود. این محصولات از جنس شیشه هستند. این مسئله به این معنا است که این محصولات از بهترین متریال های ممکن هستند و دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند.

این زیبایی تاثیر گذار باعث می شود بسیاری از افراد قصد کنند که این محل زیبا را برای خانه خود و خصوصی ترین بخش از منزل خود ایجاد کنند. از همین رو این محصولات بیش از سایر محصولات در فضای مجازی طرفدار پیدا کرده است و جست و جو های زیادی را به خود اختصاص می دهد.

دلیل این همه استقبال این است که ما مقاله بررسی مزایای شیشه حمام  و خرید شیشه حمام را برای شما عزیزان فراهم کنیم. چرا که حتما مزایای بیشمار یک محصول موجب می شود این محصول بتواند تا این حد بین مردم پر طرفدار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش ساخت و نصب شیشه های حمام و کابین دوش می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه کامادر تماس حاصل نمایید. ما به صورت تمام وقت پاسخ گوی شما هستیم.

خرید شیشه حمام در تهران

شیشه حمام چقدر مقاوم است ؟

خرید شیشه حمام در تهران : شیشه حمام و مقاومت این سازه : سوالی که در این بخش از مقاله بررسی مزایای شیشه حمام قصد بررسی آن را داریم این است که آیا شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش ایمن می باشد؟ حتما ایمنی یکی از مهم ترین مواردی است که شما آن را به عنوان ضمانتی می خواهید. چرا که همسر و فرزند و یا فرزندانتان به حمام رفت و آمد دارند.

اگر فرزند شما سن کمی داشته باشد و امکان دارد که شیطنت کند و ضربه ای به شیشه بزند، خوب اگر این شیشه بشکند چه اتفاقی می افتد؟ آیا خطری می تواند جان فرزند یا خود شما را تهدید کند؟

باید به شما بگوییم کاملا حق دارید که نگران باشید. اما جایی برای نگرانی نمی باشد. چرا که جنس شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش و حمام شیشه ای از جنس شیشه هایی بسیار مستحکم و بسیار قوی به نام شیشه سکوریت می باشد.

به همین دلیل این شیشه ها که عموما با ضربه بچه های کوچک نمی شکند. اگر هم با ضربه ای به صورت اتفاقی شیشه بشکند به قطعات بسیار خورد و بی خطری تبدیل می شود که موجب می شود خطری برای افراد نداشته باشد. به همین دلیل جای نگرانی نیست و شما می توانید با امنیت بالا از این محصولات استفاده کنید.

در نتیجه می توانیم بگوییم یکی از مهم ترین مزایای و خرید شیشه حمام و استفاده از این محصولات این است که این شیشه ها دارای امنیت بسیار بالایی هستید و این موضوع می تواند موجب افزایش آسایش شما باشد و شما از این محصولات با خیالی آسوده استفاده نمایید. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

در اداه ی این مقاله همراه ما باشید تا موارد دیگر شیشه حمام را باهم بررسی کنیم تا با شیشه حمام در شیراز به طور کامل آشنایی پیدا کنیم .

کاربرد و خرید شیشه حمام در تهران

کاربرد و خرید شیشه حمام در تهران : یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از این شیشه ها این است که در ساخت و راه اندازی کابین دوش در حمام شما مورد استفاده قرار می گیرد. البته این محصولات فقط در حمام های خانه ها مورد استفاده نمی باشد بلکه در استخرهای عمومی نیز می توانیم از این محصولات استفاده کنیم. البته جایی برای نگرانی نیست. چرا که می توانیم با کمک شیشه سندبلاست کار کنیم که درون این محیط دیده نشود. به همین دلیل می توانیم از این محصولات به راحتی استفاده کنیم.

مزیت های خرید شیشه حمام

مزیت های خرید شیشه حمام : همانطور که میدانید هر محصولی که تولید میشود دارای یکسری مزیت ها میباشد که شیشه حمام هم از این قضیه جدا نیست و یکسری مزیت های خیلی خوبی دارد . که در این بخش از نقاله سعی داریم تا در مورد مزیت های شیشه حمام به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با مزیت های این سازه آشنا شوید . و بدانید که این سازه چه مزیت هایی دارد .

زمانی که مزیت های یک محصول را بدانید خیلی راحت تر میتوانید در انتخاب خود عمل کنید و از زیبایی و مزیت های محصولی که خریداری میکنید نهایت لذت را ببرید .

در این بخش از مقاله قصد داریم که مزایای شیشه حمام را مورد را بررسی قرار دهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید . در این بخش قصد داریم که برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات را برای شما شرح دهیم. مزایای استفاده از این محصولات عبارت اند از :

بالاخره رسیدیم به بررسی مزایای شیشه حمام و مسئله ای که در ابتدا نیاز داریم. در بخش اول به ایمنی و امنیت بالای این شیشه ها به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این شیشه ها اشاره کردیم. بنابراین همچنان اشاره می کنیم که این محصولات دارای امنیت بالایی می باشد.

امکان استفاده از شیشه چاپی در ساخت کابین دوش که کمک می کند این محصولات بسیار زیبا تر شود.

امکان استفاده از طرح های متنوع و رنگ بندی ها متنوع در ساخت کابین دوش و استفاده بسیار بهینه از این محصولات می تواند کاربردی باشد. از این موضوع می توانیم به عنوان دیگر مزایای شیشه حمام اشاره کنیم.

قابلیت استفاده در منازل مسکونی و استخر های عمومی و همچنین حمام های عمومی که می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد.

مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین نصب و راه اندازی که می تواند یکی از مهم ترین مزایای این محصولات باشد.

تنوع در پیاده سازی انواع حالت های باز و بسته شدن محصولاتی که از آنها استفاده می کنیم.

امکان استفاده از پارتیشن شیشه ای در ساخت کابین دوش که می تواند منجر به پارتیشن بندی حمام می شود.

ادارای قابلیت بسیار بالا می باشد.

در این بخش از مقاله با مزیت های شیشه حمام در شیراز آشنا شدیم و دانستیم که این محصول چه مزیت های را دارد .

میزان مقاومت شیشه حمام و خرید شیشه حمام

خرید شیشه حمام در تهران : مقاومت شیشه هایی که در ساخت کابین دوش مورد استفاده قرار می گیرد تا چه اندازه مقاوم هستند؟ میزان مقاومت این شیشه ها بر اساس جنس ساخت شیشه می تواند متفاوت باشد. قطعا که در ساخت کابین دوش از شیشه های خام یا معمولی استفاده نمی شود. این محصولات کاملا شکننده هستند و از آنها نمی توانیم استفاده کنیم. اما از شیشه های مختلفی می توانیم در ساخت این محصولات استفاده کنیم. یکی از این شیشه ها، شیشه سکوریت هستند.

این شیشه ها می توانند تا 7 برابر ضربه ها را به نسبت شیشه های معمولی تحمل کنند. اگر از شیشه لمینت استفاده کنیم میزان مقاومت تا دو برابر نیز بیشتر می شود. به همین دلیل باید به این مسئله اشاره کنیم که میزان ساخت این محصولات می تواند بر اساس انتخاب خود آنها باشد.

مشخصات شیشه دور دوشی چیست ؟

خرید شیشه حمام  ، برای رعایت استاندارد های ایمنی باید حتما در این سازه از شیشه های سکوریت استفاده کرد . اما برای اینکه مقاومت این سازه بیشتر هم شود میشود از شیشه های سکوریت لمینت شده استفاده کرد . اما به درخواست بعضی از مشتریان هم میشود به جای شیشه از تلق هم استفاده کرد .

هر آنچه که مشتری بخواهد را با رعایت اصول ایمنی و در چهارچوب قوانین بین المللی انجام خواهیم داد .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

ضخامت شیشه پارتیشن حمام

خرید شیشه حمام در تهران ، در این مورد باید خدمت شما عزیزان بگوییم که ضخامت شیشه سکوریت بسته به پروفیل و یراق استفاده شده ، میتواند از چهار میلی متر ، تا هشت میلی متر متغییر باشد . باید این نکته را هم خدمت شما بگوییم که ، هر چقدر مقدار پروفیل احاطه شده شیشه بیشتر باشد ، ضخامت شیشه را کمتر میکند ، در شیشه های تک و یا به اطلاح پاتریشن های حمام هتلی باید از ضخامت شیشه هشت الی ده میل استفاده کرد .

انواع مدل های شیشه حمام در تهران چیست ؟

خرید شیشه حمام در تهران : در این بخش سعی داریم تا در مورد انواع مدل های شیشه حمام در تهران برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

1- شیشه حمام ریلی

2- شیشه حمام لولایی

3- شیشه حمام تک درب