شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

حمام شیشه ای

شیشه حمام

حمام شیشه ای

شیشه سکوریت

شیشه بالکنی

[vc_row][vc_column][vc_single_image image="1419" img_size="full" alignment="center"][vc_empty_space][vc_column_text]

حمام شیشه ای یا کابین دوش شیشه ای: نصب و تحویل یک روزه

در میان تمام فضاها و اتاق های یک خانه ، حمام ها اغلب مورد بازسازی و تغییراتی اعم از تغییر کاشی یا تعویض لوازم حمام قرار می گیرد. امروزه ، بیشتر صاحبخانه ها در تلاشند حمامهای مدرن و در عین حال شیکی بسازند تا خانه زیبا شود. امروزه ساختن شیشه برای دوش حمام یا خرید کابین حمام به صورت سفارشی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شیشه ای که برای این منظور استفاده می شود از جنس شیشه سکوریت می باشد و در مقابل شکستن و رطوبت مقاوم است. برای اطلاع از اینکه شیشه سکوریت چیست روی ادامه مطلب کلیک کنید.

چرا شیشه حمام را انتخاب کنیم ؟·

  • تفکیک فضای حمام از دیگر فضاهای خانه: با کابین شیشه ای دوش یا نصب شیشه در اطراف دوش حمام نه تنها زیبایی خاصی به حمام می دهد بلکه آن را به فضایی منحصر به فرد در خانه تبدیل می کند.
  • خطر لیز خوردن در حمام مخصوصا برای کودکان و سالمندان یکی از مشکلاتی است که برای افراد پیش می آید. با استفاده از این شیشه ها از آسیب رساندن به خود جلوگیری به عمل می آید.

 

انواع حمام شیشه ای

1. کابین شیشه ای حمام

با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها برای استفاده بهینه از فضای زندگی از کابین دوش استفاده می شود.  برخی از این کابین ها از جنس ورق های پلکسی گلاس و برخی دیگر با پروفیل های آلومینیوم پهن تولید می شود . ولی امروزه بیشتر از کابین دوش شیشه ای از جنس فریم لس استفاده می شود.

طراحی این کابین ها با طراحی مدرن و کلاسیک همخوانی دارد.

[caption id="attachment_4287" align="aligncenter" width="640"]کابین شیشه ای حمام کابین شیشه ای حمام[/caption]

انواع کابین دوش حمام شیشه ای

  • کابین دوش شیشه ای فریم لس
  • بررسی کابین دوش شیشه ای ریلی
  • شناخت کابین دوش شیشه ای لولایی
  • دارای کابین دوش شیشه ای پارتیشنی
  • دیوایدر شیشه ای حماممزایای کابین دوش حمام شیشه ای
  • حداقل فضا را برای نصب اشغال می کند.
  • همچنین دارای طراحی زیبایی می باشد که متناسب با تم کلاسیک و مدرن می باشد.
  • متناسب با فضای موجود شما طراحی و تولید می شود.

 

کابین دوش شیشه ای

از نوع فریم لس ( بدون فریم )کاملا بهداشتی است زیرا بدلیل نبود فریم جایی برای رشد قارچ و میکروب وجود ندارد.کابین دوش شیشه ای فریم لسهمان طور که گفتیم کابین دوش حمام فریم لس همانطور که از نامش پیداست بدون فریم می باشد . از آنجایی که در حمام رطوبت زیاد است کابین باید به گونه ای طراحی شود که جاذب میکروب و قارچ نباشد.

به دلیل عدم وجود فریم در ساخت این نوع کابین هیچ گونه قارچ و میکروبی را به خود جذب نمی کند. به همین دلیل این نوع کابین بسیار پرطرفدار می باشد و خرید آن نیز توصیه می شود.

کابین دوش شیشه ای لولایی

این نوع شیشه دارای 10 میل طی فرآیندی سکوریت می شود که در مدل های مات، شفاف، سندپلاست طراحی می شود. برای مقاوم بودن این نوع شیشه با دستگاهی به نام CNC جاسازی یراق می شود. سپس با حرارتی به میزان 700 درجه سانتیگراد سکوریت می شود. با این فرآیند شیشه 11 برابر شیشه معمولی در برابر ضربه و حرارت مقاوم می شود.

بعد از سکوریت کردن شیشه ها با استفاده از یراق آلات استنلس استیل به دیوار متصل می شود. این یراق آلات از کشورهای ترکیه، سوئیس ، ایتالیا، تایوان و چین وارد می شود.

[caption id="attachment_4288" align="aligncenter" width="640"]کابین-شیشه-ای-حمام-لولایی کابین-شیشه-ای-حمام-لولایی[/caption]

کابین دوش شیشه ای ریلی

این نوع کابین مانند کابین دوش شیشه ای لولایی می باشد با این تفاوت که نوع یراق آلات استفاده شده در این کابین متفاوت می باشد. این یراق آلات دارای تسمه ای بلند به رنگ های طلایی، نقره ای و مشکی می باشد از جنس فولاد ضد زنگ می باشد.

انواع کابین

از بین تمام انواع کابین دوش شیشه ای ریلی از جهات طراحی و زیبایی، سبکی بهتر است.کابین دوش شیشه ای پارتیشنی شیشه ای که برای این کابین استفاده می شود مانند سایر کابین ها دارای ضخامت 10 میل می باشد یا از دو لایه شیشه سکوریت لمینت استفاده می شود. از آنجائیکه برای نصب اینکابین نیاز به فضای زیادی است در حمام های بزرگ استفاده می شود. در حمام های مستر برای تفکیک حمام از اتاق خواب می توان از دیوارهای شیشه ای هوشمند استفاده کرد.

معمولا در این کابین ها نشیمنگاه و سکو برای استراحت ساخته می شود.دیوایدر شیشه ای حمام99 درصد ساختار این نوع کابین بصورت شیشه تک قطعه می باشد. در این نوع کابین از یراق بست 120 استیل استفاده می شود تا شیشه را به دیوار اتصال دهد. این کابین فضای دوش حمام را از روشویی و سرویس تفکیک می کند. این نوع کابین مجهز به پنل های پشتی و سینی است بدین معنی که تمام سطح داخلی آن ضد آب می باشد. بنابراین نیازی به کاشی کردن دیوارهایی که کابین قرار میگیرد نیست.

[caption id="attachment_4290" align="aligncenter" width="640"]کابین-شیشه-ای-ریلی کابین-شیشه-ای-ریلی[/caption]

کابین دوش شیشه ای برای چه حمامی مناسب است؟

بسیاری از افراد کابین دوش شیشه ای را انتخاب می کنند ولی باید بدانند آیا فضای کافی برای نصب این کابین را در اختیار دارند یا خیر. همچنین باید سبک حمان شما با طراحی کلی خانه همخوانی داشته باشد. به طور مثال برای خانه هایی که داری طراحی سنتی است نصب و اجرای کابین دوش شیشه ای مناسب نمی باشد.

برای حمام های کوچک چه نوع کابین دوش حمام مناسب است؟اگر فضای حمام شما کوچک است نگران نباشید زیرا نوع کابین ربع دایره با پشتی شیشه ای انتخابی خوب برای شما می باشد. این نوع کابین فضای کمی می گیرد و معمولا از درب های منحنی استفاده می شود تا دیگر نیازی به فضای اضافی برای باز و بسته شدن نداشته باشد.

این کابین دارای امکاناتی به شرح ذیل می باشد:·

  • همچنین همراه قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  • شیر دوش دستی
  • جت بادی دارای تنظیم کروم
  • و نیز دارای سردوش قابل تنظیم و بلند شونده
  • دارای درب کشویی

دارای سینی دوشکابین مناسب برای حمام های متوسط یا بزرگدر صورتی که فضای زیادی برای کابین دوش حمام دارید، کابین دوش مستطیل با پشتی شیشه ای انتخاب عالی می باشد.این کابین در حمامی با طراحی مدرن و وسایل و تجهیزات ظریف منحصر به فرد می باشد.

امکانات و مشخصه های این کابین به شرح ذیل می باشد:

  •  قاب آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی
  •  ضخامت 5 میلی متر
  • دارای دوش دستی با ریل بلند شونده
  • امکان باز و بسته کردن درب کابین به صورت مغناطیسی
  • دارای درب کشویی
  • دارای سینی دوش

شیشه دور دوشی حمام

یکی از رایج ترین انواع حمام شیشه ای دور دوشی می باشد که برای آپارتمان های کوچک که فضای کمی دارد، مناسب می باشد.همچنین قیمت این نوع شیشه نسبت به کابین های شیشه ای بسیار پایین تر است به همین دلیل، بسیار پرفروش می باشد. این نوع شیشه سکوریت برای  تفکیک حمام از توالت بسیار کاربرد دارد.

[caption id="attachment_4291" align="aligncenter" width="640"]شیشه-حمام شیشه-حمام[/caption]

مزایای شیشه دور دوشی

  • جلوگیری از فرسودگی لوازم حمام: رطوبت و پاشیدن آب بر دیوار و شیرآلات باعث ایجاد لک و بتدریج فرسودگی آنها می شود. نصب شیشه نه تنها از بروز این مشکلات جلوگیری می کند بلکه اثری از لک و رطوبت بر روی شیشه برجای نمی ماند.
  • یراق آلاتی که در این نوع شیشه استفاده می شود نه تنها جاذب رطوبت نیست بلکه باعث ایزوله شدن فضای حمام می شود.
  • حفظ حرارت در فضای شیشه ای
  • به راحتی نصب و اجرا می شود.
  • دارای طراحی متنوع و متناسب با فضای خانه می باشد.

انواع شیشه دور دوشی حمام

  1. پارتیشن شیشه حمام

این نوع از شیشه دور دوشی دارای دو نوع فریم لس و فریم دار است. نوع فریم لس بدون فریم بوده و دارای شیشه سکوریت 10 میلیمتری به همراه یراق آلات استیل ضد زنگ می باشد که قابلیت باز شدن به صورت کشویی و لولایی را دارد. این نوع دور دوشی دارای مقاومت بالا بوده و در طرح های گونان قابل اجرا می باشد.

نوع فریم دار آن دارای فریم از جنس استیل بوده و به صورت ریلی و لولایی طراحی شده است. همچنین دارای پروفیل هایی که با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده شده است.

برای حفظ حریم خصوصی داخل حمام بدون اینکه خدشه ای در ظاهر ایجاد کند، از شیشه های مات استفاده می شود که بدون اینکه فضا را کم نور کند ، امکان دید را از بیرون محدود می کند. شیشه مات با سندبلاست (نوعی طراحی روی شیشه) ایجاد می شود.

[caption id="attachment_4292" align="aligncenter" width="640"]پارتیشن-حمام-شیشه-ای پارتیشن-حمام-شیشه-ای[/caption]

دور دوشی شیشه ای چیست؟

 

در دنیای مدرن امروز استفاده بهینه از فضای موجود با استفاده از طراحی شیک بسیار اهمیت دارد. از این رو طراحی فضای داخلی خانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از این فضاها حمام می باشد. برای تفکیک محل دوش از بقیه فضای حمام از شیشه دور دوشی استفاده می شود. از دور دوشی نه تنها در حمام منازل استفاده می شود بلکه در هتل ها و مراکز اقامتی نیز استفاده می شود.

[caption id="attachment_4293" align="aligncenter" width="640"]عکس-شیشه-حمام عکس-شیشه-حمام[/caption]

مزایای هزینه دور دوشی شیشه ای

 

  • طراحی شیک و دکوراسیون
  • جلوگیری از آلودگی فضای شستشو
  • تفکیک فضای حمام از توالت
  • جلوگیری از فرسودگی شیرآلات در اثر رطوبت
  • جلوگیری از به هدر رفتن حرارات و گرما

 

نحوه اندازه گیری شیشه حمام

دانستن چگونگی اندازه گیری حمام شیشه ای اولین قدم در نصب آن است. خواه در حال بازسازی سرویس بهداشتی خود هستید و یا در حال نصب درب جدید دوش هستید ، برای یادگیری نحوه اندازه گیری آن درب دوش ، راهنمای ما را بخوانید.

انواع درب شیشه حمام

قبل از اینکه اتاق شیشه ای دوش خود را اندازه بگیرید ، مطمئن شوید که بهترین درب را انتخاب کرده اید برای همین بهتر است با انواع حمام شیشه ای آشنا شوید.

1. شیشه حمام کشویی

این درب جمع و جور بوده و برای فضای کوچک مناسب است یک لت ثابت بوده و درب دیگر متحرک می باشد که به سمت درب ثابت و فضای خالی حرکت می کند. درب کشویی می تواند به یک یا دو طرف صفحه شیشه بلغزد.

2. شیشه حمام Speed اسپایدری

این گزینه مانند یک درب سنتی باز و بسته می شود. یراق آلات به صورت محوری در گوشه ها متصل می شود و به درب شیشه ای اجازه می دهد تا از داخل و خارج باز شود.

3. شیشه حمام لولایی

این درب به دیوار حمام با یک لت شیشه ای ثابت با لولا بسته می شود. این درب لولایی به سمت بیرون باز می شود.

4. شیشه حمام ثابت

این درب شیشه ای به صورت ثابت نصب می شود که برای حفظ حریم خصوصی معمولا در اتاق خواب نصب می شود و نمیتوان آن را حرکت داد.

5. شیشه حمام تاشو

این درب هنگام کشیدن آن به سمت خود تا می شود و فضای مورد نیاز حمام را برای باز شدن در به حداقل می رساند.

6. شیشه حمام فریم لس

برای اینکه جلوه ای زیبا و فوق مدرن به دوش خود بدهید ، درب دوش فریم لس را به جای درب دوش قاب دار نصب کنید. معمولاً این نوع درب به راحتی نصب می شوند و به لطف شیشه شفاف و طراحی بدون قاب زیبایی خاصی به فضای حمام شما می بخشد.

نحوه اندازه گیری شیشه حمام

درب های ورودی به سمت حمام خود را اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید شیشه را از طریق خانه بدون آسیب دیدن شیشه حمل کنید. در صورت لزوم مطمئن شوید که جایی برای چرخاندن درب دوش شما وجود دارد.

 

مراحل اندازه گیری حمام شیشه ای

مرحله 1: طرحی از دوش خود تهیه کنید

با قلم و کاغذ خود ، طرح کوچکی از دوش خود را ترسیم کنید. از این طریق می توانید نوع درب شیشه ای دوش خود را انتخاب کنید.

نکته!
هر اندازه گیری را دو بار انجام دهید. اگر ننزدیک به ابعاد 1.16 متر شدید دوباره اندازه گیری کنید. اگر می خواهید درب دوش را به صورت سفارشی انتخاب کنید ، نحوه اندازه گیری دانستن دقیق بسیار ضروری است.

 

مرحله 2: عرض را اندازه بگیرید

با استفاده از متر ، عرض دوش خود را از یک طرف دیوار به طرف دیگر اندازه بگیرید. عرض را در سه نقطه اندازه گیری کنید - در امتداد پایه ، وسط و بالا. به تصویر 1 مراجعه کنید.

اگر دوش زاویه دید دارد ، عرض را به بخشهایی از پایه دوش اندازه بگیرید. به تصویر 2 مراجعه کنید.

[caption id="attachment_5038" align="aligncenter" width="1300"] اندازه گیری شیشه حمام[/caption]

مرحله 3: بررسی کنید که آیا دیوارها صاف هستند

خانه ها یا دوش های قدیمی ممکن است دیوارهای کاملا صاف نداشته باشند. اگر دیوار شما لوله کشی دارد، به معنای اینست که بالا و پایین دارد، باید در این صورت باید مشکل را با کارشناس در میان بگذارید. اگر دیوارهای شما لوله کشی نیستند ، هنگام نصب درب دوش خود باید از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

[caption id="attachment_5039" align="alignnone" width="1300"] اندازه گیری شیشه حمام[/caption]

مرحله 4: ارتفاع را اندازه بگیرید

فاصله پایه دوش خود را تا قسمت بالای آن اندازه بگیرید. اگر درب دوش شما روی آستانه قرار می گیرد ، اندازه گیری خود را از بالای "پایه" شروع کنید. به تصویر 4 مراجعه کنید. اگر اندازه درب دوش دلخواه شما کوتاهتر از طول کلی دوش است ، فقط تا این مرحله اندازه بگیرید. به تصویر 5 مراجعه کنید.

[caption id="attachment_5040" align="alignnone" width="1300"] اندازه گیری شیشه حمام[/caption]

مرحله 5: درب فعلی را اندازه گیری کنید

اگر درب دوش جدید شما همان سبک درب فعلی شما است ، عرض درب فعلی را اندازه بگیرید و از آن اندازه گیری به عنوان مرجع استفاده کنید. اگر درب جدید شما روی بخشی از آستانه ای که قبلاً اندازه گیری کرده اید قرار می گیرد

از این عرض استفاده کنید. تصویر 6 را ببینید اگر درب دوش شما کوچکتر از عرض آستانه شما است ، عرض مورد نظر خود را اندازه بگیرید. به عنوان مثال یک درب دوش ثابت است که فقط سه چهارم عرض کلی آستانه شما را پوشش می دهد. به تصویر 7 مراجعه کنید.

اگر درب جدید شما به سمت بیرون چرخانده می شود (درب های لولایی ، کشویی یا تاشو) ، اندازه خود را بگیرید و آن را به عرض دلخواه درب دوش خود قرار دهید ، سپس انتهای متر را در جایی که لولای درب قرار دارد قرار دهید. با نگه داشتن آن در جای خود ، نوار اندازه گیری را با حرکت نیم دایره بکشید.

با این کار مشخص می شود که فضای کافی برای باز شدن آن بدون برخورد به دیوار ، درب یا غرور وجود دارد. به تصویر 8 مراجعه کنید.

فیلم نصب شیشه حمام کشویی

 

 دور دوشی شیشه ای

 

قیمت شیشه دور دوشی به ابعاد فضای مورد نظر و  یراق آلات آن بستگی دارد.  هر متر مربع آن از متری 1،400،000 تومان شروع می شود. برای به دست آوردن قیمت نهایی باید ابعاد فضای مورد نظر به دقت انجام شود. کارشناسان ما به صورت رایگان از محل شما بازدید کرده و اندازه گیری ابعاد را انجام می دهند.

 

بهترین شیشه دور دوشی

 

شرکت کامادر از یراق آلات با برند معتبر داخلی و خارجی استفاده می کند. این یراق آلات در برابر رطوبت و حرارت مقاوم بوده و در نتیجه ضد زنگ می باشد. همچنین این شیشه ها ماندگاری بالا دارد و نیاز به نگهداری و سرویس ندارد.

 

 

شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

 

 

انواع دور دوشی شیشه ای

 

  1. فریم دار

شیشه سکوریت فریم دار با اندازه 10 میلی متر با یراق آلات استنلس استیل 304 از نوع ضد زنگ می باشد. این نوع شیشه دور دوشی در طرح ها و ابعاد مختلف قابل نصب می باشد و دارای مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن دارد.

[caption id="attachment_4295" align="aligncenter" width="640"]شیشه-حمام-فریم-دار شیشه-حمام-فریم-دار[/caption]

بدون فریم

شیشه سکوریت بدون فریم یا فریم لس مانند فریم دار در ابعاد 10 میلی متر با یراق آلات 304 موجود می باشد که در دو حالت کشویی و لولایی نصب می شود.

[caption id="attachment_4296" align="aligncenter" width="640"]شیشه-حمام-بدون-فریم-کامادر شیشه-حمام-بدون-فریم-کامادر[/caption]

فیلم آموزش نصب شیشه حمام

 

پارتیشن شیشه ای حمام

 

پارتیشن همان طور که می دانید به دیواره هایی گفته می شود که در اطراف فضایی بخصوص کشیده می شود تا از فضای دیگر تفکیک شود. در حمام برای تفکیک دوش از فضای دیگر پارتیشن از جنس شیشه سکوریت نصب می شود. این پارتیشن ها در طرح ها و مدل های متنوع به صورت سندبلاست موجود می باشد. همچنین در دو حالت فریم دار و بدون فریم نصب می شود.

 

پارتیشن شیشه ای  توالت

 

در خانه هایی که حمام و توالت در فضای مشترکی وجود دارد، بهترین گزینه استفاده از پارتیشن شیشه ای می باشد. استفاده از شیشه سندبلاست یا طرح دار نه تنها باعث تفکیک فضای حمام از توالت می شود بلکه امکان مشاهده دو فضا را محدود می کند.

5 ایده از جدیدترین مدل های شیشه جداکننده سرویس بهداشتی

ایجاد شکاف بین بخش حمام و سرویس بهداشتی شما امروزه در بین خانه های مدرن بسیار رایج است. پارتیشن یا جدا کننده شیشه ای علاوه بر خشک نگه داشتن حمام و توالت ، به زیبایی ظاهر آن نیز کمک می کند. به دلیل افزایش تقاضا ، در بازار گزینه های کمی برای نصب این سازه وجود دارد.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم چند ایده موثر از مدل های شیشه جداکننده سرویس بهداشتی از شیشه شفاف گرفته تا درب های شیشه ای کشویی ، معرفی کنیم تا با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید.

      1. جدا کننده سرویس بهداشتی بدون فریم

 

جدا کننده سرویس شیشه ای فریم لس طرحی مناسب برای یک حمام کوچک و جمع و جور است. این طرح نه تنها باعث می شود که جادار به نظر برسند ، بلکه فضا را نیز روشن می کند زیرا به هیچ وجه مانع نور طبیعی نمی شود. این پارتیشن شیشه ای برای ارتفاع غیر استاندارد ( ارتفاع استاندارد تا 2 متر می باشد) استفاده می شود.

 

     2. جدا کننده سرویس بهداشتی فریم دار

 

در این طرح ،  از یک فریم تیره استفاده می شود. این طرح زیبایی بیشتری به حمام می دهد. در این طرح می توانید رنگ فریم شیشه ای خود را متناسب با رنگ کاشی و دوش خود انتخاب کنید.3. درب شیشه ای سرویس بهداشتی برای تقسیم کامل بخش دوش از توالت لازم نیست که پارتیشن را بسته نگه دارید. حتی اگر فضای کوچکی دارید می توانید از درب لولایی و ریلی استفاده کنید. همچنین می توانید از شیشه های شفاف استفاده کنید تا فضا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد.

4. جداکننده سرویس بهداشتی ترکیبینیمی از پارتیشن را از سنگ با نیمی از شیشه ترکیب کنید و یک پارتیشن متفاوت برای خود تهیه کنید. این یک روش بسیار هوشمند برای طراحی جداکننده سرویس بهداشتی است.

[caption id="attachment_5569" align="aligncenter" width="640"]جداکننده-سرویس-بهداشتی-فریم-دار جداکننده-سرویس-بهداشتی-فریم-دار[/caption]

       3.جدا کننده سرویس بهداشتی مات

 

همان طور که برای تفکیک بخش حمام از توالت از پارتیشن استفاده می کنید، برای ایجاد حریم خصوصی می توانید از شیشه های مات استفاده کنید.

 

[caption id="attachment_4298" align="aligncenter" width="640"]پارتیشن-شیشه-ای-توالت پارتیشن-شیشه-ای-توالت[/caption]

     4. شیشه جداکننده سرویس بهداشتی طرح دار

 

می توانید شیشه مات شده خود را با افزودن طرح های زیبا به آن سفارشی کنید. اشکال هندسی مانند مربع یا دایره ، طرح های تصادفی یک برگ یا ستاره می توانند سبک منحصر به فردی به پارتیشن های شما اضافه کنند. این یکی از ایده های مورد نیاز برای پارتیشن توالت حمام است در صورتی که نمی خواهید سبک ساده را انتخاب کنید.

[caption id="attachment_5570" align="aligncenter" width="640"]پارتیشن-شیشه-ای-سرویس-بهداشتی-سندبلاست پارتیشن-شیشه-ای-سرویس-بهداشتی-سندبلاست[/caption]

       5. درب سرویس شیشه ای منحنی

 

پارتیشن شیشه ای منحنی گزینه عالی در گوشه فضای حمام است. این درب به دو صورت قابل باز شدن است و برای فضاهای کوچک ایده آل است. این باعث می شود حمام بسیار جادار باشد.

 

[caption id="attachment_5572" align="aligncenter" width="640"]پارتیشن-شیشه-ای-توالت-منحنی پارتیشن-شیشه-ای-توالت-منحنی[/caption]

یراق آلات شیشه ی حمام ( پارتیشن دوش )

 

استفاده از حمام های شیشه ای امروزه طرفداران بی شماری پیدا کرده است؛ علت این محبوبیت زیبا سازی بی‌ نظیر فضای داخلی حمام یا حتی اتاق خواب هاست؛ در تهیه و نصب شیشه های حمام، از وسایل مخصوصی استفاده می کنند که به آنها یراق آلات شیشه ی حمام می گویند؛ جنس این یراق آلات معمولاً از استیل، برنج، آلومینیوم یا پلاستیک فشرده بوده و کاملا ضد آب و ضد زنگ هستند.

انواع یراق آلات شیشه های حمام

 

این قطعات باید حتماً از جنس ضد آب و ضد زنگ تهیه و نصب گردند؛ به این دلیل که با گذشت زمان دچار آسیب‌ دیدگی نشوند. بعضی یراق‌آلات شیشه ی حمام عبارت است از: ۱_بست های درب شیشه ای حمام
۲_دستگیره های درب شیشه ای
۳_لولا
۴_ریل
۵_قاب دور شیشه ی حمام
۶_در پوش
۷_درزگیرها
۸_غلتک
و...

[caption id="attachment_5227" align="aligncenter" width="640"]شیرآلات-شیشه-حمام شیرآلات-شیشه-حمام[/caption]

 

آیا شیشه حمام می شکند؟

درب های شیشه ای دور دوشی زیبایی حمام را دو چندان می کند. این درب های شیشه ای که به صورت کشویی یا ریلی ، هر دو روش خوبی برای نمایش دوش های حمام است. اما مانند همه محصولات شیشه ای ، ممکن است دچار مشکلات فنی شود. که می تواند به اندازه شل شدن یک پیچ ، یا در حد خرد شدن شیشه از وسط باشد.

امیدوارم که هرگز با شیشه درب دوش خرد شده روبرو نشوید ، اما در صورت بروز این مشکل ، بهتر است درباره بایدها و نبایدهای شکستن شیشه بدانید زیرا با دانستن این اطلاعات، رفع این مشکل به راحتی بستن پیچ باشد ، اما درباره شکستن شیشه سکوریت حمام مطمئن تر است که به دنبال متخصص و کارشناس حرفه ای باشید.

مشکلات رایج درب شیشه ای حمام و تعمیر آن

جای نگرانی نیست سعی کنید مسیر درب ، لولاها و درب را کاملا تمیز کنید. با استفاده از پاک کننده های دارای آمونیاک ، به تمام قسمت های درب مشکل برطرف می شود. اگر مشکل ادامه پیدا کرد ، لازم است قرقره های درب شیشه ای  تعویض گردد. معمولا این مشکل بعد از 5 سال بوجود می آید و به طور معمول هر 5 سال یکبار بهتر است تعویض گردد. این کار را می توانید خودتان نیز انجام دهند یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهند.

[caption id="attachment_3853" align="aligncenter" width="640"]خودکشی-شیشه-سکوریت خودکشی-شیشه-سکوریت[/caption]

 

امکان شکستن شیشه حمام چقدر است؟

همان طور که اشاره کردیم شیشه ای که برای حمام استفاده می شود از جنس سکوریت است.  در نتیجه آسیبی به افراد نمیرساند.

شکستن شیشه حمام چگونه و چرا اتفاق می افتد؟

اگر درب شیشه حمام شما خرد شود چه می کنید؟  زیرا جنس این شیشه سکوریت بوده و در صورت شکستن کاملا پودر می شود و لبه های تیزی ندارد. بنابراین آسیبی به شما نمی رساند.

فقط روی شیشه ها راه نروید و از کسی کمک بگیرید. در این وضعیت با کارشناس ما تماس بگیرید کارشناسان ما بعد از اندازه گیری ابعاد درب شیشه جدیدی را جایگزین می کنند.

فیلم شکستن شیشه سکوریت

علت شکستن شیشه سکوریت حمام چیست؟

قطعاً اولین سوالی که شما را به فکر فرو می برد اینست که چرا شیشه حمام شکست؟

این موضوع که به آن خودکشی شیشه سکوریت می گویند دلایلی دارد از جمله :
1. به طور کلی شیشه های دور دوشی طی فرایندی به نام سکوریت مقاوم سازی می شود. شیشه ها در دمای بالا در کوره ها تحت حرارت قرار می گیرد که در اثر آن نوعی مقاومت کششی ایجاد می شود که باعث می شود شیشه در برابر ضربه مستقیم بسیار قوی باشد ، اما در مقابل ضربه جانبی ضعیف می شود.

یعنی اگر ضربه کوچکی از اطراف به آن وارد شود ، فوراً خرد می شود.

لبه های شیشه

مرکز شیشه مقاوم ترین قسمت آن است به طوری که با ضربه محکم چکش خرد نمی شود.

2. در صورتی که شیشه سکوریت در فریم قرار بگیرید مانند درب های اتوماتیک به سختی می شکند اما شیشه های حمام معمولا بدون فریم نصب می شوند که آسیب پذیرتر می باشد.

![/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

آموزش نصب آنلاین شیشه حمام در سراسر کشور

یکی از خدمات ویژه ما آموزش آنلاین نصب شیشه حمام می باشد. از آنجائیکه ارسال این شیشه به تمام نقاط کشور داریم برای نصب می توانید وارد لینک ذیل شده و آموزش صفر تا صد نصب را به صورت رایگان از ما دریافت کنید:[/vc_column_text][vc_btn title="آموزش آنلاین نصب شیشه حمام" style="3d" color="primary" size="lg" link="url:https%3A%2F%2Fapi.whatsapp.com%2Fsend%2F%3Fphone%3D989352024002text%26app_absent%3D0||target:%20_blank|"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading="پروژه های اجرایی شیشه حمام" heading_tag="h3" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="3" line_color="#dd9933" icon="icomoon-the7-font-the7-arrow-05" icon_size="32" icon_color="#dd9933" line_width="120"][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="2014"][vc_column_text]

 حمام در چالوس

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="2015"][vc_column_text]

مشاهده شیشه حمام در شیخ بهایی 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="2292"][vc_column_text]

بررسی شیشه حمام در شهرک غرب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="3412"][vc_column_text]

شیشه حمام در فرمانیه 

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="2940"][vc_column_text]

 حمام در آزادی

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="3414"][vc_column_text]

شناخت شیشه حمام در تهرانپارس

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="5454"][vc_column_text]

شیشه حمام در جردن

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="5456"][vc_column_text]

 حمام در شهرک غرب

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][dt_gallery_masonry bwb_columns="desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2" image_border_radius="0px" project_icon_border_width="0px" include="4251"][vc_column_text]

تعریف شیشه حمام در سعادت آباد

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مراحل سفارش تا نصب شیشه حمام و کابین دوش

 

چه نوع شیشه حمامی انتخاب کنیم؟ چگونه فضای حمام را اندازه گیری کنیم؟ هزینه دور دوشی شیشه ای چقدر است؟ مراحل نصب حمام شیشه ای به چه صورت است؟ با ما در اددامه همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

پنل یا فریم شیشه دور دوشی حمام

قبل از هر چیز ابتدا به بررسی اجزا تشکیل دهنده شیشه دور دوشی می پردازیم. یکی از مهم ترین اجزا این محصول پنل یا فریم می باشد. پنل یا فریم شیشه ای دور دوشی مانند قابی ثابت است که در اطراف دوش نصب می شود. این پنل ها ممکن است در قسمت محفظه شیشه دوش باشد که به شیشه ها به صورت ثابت نصب می شود. نوع دیگر پنل ها به دیوار حمام نصب می شود. با توجه به فضای مورد نظر و ابعاد آن از هر کدام از این پنل ها استفاده می شود.

انواع پنل شیشه ای دور دوشی

1. پنل خطی
بیشتر پنل های درب های دور دوشی خطی از یک صفحه شیشه ای تشکیل شده است که معمولاً با دمای 180 درجه به یک یا چند صفحه شیشه ای متصل می شود. این چیدمان است باعث می شود شیشه ها یک طرح مدرن و زیبا داشته باشند.
این نوع درب ممکن است به صورت تک لت باشد که به یک صفحه کامل شیشه ای یا صفحات کامل در دو طرف درب متصل باشد. در بعضی موارد ، پنل های این نوع درب از انتها بریده می شوند تا دوش ، دیواره زانو یا هر ویژگی طراحی دیگری را که مشتری ممکن است برای نیازهای خود مناسب بداند ، در خود جای دهد. این نوع درب ها به صورت با فریم یا بدون فریم تولید می شوند.

[caption id="attachment_4301" align="aligncenter" width="640"]شیشه-حمام-قاب-دار شیشه-حمام-قاب-دار[/caption]

2. پنل دوش ثابت با درب متحرک

پنل دوش ثابت با یک درب (لولایی یا کشویی) دارای دو حالت مختلف است. در اولین حالت پنل ثابت است و درب متحرک است. در حالت دوم پنل با درب متحرک است که از چپ به راست حرکت می کند که در هنگام باز شدن جلوی صفحه ثابت می لغزد و در صورت بسته شدن دوش را آب بندی می کند. پنل های ثابت دوش با درب های متحرک در فضاهای کوچک بسیار عالی هستند ، زیرا فضایی برای حرکت درب به بیرون وجود ندارد.

[caption id="attachment_4302" align="aligncenter" width="640"]شیشه-حمام-متحرک شیشه-حمام-متحرک[/caption]

انواع درب شیشه ای دور دوشی

محفظه دوش شیشه ای کل فضای اطراف دوش محصور می کند. محفظه بسته به خواسته مشتری با فریم یا بدون فریم می باشد.

درب شیشه ای دور دوشی بدون فریم

درب شیشه ای دور دوشی بدون فریم یکی از درب های معمول مورد استفاده در حمام می باشد . بیشتر مدل های بدون فریم به صورت سفارشی ساخته شده اند ، بدین معنی که شما محدود به انتخاب درب های دوش با اندازه استاندارد نیستید. یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب این نوع درب ها باید بددان توجه داشت اندازه گیری دقیق ابعاد و ننصب درست آن است.
به طور معمول ، اکثر درب های شیشه ای دور دوشی  بدون قاب مربع کامل نیستند ، بنابراین اگر فضای شما مربع می باشد حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا برای اندازه گیری ابعاد در محل حاضر شوند.بعد از اینکه این نوع درب شیشه ای را انتخاب کردید بعد از سفارش انتخاب خود را تغییر ندهید. زیرا درب ها با اندازه فضای شما ساخته شده اند و ممکن است نتوان برای فضای دیگری استفاده کرد.

[caption id="attachment_4300" align="aligncenter" width="640"]شیشه-حمام-بدون-فریم شیشه-حمام-بدون-فریم[/caption]

درب شیشه ای دور دوشی سفارشی

وقتی به دنبال ایجاد فضای بی نظیر برای حمام خود هستید، شیشه حمام سفارشی برای شما ایده آل باشد. موارد بسیاری وجود دارد که هنگام انتخاب درب سفارشی ، آنها را شخصی سازی کنید از جمله :
ظاهر شیشه : می توانید مات یا شفاف یا سندبلاست را انتخاب کنید.
با توجه به ابعاد شیشه می توانید نوع درب را انتخاب کنید :درب ثابت ، درب تاب دار ، درب کشویی

محاسبه قیمت شیشه حمام فریم دار و دور دووشیش

قیمت شیشه حمام با توجه به نوع درب آن متفاوت می باشد:

شیشه ریلی تک درب : 950،000 تومان

هزینه نصب : 300،000 تومان

هزینه حمل و نقل در تهران : 250،000 تومان

شیشه حمام فریم دار با شیشه 6 میل ریلی 2 درب : 1،350،000 تومان

هزینه نصب : 350،000 تومان

درب ریلی فریم دار ال : 1،550،000 تومان

هزینه نصب : 600،000

شیشه حمام لولایی : 800،000 تومان

هزینه نصب

: 300،000 تومان[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_separator color="blue" style="shadow" border_width="2"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading="مراحل سفارش تا نصب شیشه حمام" heading_tag="h3" spacer="line_with_icon" spacer_position="bottom" line_height="3" line_color="#dd9933" icon="icomoon-the7-font-the7-arrow-05" icon_size="18" icon_color="#dd9933" line_width="120"][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2352" img_size="full" alignment="center"][vc_column_text]

1.  مشاوره و درخواست
ابتدا فضای خود را اندازه بگیرید ، نوع شیشه حمام خود را انتخاب کنید. برای اطمینان از انتخاب درست ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در صورتی که نتوانید ابعاد فضای مورد نظر خود را اندازه گیری کنید

درخواست خود را ثبت کرده تا کارشناسان ما به صورت رایگان در محل حضور پیدا کرده و ابعاد فضای شما را اندازه گیری کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2353" img_size="full" alignment="center"][vc_column_text]

2. طراحی

فرآیند طراحی شروع می شود . با توجه به کارشناسی فضا ، ابعاد مورد نظر اندازه گیری می شود.

سپس با توجه به اندازه و ابعاد ذکر شده ، در حالی که مشخصات طراحی را در نظر می گیرند هزینه را محاسبه می کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2354" img_size="full" alignment="center"][vc_column_text]

3. نهایی کردن سفارش
سپس کارشناسان ما قابلیت سفارش را با مشتری در میان می گذارند ، در آن زمان مشتری می تواند مشخصات سفارش را تغییر داده  و آن را برای سفارش نهایی تأیید کند.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2356" img_size="full" alignment="center"][vc_column_text]

4. سفارش و ساخت

پس از موافقت مشتری با تمام هزینه ها ، ما آماده هستیم تا به مرحله بعدی برویم و مراحل ساخت آن آغاز می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2359" img_size="full" alignment="center"][vc_column_text]

5.تحویل داده شده
پس از برش و ساخت پنل های شیشه دور دوشی ، ما تمام سخت افزارهای اساسی را در یک بسته بندی ایمن گرد هم می آوریم و همه چیز را برای حمل آماده می کنیم.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2366" img_size="full" alignment="center"][vc_column_text]

6. نصب و راه اندازی
شیشه ها پس از آماده شدن توسط کارشناسان ما در محل مورد نظر نصب می شود. سفارش تا نصب و تحویل یک تا 3 روز کاری زمان می برد. در صورت فوری بودن 24 ساعته آماده و نصب می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color="blue" style="shadow" border_width="2"][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نحوه اندازه گیری درب شیشه دور دوشی

مناسب بودن محفظه شیشه دور دوشی در هر فضایی به اندازه گیری دقیق و کامل آن بستگی دارد. اندازه گیری دقیق می تواند تفاوت زیادی در ظاهر آن ایجاد کند تا ظاهری لوکس به حمام ارائه بدهد.

چگونه می توان شیشه حمام مناسب خود را انتخاب کرد؟

هنگام انتخاب شیشه دور دوشی ، تصمیم گیری در مورد نصب این نوع دربها بدون فریم یا فریم دار ضروری است. البته هرکدام مزایای خاص خود را دارند و این مسئله از لحاظ زیبایی و عملکرد به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام نوع شیشه متناسب با فضا و سبک مورد نظر می باشد.

علاوه بر این ، تصمیم بگیرید که آیا تمایل دارید، درب بازشو داشته باشید یا اینکه ترجیح می دهید درب به صورت کشویی باز شود. هنگامی که نوع شیشه را انتخاب کردید ، اندازه گیری فضای مورد نظر مرحله بعدی است.

ابعاد باید شامل فضای هر چارچوبی باشد که نصب خواهد شد . همچنین فضا برای نصب لوازم جانبی از جمله یراق آلات و لولا را باید در نظر گرفت.

نوع شیشه مورد استفاده نیز باید انتخاب شود. بعضی از افراد سبک های شیشه شفاف را انتخاب می کنند ، در حالی که دیگران به دلایل حفظ حریم خصوصی ترجیح می دهند شیشه مات یا سندبلاست داشته باشند.

مزایای استفاده از شیشه حمام در زندگی روزمره

به نظر می رسد تغییر شکل و به روزرسانی حمام در منزل شما بسیار دلهره آور باشد ، خصوصاً اگر بودجه کافی ندارید ولی می خواهید ظاهر و جو کاملاً جدیدی را در منزلی که تصور می کنید به وجود آورید.

چه به دنبال نصب کابین حمام تک نفره باشید و چه به درب شیشه ای دور دوشی سفارشی علاقه مند باشید ، صدها گزینه برای خرید و بررسی گزینه های موجود در دسترس شما وجود دارد ، صرف نظر از بودجه ای که در دسترس دارید.
خرید کابین حمام تک نفره ، درب دوش تاب لولایی یا کشویی که به راحتی باز می شود ، از جمله عواملی است که باید قبل از تصمیم گیری برای فضایی که می خواهید به طور کامل ارتقا یا بازسازی کنید ، در نظر بگیرید.

وقتی در جستجوی درب های شیشه ای بدون فریم هستید، مهم است که فضای موجود و طرح کلی حمام ، سونا را در خانه خود داشته باشید تا گزینه مناسب را پیدا کنید که برای نتیجه نهایی مناسب ترین است.

نمونه اجرایی  پرژه شیشه های حمام ریلی ، کشویی و بازشو در کامرانیه تهران

پروژه های شیشه حمام

 

بررسی وان شیشه ای اتاق خواب : نشکن و ضد لک

حمام جایی است که آرامش و بهداشت بیشترین اهمیت را دارد ، به همین دلی در حمام های مناسب ، طراحان به شکل ها و رنگ ها را با دقت بیشتری توجه می کنند. برای داشتن حمامی با ظاهر منحصر به فرد ، نیاز به توجه به جزئیات و مدرن بودن آن دارد. وان عنصر اصلی این فضا محسوب می شود در صورتی که از جنس شیشه باشد نمای زیبایی به فضای داخلی خانه شما می دهد. با ما همراه باشید تا درباره وان شیشه ای اتاق خواب بپردازیم.

معرفی وان شیشه ای چگونه تولید می شود؟

در سال های اخیر ، طراحان نظر دارند که حمام سنتی را با وان های شیشه ای ساخته شده از شیشه سکوریت نشکن جایگزین کنند. این شیشه ها همانند شیشه های معمولی می باشد که طی فرآیندی سکوریت و سخت می شوند. این نوع وان در دو مدل ساخته می شود :
1.مورد اول وان شیشه ای مستطیل
این وان از چهار تکه شیشه تشکیل می شود که به وسیله بست های فلزی به هم متصل شده و بعد از نصب آن با استفاده از چسب های مخصوص وان، آب بندی می شود.

وان-شیشه-ای

2. شناخت وان شیشه ای خمیده

به صورت یک تکه که چهار طرف آن خمیده می باشد تولید می شود که نیاز به ابزاری برای اتصال نندارد و به صورت آماده در محل مورد نظر قرار می گیرد. وان شیشه ای خمیده با توجه به طرح و دکوراسیون داخلی در حمام قرار می گیرد.

وان-شیشه-ای-خمیده

آیا شیشه وان می شکند؟

نگرانی بسیاری از افراد اینست که امکان شکستن وان شیشه ای وجود دارد یا خیر؟ در ساخت این وان حساسیت شیشه و حداکثر فشاری که ممکن است بر شیشه وارد شود در نظر گرفته می شود . به همینن منظور از شیشه سکوریت با ابعاد 12 میل استفاده کرد و برای برخی موارد از شیشه 10 میل نیز برای داخل شیشه 12 میل استفاده می شود تا فشار کمتری را محتمل شود. همچنین از شیشه های 15 و 20 میل استفاده می شود.

در صورتی که طول وان بیشتر از 160 سانتیمتر باشد از شیشه سکوریت لمینت استفاده می شود زیرا این شیشه نمی شکند اگر هم در اثر اتفاقی یا فشار زیادی شکسته شود اتفاقی نمی افتد زیرا چسبی که در بین لایه های شیشه استفاده می شود مانع از شکستنن و خرد شدن شیشه می شود.

 

انواع وان شیشه ای

1. تعریف وان شیشه ای اتاق خواب
یکی از وانن های پرطرفدار در بین مشتریان سفارش وانن حمام شیشه ای در اتاق خواب یا مستر می باشد. برای طراحی زیباتر از شیشه کریستال استفاده می شود. حتما توجه داشته باشید این وان به دیوار نصب نشود زیرا آب به دیوار پاشیده و به کاغذ دیواری و رنگ دیوار آسیب می رساند.

به همین دلیل معمولا در میانه اتاق خواب قرار می گیرد و با شیشه ای از تخت تفکیک می شود. معمولا از شیشه سکوریت کریستال برای وان در اتاق خواب استفاده می شود.

وان-شیشه-ای-اتاق-خواب

2. مورد دوم وان شیشه ای رنگی

شیشه این وان ها در رنگ های متنوع تولید می شود که با توجه به سلیقه مشتری و دکوراسیون داخلی انتخاب و نصب می شود.

وان-شیشه-ای-رنگی-مدل

3. تعریف وان شیشه ای سندبلاست یا طرح دار
شیشه های سکوریت با استفاده از دستگاه مخصوص طرح سفارشی مشتری چاپ می شود که به صورت ثابت بر روی شیشه باقی می ماند. تصاویری به سلیقه مشتری را می توان بر روی این شیشه ها چاپ کرد.

[caption id="attachment_4310" align="aligncenter" width="640"]وان-شیشه-ای-سنددبلاست -شیشه-ای-سنددبلاست[/caption]

4. وان جکوزی شیشه ای

جکوزی شیشه ای با وان شیشه ای از نظر استحکام تفاوت دارند. در جکوزی به دلیل فشار بالای آب از یراق آلاتی با استحکام بیشتری و از شیشه لمینت استفاده می شود.

[caption id="attachment_4309" align="aligncenter" width="640"]جکوزی-شیشه-ای جکوزی-شیشه-ای[/caption]

قیمت وان شیشه ای

استعلام قیمت وان شیشه ای به عواملی از قبیل ابعاد وان ، نوع شیشه ( سکوریت معمولی یا لمینت ) ، طرح دار یا ساده ، رنگی یا سفید بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وان حمام در اتاق خواب با جداکننده شیشه ای

بیشتر افراد ترجیح می دهند وان حمام را در اتاق خواب قرار دهند اما به دلیل امکان پاشیدن آب که ممکن است به فضای داخلی آسیب برسد از شیشه سکوریت به عنوان جداکننده استفاده می شود.

[caption id="attachment_4311" align="aligncenter" width="640"]شیشه-جدا-کننده-وان-از-اتاق-خواب شیشه-جدا-کننده-وان-از-اتاق-خواب[/caption]

به این دلیل از شیشه استفاده می شود که علاوه بر اینکه اتاق خواب را از وان تفکیک کرد می کند مانعی برای نور و روشنایی نمی شود. برای حفظ حریم خصوصی ، می توانید از شیشه مات استفاده کنید.

چگونه از بخار کردن شیشه حمام جلوگیری کنیم ؟

حمام گرم و بدون بخار باشد. ممکن است آب گرم روی پوست شما احساس خوبی داشته باشد ، اما رطوبتی که فضای اتاق را پر می کند در پایان حمام سخت است. در دراز مدت ، رطوبت بیش از حد در حمام ها می تواند منجر به ایجاد لایه بر روی شیشه و دیوار ، پوسیدگی و زنگ زدگی یراق آلات می شود. در کوتاه مدت می تواند شیشه دوش را مه آلود و کدر کند که منجر به عدم دید در روز می شود.این سوال مطرح می شود که چگونه از بخار کردن شیشه حمام جلوگیری کنیم ؟

چه عواملی باعث بخار شیشه حمام می شود؟

قبل از هر چیز برای جلوگیری از ایجاد بخار در شیشه حمام ، بهتر است بدانید که چه چیزی باعث ایجاد بخار در حمام می شود. منظور از بخار، وجود تراکم یا قطرات ریز آب روی شیشه است. این تراکم باعث می شود شیشه "مه آلود" به نظر برسد.

[caption id="attachment_4670" align="aligncenter" width="640"]بخار-کردن-شیشه-حمام بخار-کردن-شیشه-حمام[/caption]

بخار چگونه ایجاد می شود؟

هنگامی که هوای گرم با یک سطح خنک برخورد می کند ، تراکم اتفاق می افتد. سطح خنک باعث می شود رطوبت موجود در هوا از شکل گاز به شکل مایع درآید و قطرات آب تشکیل شود. در شرایطی که سطح رطوبت زیاد است ، میعان هم می تواند رخ دهد. دوش آب گرم باعث افزایش سطح رطوبت و همچنین دمای هوا می شود. هنگام برخورد با سطح خنک تر شیشه ، بخار ایجاد می شود.

نکاتی برای جلوگیری از بخار کردن شیشه شیشه حمام

چند روش برای جلوگیری از بخار شدن شیشه حمام وجود دارد. برخی از گزینه ها کاملاً ساده هستند و به هیچ وجه نیاز به لوازم ندارند. برخی دیگر به لوازمی که معمولا در خانه دارید نیاز دارند. برای بهترین عملکرد ، اسپری پاک کننده وجود دارد که می توان آنها را روی شیشه استفاده کرد تا از مه گرفتگی جلوگیری کند. ما در ادامه ما از ساده ترین روش توضیح می دهیم.
1. با دوش آب سرد بخار شیشه را متوقف کنید

دوش آب گرم باعث ایجاد مه و بخار می شود ، اگر کمی آب گرم را ببنید و آب را سردتر کنید بخار از بین می رود. حتی خنک کردن آب فقط با دو درجه کمتر، تغییر در تجمع بخار ایجاد می کنید. همچنین آب با درجه کمتر برای پوست شما مفید است.

2. پنجره را باز کنید
بعد از کم کردن درجه آب، وجود تهویه هوا بهترین گزینه در کاهش مه و بخار است. با این کار هوای گرم و مرطوب را از حمام خارج میکنید و آن را با هوای خنک و خشک جایگزین می کنید.

3. فن تهویه نصب کنید

برای این کار کافیست فن تهویه را در پنجره یا سقف حمام شیشه ای نصب کنید. هرچه عرض آن بیشتر باشد، اثر آن بهتر است.به جای فشار دادن هوا به داخل حمام ، هوا را از حمام خارج می کند. فن باید دارای دریچه ای باشد که هوا را از سقف خانه خارج کند تا بتواند هوا را به طور موثر جابجا کند.
اگر همزمان فن تهویه هوا داشته باشید و پنجره را باز نگه دارید، بهترین نتیجه را خواهید داشت. زیرا فن هوای گرم و مرطوب را تخلیه می کند و به طور همزمان هوای تازه ای را از بیرون وارد میکند.

4. از سشوار استفاده کنید.
روشن کردن سشوار در هنگام بخار کردن شیشه حمام ،مانع ایجاد بخار نمی شود ، اما می تواند به سرعت آن را از بین ببرد. اگر بعد از دوش گرفتن شیشه مه گرفت ، سشوار خود را روی درجه بالا قرار دهید و به سرعت از پشت شیشه به عقب و جلو بروید. گرما به تبخیر و خشک شدن میعان روی سطح شیشه کمک می کند. بخاطر داشته باشید که در واقع نمی خواهید شیشه را گرم کنید ، فقط آب آن را از بین می برید.

5. از خمیر دندان استفاده کنید

خمیر دندان در هر خانه ای یافت می شود. فقط مطمئن شوید که هیچ خاصیت سایشی در خمیردندان وجود نداشته باشد زیرا نمی خواهید شیشه را بخراشید. کمی خمیردندان را روی پارچه میکروفیبر قرار دهید و آن را روی سطح شیشه بگذارید. سپس ، حوله را برگردانید و شیشه را براق کنید. ما این مورد را توصیه نمی کنیم زیرا برای زمان زیادی می برد. با این حال ، اگر مسافرت هستید ، می تواند خوب باشد.

6.از اسپری مه شکن مخصوص شیشه استفاده کنید.

اسپری مه شکن ، بهترین گزینه برای از بین بردن بخار شیشه حمام است. پوشش های ضد مه به طور خاص فرموله شده اند تا مه و بخار را از بین ببرند. این اسپری مایعی است که یا روی شیشه پاشیده می شود یا با پارچه استفاده می شود. این محصول توسط کامادر به فروش می رسد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد