شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

چگونه شیشه حمام را تمیز کنیم ؟ روش های تمیز کردن این سازه


شیشه حمام یا کابین دوش یکی از رایج ترین تزئینات داخلی برای خانه های مدرن و شیک می باشد که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. در بسیاری از خانه های مدرن فضای کافی برای بخش حمام وجود ندارد

از همین رو معمولا ساختمان سازها و یا طراحان دکوراسیون داخلی از کابین دوش استفاده می کنند تا بتوانند فضای مناسب را برای استحمام اهالی و ساکنین خانه فراهم کنند. اما شاید یکی از دغدغه های اصلی برای هر یک از کسانی که می خواهند از کابین دوش استفاده کنند مسئله تمیز کردن شیشه های مورد استفاده در حمام باشد.

از همین رو ما در این مطلب به این مسئله خواهیم پرداخت. پیش از آن مرور داشته باشیم بر آنچه در این مطل مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

شیشه حمام و کاربرد آن

شیشه حمام یا همان کابین دوش یکی از محصولات رایج در نما سازی ساختمان های اداری می باشد. باید در نظر داشته باشید که استفاده از شیشه حمام به عنوان یک جبر نانوشته در ساختمان های مدرن امروزی می باشد.

چرا که باید فضای کافی را برای استحمام اهالی خانواده در یک محیط نسبتا محدود به وجود آورد و برای این امر کاری بهتر از استفاد از شیشه های حمام و یا حمام شیشه ای برای ما وجود ندارد. زمانی که شما از حمام شیشه ای استفاده می کنید یکی از نگرانی های مهم شما این است که چگونه شیشه حمام خود را همیشه تمیز نگه دارید.

به همین دلیل باید روش های تمیز کردن این شیشه ها را به خوبی بدانید که ما در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. نکته مهم دیگری که پیش از آن باید به شما بگوییم مربوط به کاربرد شیشه های حمام می باشد.

شما می توانید از شیشه حمام در منازل مسکونی، در استخرهای عمومی و یا در حمام های عمومی استفاده کنید. کابین دوش فضای مستقل و راحتی را برای حمام شما فراهم می کند

و شما می توانید به راحتی از این فضا استفاده کنید و شرایط استحمام خود را به کلی تغییر دهید. یکی از مزیت های مهمی که استفاده از حمام شیشه ای برای شما دارد این است که شما می توانید از آنها در خانه هایی که متراژ کمتری هم دارد استفاده کنید.

چگونه شیشه حمام را تمیز کنیم ؟

روش های تمیز کردن شیشه حمام

به گزارش شرکت کامادر به عنوان یکی از تولید کننده های کابین دوش و حمام شیشه ای در ایران، شما برای تمیز کردن شیشه حمام راهکارها و نکاتی پیش روی خود دارید که هم جرم‌ های روی شیشه از بین می برند و یکی از دغدغه های شما را برطرف می سازند

و هم لکه ‌ای بر روی آن باقی نمی گذارند تا همیشه ظاهر حمام شیشه ای شما بسیار عالی به نظر برسد. در واقع شیشه‌ های حمام شاید از نظر خیلی افراد موضوع ساده ‌ای باشند اما به دلیل این ‌که در حمام قرار دارند اگر به‌ موقع به آن ‌نظافت آن ها رسیدگی نشود، باعث شکل ‌گیری بیماری ‌های پوستی می ‌شوند و این می تواند کودکان شما را بیشتر در معرض خطر قرار دهد.

با توجه به این موارد شما باید تمامی راه های تمیز کردن شیشه حمام را به خوبی بدانید تا بتوانید از این نظر شرایط ایمنی و بهداشتی را برای خود فراهم کنید. امروزه برخی از حمام‌ های مدرن دارای کابین ‌های شیشه ‌ای هستند

که این کابین ها دوش را از بقیه قسمت‌ ها جدا می ‌سازند. اگر راجع ‌به تمیز کردن شیشه حمام برای این ‌که لکی روی آن باقی نماند و شیشه‌ ها همانند روز اول صاف و براق باشند کنجکاو هستید، پیشنهاد می ‌کنیم

حتما در ادامه این مقاله با شرکت درب و پنجره کامادر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های حمام شیشه ای در ایران همراه باشید، تا هر آنچه که برای تمیز کردن شیشه‌ های حمام نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم و یکی از دغدغه های مهم شما را در این زمینه رفع کنیم.

بهترین تمیز کننده های شیشه حمام کدامند؟

شیشه حمام را می توانیم به راحتی تمیز کنیم و برای این کار معمولاً راهکار های بسیار زیادی وجود دارد. به گونه ای که معمولا خیلی از افراد با استفاده از انواع مواد شوینده و سفید کننده سعی می کنند کابین دوش و حمام شیشه ای خود را از هرگونه جرم و لک به وجود آمده بر روی آن پاک کرده

و شرایط کاملا بهداشتی را برای حمام خود به وجود آورند. ازآنجایی‌ که کابین ‌های شیشه ‌ای با آبی که شما در آن استحمام می کنید به صورت مستقیم در ارتباط هستند و حتی ممکن است لکه‌ هایی مثل شامپو و یا سایر موادی که برای شستشو خود استفاده می کنید  بر روی آن‌ ها باقی بماند، بهتر است از روش ‌هایی استفاده کنید که آن ها را کاملاً از بین ببرد.

توجه کنید زمانی که شما از شرکت درب و پنجره کامادر شیشه حمام را برای استفاده در کابین دوش تهیه می کنید کارشناسان نصب ما به شما در مورد نحوه نگهداری از آنها و شستشو آنها اطلاعاتی را ارائه خواهد داد.

در نظر داشته باشید که به‌ جز استفاده از شوینده‌ ها و مواد شیمیایی موجود در بازار روش‌ های سنتی نیز برای تمیز کردن شیشه های مورد استفاده در حمام و حتی سرامیک‌ های حمام شما وجود دارد.

اگر جزو دسته افرادی هستید که بر روی جرم‌ های شیشه حساسیت زیادی  دارید بهتر است که موادهای سنتی و محلول ‌های خانگی را جایگزین شوینده شیمیایی کنید. زیرا این‌ گونه هم مواد شیمیایی کمتری به ریه ‌های شما وارد می ‌شوند و هم شیشه بهتر تمیز می ‌شود.

همچنین لازم به ذکر است بیان کنیم که به‌ جز استفاده از مواد شوینده، استفاده کردن از روش ‌های سنتی مثل استفاده از سرکه و یا آبلیمو یا سایر روش های سنتی که می شناسید هم می‌ تواند بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد. حال در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از روش ‌های تمیز کردن شیشه حمام را برای شما شرح دهیم.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

بهترین روش استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن شیشه حمام

حتما می دانید که اگر شیشه حمام خود را به خوبی تمیز نکنید این احتمال برای شما وجود دارد که در صورت استفاده مکرر از آن شیشه های شما مات شده و یا کدری باقی مانده روی آنها به راحتی از بین نرود.

در میان را های سنتی و روش های جدید شستشو شیشه های حمام باید بدانید که یکی از رایج ‌ترین و پرطرفدارترین راهکارهای استفاده کردن از شوینده ‌های موجود در بازار است. در واقع اکثر افراد این شوینده‌ ها را برای تمیز کردن شیشه حمام خود انتخاب می ‌نمایند.

اما باید ذکر کنیم نکاتی در هنگام استفاده از این شوینده‌ ها وجود دارد. به عنوان مثال به ‌هیچ وجه ‌نباید مواد شوینده‌ را با استفاده از وسایلی مثل سیم یا… که کمی ضخیم و زبر هستند بر روی شیشه بکشید زیرا می تواند موجب آسیب به سطح شیشه و براقی شیشه ها شود.

نکته مهمی باید به شما منتقل کنیم تا در زمان تمیز کردن شیشه حمام به خوبی آن را رعایت کنید، نکته مهمی که باید بدانید این است که برای استفاده کردن از  این روش حتما باید از دستمال مخصوص برای شیشه ‌ها استفاده شود تا آسیبی به آن ‌ها نرسد.

زیرا شیشه ‌های کابین حمام جنسی متفاوت با اکثر شیشه‌ ها دارند و بسیار زود خراش را به خود جذب می ‌کنند. توجه داشته باشید که حتما در هنگام استفاده از شوینده‌ ها آن را بر روی لکه‌ های مورد نظر چندین ‌بار بکشید و بعد با دستمال او را پاک کنید. سپس آبکشی نمایید تا لکه ‌های مد نظر کامل پاک شوند. اگر هنوز لکه ‌ها به‌ خوبی رفع نشده بودند شما می‌ توانید این کار را چندین‌ بار تکرار نمایید.

روش های جلوگیری از لک شدن شیشه حمام

برای اینکه بعد از تمیز کردن شیشه حمام لکی بر روی شیشه ها باقی نماند یکی از راهکارهای شما این است که شما حتما از دستمال مناسبی برای خشک کردن شیشه استفاده کنید تا به این ترتیب مانع از ماندن لک روی شیشه شوید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که دستمالی که انتخاب می کنید باید کاملا نرم باشد و هیچ گونه ضخامتی برای آسیب زدن به شیشه های حمام شما نداشته باشد. خشک کردن شیشه بعد از اینکه شیشه را مورد شستشو قرار دادید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شما باید خیلی مراقب این مسئله باشید. اگر شیشه را شستشو دهید ولی بعد از آن با یک دستمال خشک و لطیف آب باقی مانده روی شیشه را پاک نکنید لکه های آب بعد از خشک شدن روی شیشه شما می ماند.

سخن پایانی

تنها مسئله ای که باید در زمان شستن شیشه حمام رعایت کنید این است که باید از دستمال های درست برای این کار استفاده کنید. از طرفی باید در شستشو دقت کنید و بعد از اینکه شستشو را انجام دادید حتما شیشه حمام خود را به درستی خشک کنید. تمیز کردن شیشه حمام کار اصلا دشوار و پیچیده ای محسوب نمی شود از همین رو می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد