شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

چگونه شیشه حمام را تمیز کنیم ؟ روش های تمیز کردن این سازه


شیشه حمام یا کابین دوش یکی از رایج ترین تزئینات داخلی برای خانه های مدرن و شیک می باشد که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. در بسیاری از خانه های مدرن فضای کافی برای بخش حمام وجود ندارد

از همین رو معمولا ساختمان سازها و یا طراحان دکوراسیون داخلی از کابین دوش استفاده می کنند تا بتوانند فضای مناسب را برای استحمام اهالی و ساکنین خانه فراهم کنند. اما شاید یکی از دغدغه های اصلی برای هر یک از کسانی که می خواهند از کابین دوش استفاده کنند مسئله تمیز کردن شیشه های مورد استفاده در حمام باشد.

از همین رو ما در این مطلب به این مسئله خواهیم پرداخت. پیش از آن مرور داشته باشیم بر آنچه در این مطل مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

شیشه حمام و کاربرد آن

شیشه حمام یا همان کابین دوش یکی از محصولات رایج در نما سازی ساختمان های اداری می باشد. باید در نظر داشته باشید که استفاده از شیشه حمام به عنوان یک جبر نانوشته در ساختمان های مدرن امروزی می باشد.

چرا که باید فضای کافی را برای استحمام اهالی خانواده در یک محیط نسبتا محدود به وجود آورد و برای این امر کاری بهتر از استفاد از شیشه های حمام و یا حمام شیشه ای برای ما وجود ندارد. زمانی که شما از حمام شیشه ای استفاده می کنید یکی از نگرانی های مهم شما این است که چگونه شیشه حمام خود را همیشه تمیز نگه دارید.

به همین دلیل باید روش های تمیز کردن این شیشه ها را به خوبی بدانید که ما در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. نکته مهم دیگری که پیش از آن باید به شما بگوییم مربوط به کاربرد شیشه های حمام می باشد.

شما می توانید از شیشه حمام در منازل مسکونی، در استخرهای عمومی و یا در حمام های عمومی استفاده کنید. کابین دوش فضای مستقل و راحتی را برای حمام شما فراهم می کند

و شما می توانید به راحتی از این فضا استفاده کنید و شرایط استحمام خود را به کلی تغییر دهید. یکی از مزیت های مهمی که استفاده از حمام شیشه ای برای شما دارد این است که شما می توانید از آنها در خانه هایی که متراژ کمتری هم دارد استفاده کنید.

چگونه شیشه حمام را تمیز کنیم ؟

روش های تمیز کردن شیشه حمام

به گزارش شرکت کامادر به عنوان یکی از تولید کننده های کابین دوش و حمام شیشه ای در ایران، شما برای تمیز کردن شیشه حمام راهکارها و نکاتی پیش روی خود دارید که هم جرم‌ های روی شیشه از بین می برند و یکی از دغدغه های شما را برطرف می سازند

و هم لکه ‌ای بر روی آن باقی نمی گذارند تا همیشه ظاهر حمام شیشه ای شما بسیار عالی به نظر برسد. در واقع شیشه‌ های حمام شاید از نظر خیلی افراد موضوع ساده ‌ای باشند اما به دلیل این ‌که در حمام قرار دارند اگر به‌ موقع به آن ‌نظافت آن ها رسیدگی نشود، باعث شکل ‌گیری بیماری ‌های پوستی می ‌شوند و این می تواند کودکان شما را بیشتر در معرض خطر قرار دهد.

با توجه به این موارد شما باید تمامی راه های تمیز کردن شیشه حمام را به خوبی بدانید تا بتوانید از این نظر شرایط ایمنی و بهداشتی را برای خود فراهم کنید. امروزه برخی از حمام‌ های مدرن دارای کابین ‌های شیشه ‌ای هستند

که این کابین ها دوش را از بقیه قسمت‌ ها جدا می ‌سازند. اگر راجع ‌به تمیز کردن شیشه حمام برای این ‌که لکی روی آن باقی نماند و شیشه‌ ها همانند روز اول صاف و براق باشند کنجکاو هستید، پیشنهاد می ‌کنیم

حتما در ادامه این مقاله با شرکت درب و پنجره کامادر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های حمام شیشه ای در ایران همراه باشید، تا هر آنچه که برای تمیز کردن شیشه‌ های حمام نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم و یکی از دغدغه های مهم شما را در این زمینه رفع کنیم.

بهترین تمیز کننده های شیشه حمام کدامند؟

شیشه حمام را می توانیم به راحتی تمیز کنیم و برای این کار معمولاً راهکار های بسیار زیادی وجود دارد. به گونه ای که معمولا خیلی از افراد با استفاده از انواع مواد شوینده و سفید کننده سعی می کنند کابین دوش و حمام شیشه ای خود را از هرگونه جرم و لک به وجود آمده بر روی آن پاک کرده

و شرایط کاملا بهداشتی را برای حمام خود به وجود آورند. ازآنجایی‌ که کابین ‌های شیشه ‌ای با آبی که شما در آن استحمام می کنید به صورت مستقیم در ارتباط هستند و حتی ممکن است لکه‌ هایی مثل شامپو و یا سایر موادی که برای شستشو خود استفاده می کنید  بر روی آن‌ ها باقی بماند، بهتر است از روش ‌هایی استفاده کنید که آن ها را کاملاً از بین ببرد.

توجه کنید زمانی که شما از شرکت درب و پنجره کامادر شیشه حمام را برای استفاده در کابین دوش تهیه می کنید کارشناسان نصب ما به شما در مورد نحوه نگهداری از آنها و شستشو آنها اطلاعاتی را ارائه خواهد داد.

در نظر داشته باشید که به‌ جز استفاده از شوینده‌ ها و مواد شیمیایی موجود در بازار روش‌ های سنتی نیز برای تمیز کردن شیشه های مورد استفاده در حمام و حتی سرامیک‌ های حمام شما وجود دارد.

اگر جزو دسته افرادی هستید که بر روی جرم‌ های شیشه حساسیت زیادی  دارید بهتر است که موادهای سنتی و محلول ‌های خانگی را جایگزین شوینده شیمیایی کنید. زیرا این‌ گونه هم مواد شیمیایی کمتری به ریه ‌های شما وارد می ‌شوند و هم شیشه بهتر تمیز می ‌شود.

همچنین لازم به ذکر است بیان کنیم که به‌ جز استفاده از مواد شوینده، استفاده کردن از روش ‌های سنتی مثل استفاده از سرکه و یا آبلیمو یا سایر روش های سنتی که می شناسید هم می‌ تواند بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از روش ‌های تمیز کردن شیشه حمام را برای شما شرح دهیم.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

بهترین روش استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن شیشه حمام

حتما می دانید که اگر شیشه حمام خود را به خوبی تمیز نکنید این احتمال برای شما وجود دارد که در صورت استفاده مکرر از آن شیشه های شما مات شده و یا کدری باقی مانده روی آنها به راحتی از بین نرود.

در میان را های سنتی و روش های جدید شستشو شیشه های حمام باید بدانید که یکی از رایج ‌ترین و پرطرفدارترین راهکارهای استفاده کردن از شوینده ‌های موجود در بازار است. در واقع اکثر افراد این شوینده‌ ها را برای تمیز کردن شیشه حمام خود انتخاب می ‌نمایند.

اما باید ذکر کنیم نکاتی در هنگام استفاده از این شوینده‌ ها وجود دارد. به عنوان مثال به ‌هیچ وجه ‌نباید مواد شوینده‌ را با استفاده از وسایلی مثل سیم یا… که کمی ضخیم و زبر هستند بر روی شیشه بکشید زیرا می تواند موجب آسیب به سطح شیشه و براقی شیشه ها شود.

نکته مهمی باید به شما منتقل کنیم تا در زمان تمیز کردن شیشه حمام به خوبی آن را رعایت کنید، نکته مهمی که باید بدانید این است که برای استفاده کردن از  این روش حتما باید از دستمال مخصوص برای شیشه ‌ها استفاده شود تا آسیبی به آن ‌ها نرسد.

زیرا شیشه ‌های کابین حمام جنسی متفاوت با اکثر شیشه‌ ها دارند و بسیار زود خراش را به خود جذب می ‌کنند. توجه داشته باشید که حتما در هنگام استفاده از شوینده‌ ها آن را بر روی لکه‌ های مورد نظر چندین ‌بار بکشید و بعد با دستمال او را پاک کنید. سپس آبکشی نمایید تا لکه ‌های مد نظر کامل پاک شوند. اگر هنوز لکه ‌ها به‌ خوبی رفع نشده بودند شما می‌ توانید این کار را چندین‌ بار تکرار نمایید.

روش های جلوگیری از لک شدن شیشه حمام

برای اینکه بعد از تمیز کردن شیشه حمام لکی بر روی شیشه ها باقی نماند یکی از راهکارهای شما این است که شما حتما از دستمال مناسبی برای خشک کردن شیشه استفاده کنید تا به این ترتیب مانع از ماندن لک روی شیشه شوید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که دستمالی که انتخاب می کنید باید کاملا نرم باشد و هیچ گونه ضخامتی برای آسیب زدن به شیشه های حمام شما نداشته باشد. خشک کردن شیشه بعد از اینکه شیشه را مورد شستشو قرار دادید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شما باید خیلی مراقب این مسئله باشید. اگر شیشه را شستشو دهید ولی بعد از آن با یک دستمال خشک و لطیف آب باقی مانده روی شیشه را پاک نکنید لکه های آب بعد از خشک شدن روی شیشه شما می ماند.

سخن پایانی

تنها مسئله ای که باید در زمان شستن شیشه حمام رعایت کنید این است که باید از دستمال های درست برای این کار استفاده کنید. از طرفی باید در شستشو دقت کنید و بعد از اینکه شستشو را انجام دادید حتما شیشه حمام خود را به درستی خشک کنید. تمیز کردن شیشه حمام کار اصلا دشوار و پیچیده ای محسوب نمی شود از همین رو می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

جنس شیشه پارتیشن شیشه ای | کاربرد های این سازه | کامادر 2022


پارتیشن شیشه ای یکی از تحولاتی که شیشه های مستحکم در صنعت دکوراسیون داخلی و استفاده بهینه از فضای داخلی به وجود آورده اند می باشد. پارتیشن های شیشه ای یکی از الزامات امروزه اداره ها و دفاتر اداری در مجموعه های مختلفی که از فضای کافی برخوردار نیستند می باشد.

از همین رو قصد داریم این مطلب در خصوص این محصولات و جنس شیشه به کار رفته در تولید آنها اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم که به شما در خرید این محصولات می تواند به صورت شایانی کمک کند. در ابتدا مروری داشته باشیم بر آنچه که در این مطلب مطالعه خواهیم کرد:

پارتیشن شیشه ای

حتما تا به حال در دفاتر مختلفی اداری و تجاری که سر زده اید شاهد این بوده اید که مدیریت مجموعه دفتر اداری خود را به واسطه استفاده از شیشه تبدیل به بخش های کوچک تر و مستقل تری برای هر واحد خود کرده است. اتاق های مجزایی که درب ورود دارند، در یک سالن بوده اما کاملا محیطی مستقل را برای نیروی های کاری به وجود آورده اند.

این اتاق های مجزای شیشه ای ساخته شده به واسطه پارتیشن شیشه ای می باشند. پارتیشن ها به شما کمک می کنند که بتوانید از فضای محدودی که در اختیار دارید استفاده بهینه ای داشته باشید

تصور کنید که شما نیروی هایی دارید که همه را در یک سال بزرگ باید قرار دهید و این نیروها برای کار باید تماس های تلفنی و یا ملاقات های حضوری را تجربه کنند و این کار می تواند برای سایر پرسنل شما ایجاد مزاحمت کند.

در این شرایط شما عملا نمی توانید شرایط و فضا را مدیریت کنید و شاهد بروز اختلال در کار پرسنل خود خواهید بود. وقتی به عنوان یک مدیر شاهد این شرایط هستید باید از محل فعلی به یک محیط بزرگتر نقل مکان کنید.

این یعنی هزینه رفت و آمد و حمل و نقل، به مشکل خوردن برخی از پرسنل برای رفت و آمد به محل جدیدی که انتخاب کرده اید و همچنین تحمل هزینه های بالا برای نقل مکان به یک محیط بزرگ تر که همگی می تواند برای شما دردسر هایی را ایجاد کند و شاید چند روزی کار شما هم متوقف شود.

اما یک راه بسیار ساده تر، سریع تر، زیباتر و کم هزینه تر برای شما وجود دارد و آن هم استفاده از پارتیشن شیشه ای می باشد.

زمانی که شما از پارتیشن شیشه ای برای مجزا کردن و مستقل کردن واحدهای مختلف کاری خود استفاده می کنید می توانید آسوده خاطر باشید که دیگر نیازی نیست آن همه هزینه و شرایط سخت را تحمل کنید.

تمامی نیازها و خواسته های شما در همان محیطی که اکنون در آن قرار دارید برای شما فراهم می شود و شما می توانید به راحتی و در زمان کمتر از همین فضایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید. بدون پرداخت هزینه های بسیار بالای جابجایی به محل جدید.

جنس شیشه پارتیشن شیشه ای

جنس شیشه پارتیشن شیشه ای

اگر از شیشه هایی که همه شما می شناسید بخواهیم برای ساخت پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم احتمالا با مشکلاتی بسیار جدی روبرو خواهیم شد. شیشه های معمولی هم در برابر بسیاری از صداها و گرما و سرما عایق خوبی نیستند و هم اینکه در برابر ضربه ها بسیار حساس بوده و به راحتی می شکنند

و همین مسئله می تواند امنیت پرسنل شما را در واحدهای مختلف اداری به طور کامل به خطر می اندازد و مشکلات بزرگی را برای شما ایجاد کند از همین رو استفاده از شیشه های معمولی که معمولا در ساخت پنجره های خانه استفاده می شود برای شما غیر ممکن است.

برای اینکه پارتیشن شیشه ای شما توانایی این را داشته باشد که امنیت پرسنل شما و خود شما را هم فراهم کند بهتر است که به سراغ شیشه های دیگری بروید. اما آیا شیشه دیگری هم وجود دارد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم شیشه های مختلفی در بازار پدید آمده اند که از نظر استحکام و امنیت و زیبایی و هم از نظر کاربرد کاملا با شیشه های معمولی متفاوت هستند. یکی از این شیشه های بسیار کاربردی که معمولا از آنها در ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای استفاده می شود شیشه سکوریت می باشد.

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه ها می باشد که از شیشه های معمولی تولید شده اند. این شیشه ها با توجه به نوع تولید متفاوتی که دارد، در اثر قرار گرفتن در دمای مشخصی تبدیل به شیشه های مستحکم تری می شوند

که هم نسبت به شیشه های معمولی مقاوم تر هستند و هم در صورت شکسته شدن، کاملا خرد شده و تبدیل به تکه های برنده و آسیب پذیر نمی شوند. از همین رو می توانند در تولید پارتیشن شیشه ای گزینه ای بسیار فوق العاده و محبوب باشند و شما می توانید از آنها به راحتی در انواع پارتیشن ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از شیشه سکوریت در پارتیشن شیشه ای

وقتی شما تصمیم می گیرید که پارتیشن شیشه ای خود را با استفاده از شیشه سکوریت تولید کنید می توانید مزایای زیادی را تجربه کنید که برخی از آنها عبارت اند از:

  •     استحکام و ایمنی بسیار بیشتر نسبت به شیشه ای معمولی
  •     امکان حمل و نقل ایمن تر
  •     امکان استفاده از طرح های شیشه سندبلاست برای چاپ کردن لوگو و آرم شرکت
  •     دوام و طول عمر بیشتر نسبت به سایر شیشه های معمولی و خام

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک توانایی ها و کاربردها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. می توانیم در ابتدا برای دسته بندی انواع پارتیشن ها، آنها را به دو دسته کلی طبقه بندی کنیم که عبارت اند از:

  •     پارتیشن شیشه ای تک جداره
  •     پارتیشن شیشه ای دو جداره

اینها دو دسته بندی کلی و اصلی پارتیشن ها محسوب می شوند اما باید بدانید که باز هم پارتیشن ها به دسته های مختلف تقسیم می شوند که این دسته بندی دیگر هم عبارت است از:

  •     پارتیشن های شیشه ای فریم دار
  •     پارتیشن های شیشه ای بدون فریم

همانطور که مشاهده می کنید ما می توانیم شاهد چهار نوع مختلف از پارتیشن ها باشیم که در واقع ترکیبی از این مواردی است که در قسمت بالا به آن اشاره داشتیم. بنابراین می توانیم دسته بندی کلی پارتیشن های شیشه ای را به چهار دسته ذیل طبقه بندی کرده و انواع این پارتیشن ها را به این صورت به شما معرفی نمایی:

  •     پارتیشن های شیشه ای تک جدار فریم دار
  •     پارتیشن های شیشه ای دوجداره فریم دار
  •     پارتیشن های شیشه ای تک جداره بدون فریم
  •     پارتیشن های شیشه ای دوجداره بدون فریم

هر یک از این انواع کاربردها و شرایط نصب و هزینه های متفاوتی را نسبت به سایر انواع پارتیشن ها دارند. اما همه آنها چند ویژگی اصلی را دنبال می کنند که عبارت هستند از:

  •     استفاده بهینه از فضای موجود
  •     عایق خود صدا، حرارت و رطوبت
  •     امکان استفاده از شیشه سندبلاست در ساخت آنها

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاربرد پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با توجه به مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین انواع محصولاتی است که با تحول در صنعت شیشه روی کار آمده و مورد استفاده بسیاری از اهالی مختلف صنعت و تولید قرار گرفته است.

ما می دانیم که از این پارتیشن ها می شود استفاده های بسیار گسترده ای در مکان های مختلفی داشت، اما باید بدانید که پارتیشن های شیشه ای هم در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند

و هم در مجموعه های اداری و تجاری کاربرد پارتیشن ها در خانه های مشخص است اما در مورد مراکز اداری و تجاری می شود کاربرد استفاده از پارتیشن شیشه ای را به چند دسته کلی تقسیم بندی کرد که در ادامه هر یک از مجموعه هایی که می توانند از این محصولات استفاده کنند را به شما معرفی می کنیم:

  •     استفاده در بانک ها، صرافی ها
  •     استفاده در بخش پذیرش درمانگاه ها، بیمارستان ها
  •     استفاده در فروشگاه ها برای نمایش محصولات خاص
  •     استفاده در مراکز تجاری برای غرفه بندی سالن
  •     استفاده در سالن های همایش و یا نمایشگاه ها برای غرفه سازی
  •     استفاده در دفاتر بیمه و یا ثبت احوال
  •     استفاده در مراکز اداری و تجاری برای مستقل کردن واحد پرسنل
  •     و …..

همانطور که میبینید استفاده از پارتیشن شیشه ای می تواند کاربردهای مختلفی را داشته باشد. تقریبا شما در تمامی محیط های اداری و تجاری می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید و از مزایای بی نظیر استفاده از آنها بهره مند شوید.

این که از کدام یک از انواع پارتیشن ها استفاده کنید بسته به این دارد که تا چه اندازه می خواهید پارتیشن شما عایق صوت و حرارت باشد و اینکه در نهایت چقدر می خواهید هزینه کنید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه پارتیشن شیشه ای قابل حمل دارای انواع مختلفی می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای به بخش محاسبه قیمت ما که در این وب سایت قرار دارد سر بزنید و در آنجا به صورت آنلاین قیمت پارتیشن مورد نظر خود را محاسبه کنید و یا اینکه با ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

آیا شیشه خودرو نشکن است؟ شیشه جلو خودرو چه جنسی دارد ؟


شیشه خودرو یکی از مهمترین شیشه هایی است که باید دارای استانداردهای ایمنی بسیار زیادی باشد. در صورتی که شیشه اتومبیل از استانداردهای لازم کیفیتی برخوردار نباشد و به راحتی مانند شیشه های عادی شکسته شود می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد.

هم شرایط برای اینکه سارقان خیلی راحت شیشه را بشکنند و از ماشین سرقت کنند فراهم است هم اینکه در تصادف ها و برخوردها به راحتی شکسته شدن شیشه می تواند جان سرنشینان ماشین را به خطر می اندازد. از همین رو قصد دارید در این مطلب به معرفی شیشه خودرو بپردازیم. در ابتدا نگاهی خواهیم داشت به آنچه در این مطلب با آن روبرو خواهیم بود:

نگاهی به تاریخچه تحولات در شیشه خودرو

شیشه خودرو : برای بررسی شیشه های مورد استفاده باید به این نکته اشاره داشته باشیم که عموما شیشه های خودرو می تواند دارای دو جنس مختلف باشد، یکی شیشه سکوریت و دیگری شیشه لمینت، هر دو شیشه معمولا در تولید شیشه های مورد استفاده برای اتومبیل کاربرد دارند. اما بیاییم نگاهی به تاریخچه استفاده از شیشه های لمینت در ساخت و تولید شیشه ماشین داشته باشیم.

یکی از مهمترین  دلایل انتخاب شیشه های مستحکمی مانند سکوریت و لمینت برای استفاده در خودرو ها افزایش میزان راحتی و امنیت سرنشینان بود. در اوایل قرن بیستم، خودروها به صورت کالسکه هایی بدون اسب بودند و برای محافظت از رانندگان در برابر وزش باد شدید، از شیشه استفاده کردند تا بتوانند در برابر باد و باران از سرنشینان محافظت کنند و سرنشینان همزمان بتوانند محیط بیرون از ماشین را هم ببینند.

اما شیشه های معمولی مورد استفاده در آن شرایط تنها می توانست همین نیازها را برطرف کند، در حالی که نیازهای مهم دیگری هم در این رابطه وجود دارد که باید برطرف شود تا امنیت سرنشینان هم حفظ شود. شیشه های معمولی نمی توانستند به خوبی امنیت سرنشینان خودرو را حفظ کنند.

خودرو ها به شیشه خودرو منحصر به فردی نیاز داشتند که در برابر هرگونه آسیب طبیعی بتواند از سرنشینان محافظ کند. بدو استفاده از شیشه های لمینت باید بدانید که در صورت استفاده از شیشه های معمولی اگر شیئی به هر دلیلی به شیشه برخورد می کرد یا وسیله نقلیه دچار حادثه میشد، سرنشینان به مخاطره می افتادند و امکان پرت شدن آنها از خودرو نیز وجود داشت.

از همین رو شیشه خودرو باید تغییراتی را تجربه می کرد که بتواند به این واسطه نیازهای سرنشینان را برطرف سازد. به همین دلیل و برای ایجاد این تحولات بعدها در سال اوایل قرن بیستم، یک شیمیدان فرانسوی به نام موفق شد

راز طراحی و تولید شیشه های مقاوم در برابر ضربات و همچنین در برابر خرد شدن را پیدا کند و در این راستا موفق شد که شیشه لمینت را تولید کرده و به بازار برای استفاده در خودرو وارد کنند البته بعد از مدتی شیشه سکوریت هم به شیشه لمینت اضافه شد. یادآوری می کنیم که شیشه های مورد استفاده در خودرو اهمیت بسیار بالایی در امنیت خودرو دارند.

شیشه لاکوبل و انواع آن

شیشه خودرو چیست ؟

تعریف اولیه شیشه های خودرو بسیار ساده می باشد و نیازی به تحلیل های پیچیده ای ندارد به طور طبیعی هر هر شیشه ای که در وسیله نقلیه شما استفاده می شود اعم از شیشه های پنجره، شیشه جلو و عقب خودرو شیشه خودرو نام دارد.

حتی اگر ماشین شما سانروف هم باشد شیشه ای که برای سانروف ماشین در نظر گرفته می شود هم در بسیاری از موارد در همین تعریف جای دارد. در بیشتر خودروها، یک کانال شیشه ای وجود دارد که به حفظ آن کمک می کند و در صورت شکسته شدن شیشه، می تواند خرده ها را در خود نگه دارد تا مانع از ریختن شیشه ها در خودرو شود.

شیشه خودرو در تمامی طول دورانی که به عنوان یک شیشه بر روی ماشین شما قرار دارد با خطرات زیادی روبرو است که باید خود را در برابر این خطرات به خوبی حفظ کند تا ایمنی و امنیت مورد نیاز سرنشینان خودرو را فراهم کند. اهداف اصلی و کلی که شیشه خودرو باید در این شرایط دنبال کند این است که بتواند ساختار کلی خودرو و همچنین ایمنی سرنشینان را به خوبی حفظ کند.

برای رسیدن به این اهداف در تولید شیشه های خودرو از دو نوع شیشه لمینت و شیشه سکوریت استفاده می شود. از شیشه های لمینت تقریبا همیشه فقط در شیشه های جلو استفاده می شود، در حالی که شیشه های سکوریت را در هر جای دیگر خودرو نظیر عقب و پنجره های جانبی نیز می توان یافت. شیشه های لمینت و سکوریت هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند، اما در کنار هم  شما را در حوادث رانندگی حفظ می کنند و از پرتاب اشیاء تیز جلوگیری می نمایند.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

شیشه جلو خودرو چه جنسی دارد؟

همانطور که در بخش قبلی به شما گفتیم شیشه جلو خودرو و شیشه های دیگر خودرو هر دو از شیشه های مستحکم هستند. اما جنس شیشه خودرو در جلو و سایر بخش ها با یکدیگر متفاوت می باشد. ما به شما گفتیم شیشه جلو خودرو معمولا از جنس لمینت ساخت می شود.

قطعا یکی از  شناخته شده ترین بخش های شیشه خودرو، شیشه جلویی ماشین ها می باشد. همانطور که گفتیم این شیشه معمولا از شیشه لمینت چند لایه ساخته می شود که  تحت فرآیندهای شیمیایی و فیزیکی قرار گرفته است. سپس این اِلمانها به صورت یکپارچه بر روی قاب جلویی خودرو نصب می شوند.

شیشه خودرو نصب شده در قسمت جلویی می تواند راننده و سرنشینان را در برابر بسیاری از موارد و عوامل بیرونی مانند باد و باران، ورود و نفوذ حشرات و زباله ها محافظت کند. این شیشه های خودرو، معمولا آیرودینامیکی طراحی می شوند و همچنین قابلیت جذب اشعه ماوراء بنفش را دارند و بدین ترتیب به سلامت سرنشینان کمک می کنند.

تفاوت اصلی شیشه خودرو با شیشه معمولی، در یکپارچگی آن حتی در هنگام خرد شدن است. به عبارت دیگر این شیشه ها برخلاف سایر شیشه های بکار رفته در ساختمان ها، دارای لایه های شیشه ای متعدد هستند که در اثر فشارهای مختلف ممکن است به صورت یکپارچه خرد شوند.

این بدان معناست که شیشه خودرو خرد شده می تواند شکسته به نظر برسد، اما همچنان به صورت یک تکه با تمام قطعاتش به جا بماند و بدین ترتیب سطح ایمنی بالاتری را ایجاد می کند.

شیشه عقب خودرو چه جنسی دارد؟

منظور از شیشه عقبی خودرو همه شیشه های به کار رفته در خودرو به غیر از شیشه جلویی می باشد. جنس شیشه خودرو در ناحیه عقب و سرنشینان معمولا از جنس سکوریت می باشد. حتی ماشین هایی که سانروف هم دارند معمولا از شیشه سکوریت در ساخت سانروف استفاده می کنند.

شیشه های عقب در اکثر خودروها به قاب متصل شده و قابل جابجایی و باز شدن نیستند، اما در برخی مدل ها نیز این صفحات کشویی بوده و می توانند به سمت بالا باز شوند. خطوط افقی روی شیشه عقب خودرو برای ارسال جریان برق و گرم کردن شیشه عقب استفاده می شود. این امر باعث می شود تا یخ زدایی صورت گیرد و رانندگان بتوانند در هوای سرد، دید بهتری به فضای بیرونی در عقب خودرو داشته باشند.

تفاوت شیشه سکوریت و لمینت خودرو

شیشه خودرو از دو جنس لمینت و سکوریت ساخته می شود که این دو با هم دارای تفاوت هایی هستند که برخی از آنها عبارت اند از:

شیشه خودرو از جنس لمینت اشعه ماوراء بنفش را تا نود و پنج درصد منحرف کرده و سلامت سرنشین را تضمین می کند.

شیشه لمینت نشکن بوده و به راحتی با ضربه های مختلف شکسته نمی شود حال اگر سرنشین به شیشه جلو اصابت کند دچار بریدگی و پارگی نمی شود.

شیشه های سکوریت اگرچه از یک لایه تشکیل شده اند و در صورت وارد شدن یک ضربه می شکنند اما باید بدانید که این شیشه های می توانند تا هفت برابر شیشه های معمولی مستحکم باشند و در صورتی که شکسته شوند به قطعات بسیار خردی تبدیل می شوند که آسیبی به سرنشینان خودرو وارد نمی کنند.

شیشه لمینت و سکوریت که دارای دو میزان مقاومت مختلف هستند در صورتی که خودرو چپ کند می توانند موجب شوند که خودرو به صورت کامل از ناحیه سقف آسیبی نبیند. یعنی بخشی از فشاری که باید به سقف وارد شود به شیشه جلو خودرو وارد شده و آن شیشه در برابر آن فشار مقاومت می کند

و بخش دیگری از فشار به سمت عقب وارد می شود و موجب خرد شدن شیشه سکوریت عقب خودرو می شود. در طی این اتفاقات فشار وارد شده به سقف کمتر شده در نتیجه سقف به صورت کامل به روی سر سرنشینان خودرو فرو نمی رود که بخواهد موجب بروز آسیب های جدی به سرنشینان خودرو شود.

سخن پایانی

در نهایت باید بدانید که شما وقتی در خودرو خود می نشینید که از قبل طراحان با استفاده از مقاومت و توانایی شیشه های لمینت و شیشه های سکوریت، شیشه خودرو شما را به گونه ای طراحی کرده اند تا ایمنی شما به طور کامل در این ماشین حفظ شود. اگر به هر دلیلی شیشه ماشین شما شکسته شده باشد می توانید سفارش خرید شیشه خودرو خود را به شرکت کامادر ارسال نمایید.

شیشه لاکوبل و انواع آن | مزایای شیشه لاکوبل


شیشه لاکوبل یکی از انواع شیشه ها می باشد که طی فرایندی خاص تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه ها مانند شیشه سکوریت مستحکم هستند و در واقع از شیشه سکوریت تولید شده اند.

اما به دلیل زیبایی بالایی که دارند معمولا از آنها در طراحی پارتیشن شیشه ای اداره ها هم استفاده می شود. ما در این مطلب به صورت کامل قصد داریم در مورد شیشه های لاکوبل و انواع آنها صحبت کنیم. اما پیش از آن فهرست مطالب را برای شما در نظر گرفته ایم:

شیشه لاکوبل چیست ؟

به گزارش کارشناسان شرکت درب و پنجره کامادر شیشه لاکوبل نوعی از انواع شیشه های صاف می باشد که یک طرف آن با رنگ های مختلفی که دارای طیف مشخصی دارد پوشیده شده است. اگر بخواهیم لاکوبل را به صورت خلاصه تعریف کنیم می توانیم بگوییم که در واقع به شیشه های پشت رنگی در اصطلاح لاکوبل گفته می شود.

با توجه به این ویژگی معمولا این شیشه ها دارای ظاهری منحصر به فرد می باشند. معمولا شیشه های لاکوبل یک ویژگی  بسیار مهم دارند و آن هم این است که این شیشه ها عموما براق هستند.

دقیقا به همین دلیل هم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و یا اداره ها جهت استفاده به عنوان پارتیشن شیشه ای اداری، به عنوان شیشه های دکوراتیو و تزئینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار دارند.

می توان گفت که انواع شیشه لاکوبل دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد. به طوری که این شیشه ها در بازار معمولا در بیست و پنج رنگ گوناگون وجود دارند و در این طیف رنگ بندی متنوع و مشخص به بازار عرضه می شوند.

در مورد انواع این شیشه ها باید گفت که این شیشه ها دارای دو نوع شیشه پشت رنگی مات و شیشه پشت رنگی براقی که نور را از خود عبور می دهد می باشند. همچنین باید بدانید این شیشه ها در ضخامت های مختلفی ارائه می شوند

و بسته به کاربردی که دارند می تواند ضخامت آنها بین 4 الی 20 میلیمتر متغیر باشد تا انتخاب برای شما بسیار راحت تر شود و شما بتوانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید.

شیشه لاکوبل و انواع آن

همچنین در مورد انواع شیشه لاکوبل از نظر امنیت باید بدانید که این شیشه ها در دو سطح ایمن و بسیار ایمن در دسترس بوده و مانند شیشه های آنتی باکتریال عمل می کنند. به طور کلی این دو دسته از انواع شیشه های لاکوبل را می توانیم به صورت ذیل مورد بررسی قرار دهیم:

  •     Safe
  •     Safe +

نکته دیگری که باید در مورد شیشه لاکوبل بدانید این است که این شیشه ها برای اولین بار در بلژیک تولید شده اند و بعد از آن شهرتی جهانی یافته و به ایران هم وارد شده اند. نکته دیگر این است که لاکوبل که امروزه نام این شیشه های می باشد در واقع نام برندی است که برای اولین بار این شیشه ها را تولید کرده و در نهایت این نام بر روی این شیشه ها باقی مانده است. همچنین برای افرادی که نگران قیمت ارز و بالا بودن قیمت این شیشه ها به دلیل قیمت بالای ارز هستند هم باید بگوییم که امروزه این شیشه ها در ایران با کیفیتی کاملا مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و در اختیار شما قرار می گیرد از همین رو شما نیازی نیست هزینه های ارزی بابت خرید این شیشه ها پرداخت کنید.

مزایای شیشه لاکوبل چیست ؟

شیشه لاکوبل به طور کلی از مواد بسیار مستحکم و با دوامی ساخته شده است. با توجه به این ویژگی مهم می توانیم بگوییم که با استفاده از شیشه های لاکوبل دیوارها، درهای کشویی و مبلمان ظاهر اصلی خود را برای سال ها حفظ می کنند و شما هزینه های بلند مدت کمتری را در صورت خرید این شیشه ها پرداخت می کنید.

همچنین باید بدانید که انواع شیشه لاکوبل کاملا ایمن بوده و در هنگام شکستن خرد نمی شوند و نمی ریزند به همین دلیل شما با استفاده از این شیشه ها امنیت بالایی را هم تجربه می کنید و دیگر نیازی نیست نگران شکسته شدن این شیشه ها باشید.

یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از شیشه لاکویل این است که معمولا تمام رنگ های شیشه لاکوبل با محیط زیست سازگار هستند. از طرفی دارای طیفی وسیع از رنگ های مختلفی هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

به طور کلی بیست و پنج رنگ برای ای شیشه ها وجود دارد اما به این معنا نیست که شما نمی توانید رنگ های مورد نظر خود را هم سفارش دهید و در ساخت شیشه های لاکوبل از آنها استفاده کنید. فقط کافی است که در زمان سفارش با کارشناسان شرکت کامادر در این رابطه سفارش خود را اعلام کنید.

از دیگر مزایای این شیشه ها می تواند به مقاومت بالای آنها در برابر حرارت اشاره کرد. توجه داشت باشید که تمامی انواع شیشه لاکوبل در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش کاملا مقاوم هستند، بنابراین برای استفاده در داخل و خارج از خانه و یا برای کاربرد در محل هایی مانند انواع اداره ها و سازمان ها مناسب هستند.

همچنین به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارند، در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی و تغییر رنگ و زنگ زدگی نمی شوند به همین دلیل شما می توانید از آنها حتی در محیط هایی مانند شمال که دارای بارندگی بالایی می باشد به عنوان شیشه بالکن استفاده کنید و نگران پوسیدگی در آنها نیز نباشید.

همچنین باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که این شیشه ها در برابر شوک حرارتی نیز مقاومت می کنند و چون در فرآیند تولید قابلیت سکوریت و نشکن شدن را پیدا میکنند، هفت برابر قوی تر از شیشه های خام هستند. این دقیقا همان خاصیت شیشه سکوریت می باشد که شرکت کامادر قابلیت تولید آن را داشته و در اختیار شما قرار می دهد.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاربرد های شیشه لاکوبل چیست ؟

شیشه لاکوبل به طور کلی دارای کاربردهای متفاوتی می باشد که همین مسئله موجب شده است این شیشه ها بسیار مورد توجه افراد قرار بگیرد. به گزارش کارشناسان شرکت کامادر شیشه های لاکوبل برای طراحی شیک و جذاب دکوراسیون داخلی گزینه های بسیار مناسبی محسوب می شوند

چرا که می توانند به طور کلی نمای داخلی را از این روبه آن رو کنند. با توجه به کاربردهای مختلفی که دارند برخی از موارد استفاده از این شیشه ها را می توانیم به صورت ذیل برای شما دسته بندی کنیم که عبارت اند از:

  •     استفاده در ساخت دیوار شیشه ای
  •     استفاده در ساخت پارتیشن شیشه ای
  •     استفاده در ساخت میز شیشه ای
  •     استفاده در ساخت قفسه ها و کابینت ها

همچنین باید بدانید که از شیشه لاکوبل شفاف نیز می شود استفاده های گسترده ای داشت که ما در ادامه قصد داریم برخی از انواع کاربردهای شیشه های لاکوبل شفاف را هم به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

  •     استفاده به عنوان شیشه نما ساختمان
  •     استفاده به عنوان نورگیرها
  •     استفاده در بخش آینه کاری داخلی بناهای سنتی

در نظر داشته باشید که می توان شیشه لاکوبل را با چوب یا سنگ نیز ترکیب کرد و دکوراسیون زیباتری ایجاد کرد. همچنین در ادامه بررسی کاربردهای فراوان شیشه های لاکوبل باید به این نکته هم اشاره کنیم که می شود این شیشه ها جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری در نظر گرفت.

همین طور به دلیل ایمنی بالا و ضد خش و نشکن بودن در مهد کودک ها و فضاهای آموزشی مختص کودکان برای زیباسازی محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای داخلی این شیشه ها بسیار بالا می باشد به قدری که می توان از شیشه لاکوبل همچنین در فضای بین کابینت ها استفاده کرد چرا که وجود این شیشه ها می تواند مانع بروز رطوبت به دیوارهای درونی و لایه های درونی کابینت ها نیز بشود.

انواع شیشه لاکوبل چیست ؟

شیشه لاکوبل دارای انواع مختلفی از نظر های مختلف می باشد. برای مثال از نظر رنگ بندی این شیشه ها دارای بیست و پنج نوع مختلف هستند که به صورت عادی در بازار ارائه می شوند و همچنین می توانند به تعداد بسیار زیادی از بازه های رنگی هم به صورت کاملا سفارشی تولید شوند.

از طرفی باید بدانید که این شیشه ها از نظر ضخامت هم دارای انواع مختلفی هستند. بسته به کاربردی که این شیشه ها دارند می توانند دارای ضخامت چهار الی بیست میلیمتری باشند. دیگر نوع شیشه های لاکوبل هم مربوط به شفافیت آنها می شود که عبارت اند از:

  •     شیشه لاکوبل مات
  •     شیشه لاکوبل براق

هر دو نوع شیشه های لاکوبل مات و براق می توانند در ضخامت ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید شوند. از همین رو شما با طیف گسترده ای از رنگ بندی ها روبرو هستید و می توانید به راحتی بین انواع این شیشه ها آن را که در نظر دارید انتخاب کرده و از شرکت کامادر سفارش دهید.

سخن پایانی

در نهایت باید بدانید که اگر به دنبال امنیت و زیبایی به صورت توام هستید شیشه لاکوبل شرکت کامادر می تواند برای شما یک انتخاب بسیار مناسب باشد. بنابراین وقت را هدر ندهید و همین الان برای سفارش این شیشه ها با کارشناسان ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید و سفارشات خرید خود را ثبت کنید تا شیشه ها در اسرع وقت به شما تحویل داده شود.

چرا شیشه سکوریت جای گزین شیشه خام شد ؟


شیشه سکوریت | شیشه خام : شاید به جرات بتوانیم بگوییم که مدرن ترین متریال برای نما ساختمان و استفاده در کوراسیون داخلی و بیرونی خانه ها، اداره ها و سازمان شیشه ها باشند. اما شیشه ها با همه زیبایی های خود یک ایراد بزرگ داشتند و آن هم این بود که به راحتی شکسته می شدند و همین مسئله موجب می شد که برای استفاده از شیشه ها با محدودیت روبرو شویم.

با روی کار آمدن شیشه های سکوریت این مشکل برطرف شد و دلیل اصلی جایگزین شدن شیشه سکوریت بجای شیشه خام هم همین مسئله بود. ما در این مطلب قصد داریم به موارد ذیل برای بررسی بیشتر این سوال بپردازیم:

شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه سکوریت | شیشه خام : اگر بخواهیم به صورت دقیق در این رابطه صحبت کنیم ابتدا باید بگوییم که در دسته بندی شیشه ها ما با انواع نام هایی روبرو می شویم که عبارت اند از:

  • شیشه سکوریت یا شیشه میرال
  • شیشه لمینت
  • شیشه لاکوبل
  • شیشه بالکنی
  • شیشه حمام
  • شیشه سندبلاست
  • شیشه نما ساختمان
  • شیشه جان پناه
  • شیشه ضد گلوله

و بسیاری دیگر از انواعی که می توانیم به آنها اشاره کنیم. اما حقیقت این است که ما تنها یک نوع شیشه داریم، تنها تفاوت در اقداماتی است که بر روی شیشه خام بعد از تولید انجام می دهیم.

ما در شرکت کامادر شیشه های خام را با استفاده از کوره های شیشه پزی، در دمای مشخصی قرار می دهیم و با برخی از فرمول ها و مواد افزودنی شیشه خام را به شیشه مستحکم تری تبدیل می کنیم که به آن شیشه سکوریت گفته می شود. این شیشه ها نسبت به شیشه های خام و معمولی دارای استحکم بیشتری هستند از همین رو صنعت دکوراسیون را با تحولات بزرگی روبرو کرده اند.

انواع شیشه حمام

کاربرد شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه سکوریت | شیشه خام : زمانی که شما بزرگ ترین ضعف شیشه های خام، یعنی عدم استحکام کافی و شکننده بودن را از بین می برید می توانید از شیشه های مستحکم شده در موارد مختلفی استفاده کنید. این شیشه ها می توانند در صنعت دکوراسیون کاربردهای فراوانی داشته باشند که از جمله مهمترین کاربردهای آنها می شود به موارد ذیل اشاره داشت:

  • ساخت پارتیشن شیشه ای برای اداره ها و خانه ها
  • استفاده به عنوان شیشه حمام
  • استفاده به عنوان شیشه ماشین
  • استفاده به عنوان شیشه بالکن
  • استفاده به عنوان نما شیشه ای ساختمان
  • استفاده در ساخت آلاچیق شیشه ای

این موارد تنها برخی از کاربردهایی هستند که شما می توانید بعد از تولید شیشه سکوریت، تجربه کنید. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که معمولا برای بالکن ها به دلیل اینکه امنیت بالاتری را کاربر باید تجربه کند، استفاده از شیشه های ضد ضربه و یا شیشه لمینت توصیه می شود.

ما در مطالب قبلی به طور کامل در مورد شیشه لمنیت صحبت کرده ایم و اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیار شما قرار داده ایم. در برخی از موارد اما بنا به دلایلی از جمله امنیت خود بالکن می شود از شیشه سکوریت به جای شیشه لمینت استفاده کرد.

مزایای شیشه سکوریت چیست ؟

ئوقتی شیشه سکوریت جایگزین شیشه های خام شد به این دلیل بود که این شیشه ها مزایای بسیار زیادی داشتند. به طور کلی هر زمانی که شما با محصولی مورد استقبال عمومی روبرو می شوید باید بدانید که این محصول دارای مزایای رقابتی بسیار زیادی است که می تواند موجب افزایش میزان رضایتمندی مشتریان شود.

این مسئله در مورد شیشه سکوریت هم صادق است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم برخی از مهمترین مزایای استفاده از شیشه سکوریت به جای شیشه خام را برای شما شرح دهیم که عبارت اند از:

  • مقاومت بیشتر در برابر ضربه
  • مقاومت بیشتر در برابر عبور و نفوذ صدا
  • مقاومت بیشتر در برابر عبور و نفوز رطوبت
  • مقاومت بالاتر در برابر عبور و نفوذ دود و گرد و غیار
  • امکان برش دادن در اندازه چند میلیمتری
  • امکان پیاده سازی طرح های سندبلاست
  • ایجاد امنیت بیشتر
  • افزایش میزان زیبایی

این موارد همگی از مهمترین مزایایی هستند که با به کار بردن شیشه سکوریت می توانید تجربه کنید و آنها را به دست آورید. نکته مهم دیگر این است که باید بدانید شیشه های مستحکم سکوریت یا میرال با وجود زیبایی بسیار زیادی که دارند به نسبت برخی از متریال ها مانند چوب بسیار ارزان تر هستند و از این نظر یک انتخاب کاملا اقتصادی و ایده آل محسوب می شوند.

آیا شیشه سکوریت نشکن است؟

شیشه سکوریت | شیشه خام : برخی از افراد بر این باور هستند که شیشه های میرال هرگز نمی شکنند. آیا این باور می تواند صحت داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شیشه های میرال مقاومت بسیار بالاتری را به نسبت شیشه های معمولی دارند،

تا جایی که چیزی حدود هفت برابر می توانند در برابر ضربات وارد شده به خود مقاومت کنند. اگر یک شیشه خام توانایی تحمل وزن یک انسان را هم نداشته باشد، شیشه میرال می تواند به راحتی در برابر وزن یک انسان مقاومت کند و خرد نشود.

اما باید بدانید که این شیشه ها به صورت عمومی شیشه های نشکن محسوب نمی شوند. شیشه های دیگری داریم که به آنها شیشه نشکن می گویند. این شیشه ها، شیشه لمنیت نام دارند که به سختی و در شرایطی بسیار نادر و خاص شکسته می شوند.

اما شیشه سکوریت بر اثر ضرباتی سنگین می تواند شکسته شود. تنها تفاوتی که با شیشه معمولی از این نظر دارد این است که می تواند تا هفت برابر مقاومت کند و در صورتی که به دلیل وارد شدن ضربه ای سنگین دچار شکست شد، می تواند موجب آسیب رسیدن به افراد نشود.

شما بارها شکسته شدن شیشه های خام را دیده اید. این شیشه ها در صورتی که شکسته شوند به قطعات ریز و درشت برنده ای تبدیل می شوند که می توانند موجب رسیدن آسیب جدی به افرادی شوند که در محل حضور دارند.

امکان دارد رگ های حیاتی را پاره کنند و یا دست افراد را با برش های عمیق روبرو کنند. این در حالی است که در صورت شکسته شدن شیشه سکوریت دیگر شاهد این نوع شکسته شدن نخواهیم بود.

زمانی که شیشه سکوریت شکسته می شود، این شیشه ها به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند که حتی در صورت ریخته شدن روی سر و صورت افرادی که در محل حضور دارند، آسیب های جدی وارد نمی کنند.

اگر شما در اداره ای هستید که از پارتیشن شیشه ای استفاده می کند، در صورت شکسته شدن پارتیشن و برخورد تکه های شیشه با شما، به احتمال بسیار زیادی شما برای درمان و مداوای خود نیازی به پزشک و بخیه ندارید و می تواند با چند چسب زخم ساده خود را درمان کنید چرا که آسیب ها به شما جدی نخواهد بود.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

خرید شیشه سکوریت

با توجه به مزایایی که شیشه سکوریت دارد و استقبالی که از این شیشه ها در دنیای امروز شده است، افراد زیادی برای خرید این شیشه ها درخواست دارند.

به خصوص که استفاده از پارتیشن شیشه ای و یا استفاده از شیشه دودبند در ساختمان ها دیگر تبدیل به یک ضرورت شده است و افراد باید حتما از این محصولات استفاده کنند. به همین دلیل هم شرکت های زیادی هستند که به این صنعت ورود کرده اند تا بتوانند نیازهای شما را به خوبی برطرف کنند و تقاضای بازار را به راحتی پاسخ دهند و قیمت ها را در شرایط متعادل نگه دارند.

نکته مهمی که شما باید در خرید شیشه سکوریت یا شیشه میرال در نظر داشته باشید این است که افرادی هستند که بدون داشتن تخصص و داش کافی در زمینه درب و پنجره و شیشه ها تنها برای کسب درآمد و سودجویی بیشتر به این صنعت روی می آورند.

امکان دارد شما در دام این افراد قرار بگیرد و محصولاتی را با کیفیت پایین تر با هزینه بالاتری را دریافت کنید. از همین رو شما باید سعی کنید که از شرکت ها و مجموعه هایی خرید خود را انجام دهید که به خوبی نیازهای شما را پاسخ دهند.

شرکت کامادر یکی از شرکت های با سابقه طولانی در تولید و ارائه انواع محصولات درب و پنجره در ایران می باشد. ما در مجموعه کامادر مدت ها است که مشغول تولید و توزیع شیشه سکوریت در تهران و سایر شهرستان ها هستیم.

شما می توانید از طریق وب سایت رسمی ما تمامی اطلاعات و تمامی نمونه کارهایی که تا به حال انجام داده ایم را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که ما برای محصولی که به شما ارائه می دهیم ضمانت کیفیت داریم و شما می توانید از کیفیت محصولی که خریداری می کنید مطمئن باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که شیشه های سکوریت اگرچه جایگزین شیشه های خام شده اند اما همچنان شیشه های خام در بسیاری از موارد به دلیل قیمت ارزان تری که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. اما نباید این قیمت پایین شیشه معمولی به نسبت شیشه سکوریت شما را بر آن بدارد که بخواهید برای ساخت پارتیشن شیشه ای و یا شیشه حمام از شیشه های خام استفاده کنید و سلامت خود را به خطر بیاندازید.