شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

نحوه برش شیشه سکوریت

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

نحوه برش شیشه سکوریت با واترجت در محل

شیشه سکوریت شیشه ای است که به شکل و اندازه مورد نظر برش می خورد سپس در کوره 1114 درجه فارنهایت حرارت داده می شود و سپس با استفاده از روش خنک کننده با فشار بالا سرد می شود. این کار باعث خنک شدن سطوح خارجی شیشه سریعتر از مرکز می شود و در نتیجه ، بین سطح خارجی و مرکز آن کششی ایجاد می کند.

این فرآیند باعث می شود این شیشه ها چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی می شود. این مقاومت تا زمانی که ساختار پنل شیشه مختل نشود پایدار است.

اما هرگونه تلاش برای تغییر پانل پس از سکوریت شدن آن می تواند تعادل آن کشش دینامیک را بر هم بزند ، در نتیجه باعث خرد شدن شیشه می شود.
این شیشه وقتی می شکند ، به قطعات کوچک ، سنگریزه ای و نسبتاً بی ضرر تبدیل می شود. به همین دلیل ، تقریباً تمام شیشه هایی که از نظر معماری در مکان های عمومی مانند مراکز های تجاری و اداری استفاده می شوند ، از نوع سکوریت هستند.

همچنین این شیشه ها را در محیط های مسکونی برای درب های دوش ، بالکن ، نرده ها و شیشه اجاق گاز استفاده می شود. پنل های این شیشه قبل از سکوریت شدن برش خورده و شکل می گیرد.

آیا می توانید شیشه سکوریت را خودتان برش دهید؟

برش و شکل دادن به شیشه اولین مرحله در مراحل ساخت است. سکوریت کردن شیشه آخرین مرحله است. در نتیجه ، بعد از سکوریت کردن شیشه نمی توانید برش دهید.

از شیشه سکوریت معمولاً در فضای داخلی مراکز تجاری استفاده می شود. در حقیقت ، بیشتر شیشه هایی که در موزه ، فروشگاه ، دفتر یا رستوران می بینید ، سکوریت شده اند ، از جمله تقریباً همه وسایل فروشگاه ، درب ورودی ، قفسه ، پارتیشن و روی میز . با این وجود ، پس از اتمام فرآیند سکوریت ، قادر به برش شیشه نخواهید بود.

[caption id="attachment_3499" align="aligncenter" width="640"]برش-شیشه-سکوریت برش-شیشه-سکوریت[/caption]

 

نحوه برش شیشه سکوریت با واترجت در محل

همانن طور که اشاره شد شیشه قبل از سکوریت شدن برش می خورد برای این کار از از دستگاه واترجت یا CNG استفاده می شود. این دستگاه علاوه بر برش لبه های شیشه را صیقل می دهد تا تیز نباشد . همچنینن برای براق کردن این شیشه از این دستگاه استفاده می شود.

شرکت کامادر برای اولین بار در ایران شیشه سکوریت را برش زده است . این فیلم را ببینید:

 

معایب شیشه سکوریت یا شیشه میرال

با توجه به فوایدی که شیشه سکوریت دارد، بسیار محبوب و پرفروش می باشد. یکی از نقاط ضعف آن این است که نمی توان آن را برش داد.

 

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

در چه زمانی می توان شیشه سکوریت را برش داد؟

اولین مرحله از مراحل ساخت ، برش شیشه به شکل دلخواه است. آخرین مرحله سکوریت کردن آن است. وقتی شیشه سکوریت شد ، اندازه شیشه ، قابل تغییر نیست.

تنها یک استثنا وجود دارد در صورتی که یک تکه شیشه فقط کمی بزرگ باشد می توان با سمباده کمی لبه های آن را کوچک کرد اما احتمال شکستنن آن نیز زیاد است پس مراقب باشید.
نتیجه
در غیر این صورت ، شما باید شیشه ها را مجدداً سفارش دهید تا با ابعاد صحیح مطابقت داشته باشد ، که این کار می تواند پروژه طراحی داخلی شما را طولانی مدت کند.
انتخاب یک کارشناس متبحر و مجرب ، می تواند به کاهش احتمال اشتباه در اندازه گیری کمک کند.

جک پارکینگی زومر

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

معرفی جک پارکینگی زومر Sommer

می دانستید جک پارکینگی زومرSommer در خود کشور آلمان تولید می شود و کشور دیگری قادر به تولید مشابه آن نیست؟ به همین دلیل یکی از پرفروش ترین محصولات در دنیا می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این محصول بیشتر بدانید.

معرفی شرکت زومر

شرکت زومر یکی از خوشنام ترین شرکتها در زمینه تولید جک پارکینگی ، درب اتوماتیک و کرکره برقی می باشد . این شرکت آلمانی با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی موفق به دریافت کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان شده است. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار می باشد.

[caption id="attachment_3512" align="aligncenter" width="640"]جک-پارکینگی-زومر جک-پارکینگی-زومر[/caption]

قطعات جک پارکینگی زومر

 موتور جک زومر

جک پارکینگی دارای قسمت های مختلفی از جمله مولد تولید کننده نیرو، برد ، چشمی ، بازو ، موتور ، فلاشر ، میکروسوئیچ، ریموت ، قفل برقی، پایه ها می باشد . اما توجه به قدرت موتور در این محصول بسیار مهم است. موتور این محصول دارای تنظیم کننده گشتاور و قدرت بالا است. همچنین امکان اتصال به باتری پشتیبان را دارد بدین معنی که در مواقع قطعی برق جک کار می کند.

[caption id="attachment_3513" align="aligncenter" width="640"]موتور-جک-زومر موتور-جک-زومر[/caption]

ریموت جک زومر

ریموت جک زومر به صورت خاص و شیک طراحی شده است . این ریموت مستطیل شکل دارای 4 دکمه به صورت پشت سرهم می باشد. این ریموت دارای فرکانس FM 868 MHz است. بدین معنا که برای هر دربی قابل استفاده می باشد.

[caption id="attachment_3514" align="aligncenter" width="640"]ریموت-جک-زومر ریموت-جک-زومر[/caption]

قیمت موتور جک زومر

قیمت جک پارکینگی زومر به نوع و قدرت آن بستگی دارد ولی به طور حدودی قیمت موتو توبلار 1،500،000 تومان و قیمت موتور ساید 1،800،000 تومان می باشد.

انواع جک درب اتوماتیک زومر

  1. جک اتوماتیک بازویی زومر

یکی از پرفروش ترین جک پارکینگی زومر ، جک اتوماتیک بازویی می باشد. مدل twist-200E بدون صدا بوده و برای درب هایی با وزن 200 کیلوگرم و طول 2.5 متر استفاده می شود. زاویه بازشدن این درب 120 درجه است.

  1. جک اتوماتیک زیرسقفی زومر

از جک اتوماتیک زیرسقفی زومر معمولا برای درب های کرکره ای در زیر سقف نصب می شود. این جک مجهز به خلاص کن دستی است بدین معنی که در زمان قطعی برق درب تنها با استفاده از یک آچار باز و بسته می شود.

  1. جک اتوماتیک ریلی زومر

این جک دارای قابلیت نصب بر روی درب های ریلی می باشد .  جک مجهز به گیربکس و ریموت کنترل می باشد . همچنین  جک ریلی مناسب برای درب های بزرگ و سنگین به وزن 800 کیلوگرم و طول 40 متر استفاده می شود.

  1. جک اتوماتیک گرد زومر

جک اتوماتیک گرد زومر یکی از پرطرفدارترین جک های زومر می باشد زیرا:

  • طبقه پایین و زیر همکف قابل نصب می باشد
  • مجهز به موتور قدرتمندی با ظرفیت 500 کیلوگرم می باشد.
  • درب با این جک تا زاویه 120 درجه باز می شود.
  • دارای برق اضطراری می باشد و امکان اتصال به باتری پشتیبان

 

شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگ در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

قیمت جک پارکینگی زومر

قیمت جک پارکینگی زومر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله :

  • نوع و مدل جک
  • قدرت موتور
  • تجهیزات اضافی مانند قفل مکانیکی و باتری

به طور کلی قیمت این جک نسبت به جک پارکینگی های موجود قیمت بالاتری دارد اما دارای کیفیت بالایی است.

راهنمای نصب جک پارکینگی

نصب این جک دشوار نمی باشد اما توجه به مواردی ضروری است :

  • وزن جک با وزن و ابعاد درب متناسب باشد.
  • لوازم جانبی جک کامل باشد.
  • نوع جکی که انتخاب می شود با موقیت درب متناسب باشد.

تعمیرات جک پارکینگی زومر

مواردی که معمولا نیاز به تعمیر جک زومر می باشد شامل موارد ذیل می باشد:

خراب شدن مهره حلزونی : شفتی که داخل مهره قرار میگرد با مرور زمان دچار فرسایش شده و قطر آن کاهش پیدا کرده و منجر به خلاصی درب می شودد. در این صورت باید این مهره تعویض گردد.

ماردون : میله ای وسط جک که باعث باز و بسته شدن جک می شود. اگر مشکل با تعمیر برطرف نشد ممکن است مشکل الکتریکی از برد باشد که باید تعمیر شود اگر در محل تعمیر شود خازن مشکل پیدا می کند که باید خازن آن تعویض شود.

قیمت تعمیر جک پارکینگی زومر

قیمت تعمیر جک زومر شامل اجرت نصب و هزینه تعویض قطعات (در صورت نیاز) می باشد. اجرت تعمیر این جک حدودا 200،000 تومان می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی زومر

شرکت زومر دارای نمایندگی پس از فروش در کشور ما می باشد . مددت زمان گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه می باشد.

مزایای آلاچیق شیشه ای

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

مد[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آلاچیق شیشه ای : معایب و مزایا ، قیمت

این آلاچیق ها معمولا در فضای باز و مناطقی که دارای منظره هستند استفاده می شود. اما آیا برای همه فصول سال مناسب می باشد؟ به همین منظور امروزه برای محافظت در برابر سرما، گرما ، باد و باران از آلاچیق شیشه ای استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

آلاچیق شیشه ای چیست ؟

 آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است.

خطر شکستن آلاچیق شیشه ای چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد می پرسند اینست که آیا شیشه هایی که در آلاچیق به کار برده می شود خطر شکستن دارد یا خیر؟در پاسخ باید گفت جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا

  • همچنین در صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز و برنده نیست.
  • در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند .

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

از آلاچیق شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

  • محوطه سبز باغ و رستوران عمومی
  • ویلاهای شخصی
  • روف گاردن
  • تراس های بزرگ
  • مناطق ساحلی
  • مراکز آب درمانی
  • مناطق ییلاقی

[caption id="attachment_3558" align="aligncenter" width="640"]آلاچیق-شیشه-ای-دماوند آلاچیق-شیشه-ای-دماوند[/caption]

انواع طرح های آلاچیق شیشه ای

  1.  آکاردئونی
  2.  گرد
  3.  چهارگوش
  4. اتاقک شیشه ای آماده
  5. آلاچیق شیشه ای تاشو

     1.آلاچیق شیشه ای آکاردئونی

این نوع آلاچیق از شیشه هایی به صورت تاشو که روی هم جمع می شوند ساخته می شود. از این نوع آلاچیق در مناطق معتدل برای زمان هایی که جریان هوای خنک وجود دارد استفاده می شود.

قیمت آلاچیق شیشه ای آکاردئونی

قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن ، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است.هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود.

    2.بررسی آلاچیق نوع شیشه ای گرد

یکی از زیباترین مدل های آلاچیق ها، آلاچیق طرح شیشه ای گرد است. به دلیل ساخت دشوار شیشه و اسکلت گردی که برای این آلاچیق ساخته می شود ، قیمت بالاتری دارد. این آلاچیق نمای زیبایی به فضای شما می بخشد.

[caption id="attachment_3560" align="aligncenter" width="640"]آلاچیق-شیشه-ای-دماوند آلاچیق-شیشه-ای-دماوند[/caption]

    3.معرفی آلاچیق مدل شیشه ای چهارگوش

این آلاچیق به دلیل طراحی ساده و قیمت پایین پرطرفدار می باشد. از این نوع آلاچیق معمولا در محوطه های سبز باغ و رستوران ها استفاده می شود. در صورتی که بودجه کمی دارید می توانید دست دوم این محصول را نیز خریداری کنید.

   4. آلاچیق شیشه ای آماده

مزایای این آلاچیق شامل:

  • به راحتی نصب می شود.
  • قیمت پایین تری دارد.
  • کیفیت بالایی دارد.

 

شرکت کامادردر زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

معایب آلاچیق شیشه ای آماده

  • برای فضاهای بزرگ کاربردی ندارد.
  • طراحی دلخواه را نمی توان در آن پیاده سازی کرد.

   5. آلاچیق شیشه ای تاشو

اگر می خواهید آلاچیق در چهار فصل داشته باشید از شیشه های تاشو یا جمع شو استفاده کنید. می توانید در فصل تابستان شیشه های آلاچیق را باز کردده و از هوای تازه لذت ببرید. پروژه اجرایی آلاچیق شیشه ای تاشو را با هم ببینید :

 

نمونه نصب آلاچیق در بوستان اشرفی اصفهانی

[caption id="attachment_4042" align="aligncenter" width="640"]آلاچیق-شیشه-ای آلاچیق-شیشه-ای[/caption]

نصب آلاچیق شیشه ای

برای نصب سقف آلاچیق شیشه ای از شیشه لمینت استفاده می شود و برای دیوار آلاچیق از شیشه سکوریت سوپرکلیر که شفافیت زیادی دارد استفاده می شود . امروزه بیشتر از ترکیبی طرح های شیشه و چوب استفاده می شود.

[/vc_column_text][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading="مطالب مرتبط" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="3" line_color="#dd9933" icon="icomoon-the7-font-the7-arrow-05" icon_size="18" icon_color="#dd9933" line_width="120"][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_basic_grid post_type="post" max_items="10" grid_id="vc_gid:1617450615340-0b41d7fd-2fa4-6" taxonomies="143"][/vc_column][/vc_row]

مزایای آلاچیق شیشه ای

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

مد[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آلاچیق شیشه ای : معایب و مزایا ، قیمت

این آلاچیق ها معمولا در فضای باز و مناطقی که دارای منظره هستند استفاده می شود. اما آیا برای همه فصول سال مناسب می باشد؟ به همین منظور امروزه برای محافظت در برابر سرما، گرما ، باد و باران از آلاچیق شیشه ای استفاده می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

آلاچیق شیشه ای چیست ؟

 آلاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پرفروش است.

خطر شکستن آلاچیق شیشه ای چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد می پرسند اینست که آیا شیشه هایی که در آلاچیق به کار برده می شود خطر شکستن دارد یا خیر؟در پاسخ باید گفت جنس این شیشه ها از شیشه سکوریت یا میرال استفاده می شود که امکان شکستن آن بسیار کم است زیرا

  • همچنین در صورت شکستن قطعات آن خرد نمی شود و تیز و برنده نیست.
  • در برابر گرما، سرما ، رطوبت و باد مقاوم می باشد . زیرا در طی فرآیند ساخت تحت حرارت بالایی قرار گرفته و خنک می شوند .

بنابراین بهترین گزینه برای آلاچیق بوده و خطری وجود ندارد.

از آلاچیق شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

  • محوطه سبز باغ و رستوران عمومی
  • ویلاهای شخصی
  • روف گاردن
  • تراس های بزرگ
  • مناطق ساحلی
  • مراکز آب درمانی
  • مناطق ییلاقی

[caption id="attachment_3558" align="aligncenter" width="640"]آلاچیق-شیشه-ای-دماوند آلاچیق-شیشه-ای-دماوند[/caption]

انواع طرح های آلاچیق شیشه ای

  1.  آکاردئونی
  2.  گرد
  3.  چهارگوش
  4. اتاقک شیشه ای آماده
  5. آلاچیق شیشه ای تاشو

     1.آلاچیق شیشه ای آکاردئونی

این نوع آلاچیق از شیشه هایی به صورت تاشو که روی هم جمع می شوند ساخته می شود. از این نوع آلاچیق در مناطق معتدل برای زمان هایی که جریان هوای خنک وجود دارد استفاده می شود.

قیمت آلاچیق شیشه ای آکاردئونی

قیمت این آلاچیق با توجه به متریالی که در نصب آن از قیبل آهن ، لولا و مقدار شیشه ها متغیر است.هر چه ابعاد فضا بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می شود.

    2.بررسی آلاچیق نوع شیشه ای گرد

یکی از زیباترین مدل های آلاچیق ها، آلاچیق طرح شیشه ای گرد است. به دلیل ساخت دشوار شیشه و اسکلت گردی که برای این آلاچیق ساخته می شود ، قیمت بالاتری دارد. این آلاچیق نمای زیبایی به فضای شما می بخشد.

[caption id="attachment_3560" align="aligncenter" width="640"]آلاچیق-شیشه-ای-دماوند آلاچیق-شیشه-ای-دماوند[/caption]

    3.معرفی آلاچیق مدل شیشه ای چهارگوش

این آلاچیق به دلیل طراحی ساده و قیمت پایین پرطرفدار می باشد. از این نوع آلاچیق معمولا در محوطه های سبز باغ و رستوران ها استفاده می شود. در صورتی که بودجه کمی دارید می توانید دست دوم این محصول را نیز خریداری کنید.

   4. آلاچیق شیشه ای آماده

مزایای این آلاچیق شامل:

  • به راحتی نصب می شود.
  • قیمت پایین تری دارد.
  • کیفیت بالایی دارد.

 

شرکت کامادردر زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

معایب آلاچیق شیشه ای آماده

  • برای فضاهای بزرگ کاربردی ندارد.
  • طراحی دلخواه را نمی توان در آن پیاده سازی کرد.

   5. آلاچیق شیشه ای تاشو

اگر می خواهید آلاچیق در چهار فصل داشته باشید از شیشه های تاشو یا جمع شو استفاده کنید. می توانید در فصل تابستان شیشه های آلاچیق را باز کردده و از هوای تازه لذت ببرید. پروژه اجرایی آلاچیق شیشه ای تاشو را با هم ببینید :

 

نمونه نصب آلاچیق در بوستان اشرفی اصفهانی

[caption id="attachment_4042" align="aligncenter" width="640"]آلاچیق-شیشه-ای آلاچیق-شیشه-ای[/caption]

نصب آلاچیق شیشه ای

برای نصب سقف آلاچیق شیشه ای از شیشه لمینت استفاده می شود و برای دیوار آلاچیق از شیشه سکوریت سوپرکلیر که شفافیت زیادی دارد استفاده می شود . امروزه بیشتر از ترکیبی طرح های شیشه و چوب استفاده می شود.

[/vc_column_text][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading="مطالب مرتبط" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="3" line_color="#dd9933" icon="icomoon-the7-font-the7-arrow-05" icon_size="18" icon_color="#dd9933" line_width="120"][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_basic_grid post_type="post" max_items="10" grid_id="vc_gid:1617450615340-0b41d7fd-2fa4-6" taxonomies="143"][/vc_column][/vc_row]