شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت در تهران | شیشه سکوریت یا شیشه میرال


شیشه سکوریت

نمایندگی شیشه سکوریت در تهران : شیشه سکوریت شیشه  ای است که شاید خیلی از شما اسم آن را شنیده باشید و لی در مورد شیشه سکوریت اطلاعات دقیقی شاید نداشته باشید ، شیشه سکوریت در ذهن بیشتر مردم به عنوان شیشه های نشکن است ، و خیلی هایی دیگه این شیشه های نشکن را با عنوان شیشه میرال میشناسند که خب تعاریف درستی است . شیشه سکوریت به علت مقاومت بالایی که دارد در برابر عوامل طبیعی به عنوان شیشه های نشکن شناخته میشود .

نمایندگی شیشه سکوریت در تهران | شیشه سکوریت چیست ؟

نمایندگی شیشه سکوریت در تهران : شیشه سکوریت شیشه  ای است که شاید خیلی از شما اسم آن را شنیده باشید و لی در مورد شیشه سکوریت اطلاعات دقیقی شاید نداشته باشید ، شیشه سکوریت در ذهن بیشتر مردم به عنوان شیشه های نشکن است ، و خیلی هایی دیگه این شیشه های نشکن را با عنوان شیشه میرال میشناسند که خب تعاریف درستی است . شیشه سکوریت به علت مقاومت بالایی که دارد در برابر عوامل طبیعی به عنوان شیشه های نشکن شناخته میشود .

اما اینطور نیست که این شیشه هیچگاه دچار شکستگی نشه ، اما چون نسبت به شیشه های خام و یا شیشه های معمولی هفت برابر قوی تر است به عنوان شیشه های نشکن هم شناخته میشود . البته شما عزیزان باید بدانید که یکی از خواص بارز شیشه ها شکستن است ، اما با روش هایی میشود شیشه ها را تا حدی مقاوم تر کرد تا شکسته نشود و یا اگر هم شکسته شود خطری مانند بریدگی برای کسی ایجاد نکنه .

شاید تا الان شما عزیزان دقت کرده باشید شیشه های خام و یا شیشه های معمولی وقته شکسته میشوند به قطعات بزرگ و برنده تبدیل میشود که این ممکن است آسیب هایی را به همراه داشته باشد . انسان ها از گذشته تا کنون در زندگی شان همواره از شیشه استفاده میکنند .

برای همین استفاده زیاد انسان از شیشه شیشه هایی تولید شد که مقاومت آن چند برابر شیشه های معمولی و خام باشد تا در صورت شکسته شدن کسی آسیب نبیند ، شیشه های سکوریت بر خلاف شیشه های خام و معولی در زمان شکستن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل نمیشود و به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود که آسیبی برای کسی به همراه ندارد .

حال شاید برایتان سوال پش بی آید که کاربرد های شیشه سکوریت کجاهاست . در ادامه ی مبحث به کاربرد های شیشه سکوریت میپردازیم . قبل از پرداختن به مبحث کاربرد های شیشه سکوریت خدمت شما عزیزان اعلام کنم که شرکت کامادر یکی دارای نمایندگی شیشه سکوریت در تهران است و شما عزیزان میتوانید برای خرید شیشه سکوریت با شرکت کامادر تماس حاصل فرمایید تا در مورد خرید شیشه سکوریت به شما راهنمایی دهند و بتوانید از این شرکت شیشه سکوریت خود را تهیه کنید .

نمایندگی شیشه سکوریت در تهران .

کاربرد های شیشه سکوریت کجاهاست ؟

شاید این سوال در ذهن شما پیش بی آید که کاربرد های شیشه سکوریت در کجاهاست ؟ این یک سوالی است که ممکن است برای کسی که تازه با شیشه سکوریت آشنا شده را از خود بپرسد و یا به دنبال کاربرد های این سازه باشد در مورد کاربرد های شیشه سکوریت باید خدمت شما عزیزان بگوییم که این سازه کاربرد های بسیار فراوانی دارد شاید خیلی از اوقات شما هم این نوع سازه را دیده باشید ولی اطلاعت دقیقی از آن نداشته باشید و ندانید که این سازه همان شیشه سکوریت است . شیشه های ماشین را تا به حال دقت کرده اید ؟؟

شاید متوجه آن شده باشید که شیشه های ماشین در زمان شکستن شبیه شیشه های دیگر نیستند و متوجه فرق این شیشه ها شده باشید یا سوال برایتان پیش آمده باشد ولی شاید تا به حال به دنبال جواب برای آن نگشته باشید . شیشه های ماشین از جنس شیشه های سکوریت است و از گذشته تا کنون در ماشین ها از این نوع شیشه ها استفاده میشده است و میشود . یکی از بیشترین جاهایی که شیشه سکوریت را دیده ایم در ماشین هاست . اما کاربرد این سازه فقط به ماشین ختم نمیشود .

قبل از پرداختن به ادامه ی این مبحث جذاب به شما عزیزان بگوییم که شرکت کامادر دارای نمایندگی شیشه سکوریت در تهران است و شما عزیزان میتوانید برای خرید شیشه سکوریت با این شرکت در ارتباط باشید .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… همچنین شرکت کامادر دارای نمایندگی رسمی شیشه حمام در شیراز است . با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاربرد های شیشه سکوریت

بالکن های شیشه ای یکی دیگر از کاربردهای شیشه سکوریت است .

شاید تا به حال دیده باشید که برخی افراد بالکن هایشان پوشیده از شیشه است آری این شیشه همان شیشه سکوریت است که در این مکان ها هم مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی است و مزیت های زیادی دارد . امروزه بالکن ها برای این که هم به نمای ساختمان جذابیت دهند و هم به نمای خانه از بالکن های شیشه ای استفاده میشود .

حمام های شیشه ای را تا به حال دقت کرده اید ؟

حمام ها این روز ها در دکوراسیون داخلی تاثیر زیادی دارد و خیلی از افراد برای اینکه بتوانند از استحمام خود لذت ببرند از حمام های شیشه استفاده میکنند ، حمام شیشه ای هم دارای مزیت های بی شماری میباشد و هم اینکه در این سازه هم میشود از شیشه سکوریت شفاف و هم شیشه سکوریت مات استفاده کرد .

نرده های قدیمی راه پله ها را به یاد دارید این روزه ها در ساختمان سازی به جای نرده های آهنی بیشتر از نرده شیشه ای استفاده میشود این نرده شیشه ای ها از جنس شیشه های سکوریت است که هم زیبایی را به نمای داخلی ساختمان هدیه میدهد و هم تاثیرات بسیار زیادی دارد .

استخر شیشه ای هم یکی دیگر از کاربرد های شیشه سکوریت است . شاید بعضا دقت کرده باشید در فیلم ها استخر هایی وجود دارد که سرتا سر شیشه است بله درست حدس زدید این استخر ها از جنس شیشه های سکوریت است . و نرده هایی هم گاها در کنار استخر ها دیده اید که دور تا دوراستخر را پوشانده است و این هم همان شیشه سکوریت است .

در بانک ها و طلا فروشی ها هم از این سازه استفاده میشود .

شرکت کامادر دارای نمایندگی شیشه سکوریت در تهران است و شما عزیزان میتوانید برای خرید شیشه سکوریت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا شیشه سکوریت را از شرکت و نمایندگی شیشه سکوریت در تهران یعنی شرکت کامادر خرید کنید .

البته شرکت کامادر به دیگر شهر نیز ارسال دارد و در هر شهر مانند شیشه نماینده هم دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد