شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

درب شیشه ای حمام و انواع آن | مزایای نصب شیشه حمام


درب شیشه ای حمام به صورت های مختلفی می تواند اجرا شود. در واقع زمانی که ما از حمام شیشه ای صحبت می کنیم در مورد یک پارتیشن شیشه ای کوچک حرف می زنیم که دارای استانداردها و ویژگی های متفاوتی می باشد.

درب به کار رفته در کابین دوش حمام هم دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که هر یک از آنها می تواند به گونه ای متفاوت اجرا شود. این درب ها دارای انواع مختلفی هستند که ما در این مقاله قصد داریم هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم به این واسطه اطلاعات بیشتری را در این مورد به شما ارائه دهیم.

اما پیش از آنکه این مطلب را در خصوص درب های به کار رفته در حمام شیشه ای ادامه دهیم توصیه میکنیم فهرست مطالب این سایت را دنبال کنید

شیشه حمام چیست ؟

همانطور که میدانید این مطلب در مورد بررسی انواع درب شیشه حمام می باشد اما پیش از آن لازم می دانیم که در مورد خود شیشه حمام به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم تا زمانی که قصد خرید این محصولات را دارید به خوبی بدانید که قرار است چه خریدی را انجام دهید.

توجه داشته باشید که به طور کلی شیشه حمام علاوه بر نمای زیبایی که به محیط منزل و بخش خصوصی محیط شما می دهد، یکی از این کاربردها می تواند این باشد که فضای اتاق و حمام و همچنین فضای حمام و سرویس بهداشتی را به طور کامل و مجزایی از هم جدا می کند به این ترتیب شما دارای فضای مجزایی برای حمام خود هستید.

درب شیشه حمام می تواند توسط جنس های مختلفی ساخته شود اما بهتر است بدانید که عموما برای ساخت کابینت دوش، همه بخش های این کابینت توسط شیشه سکوریت ساخته می شود. به این ترتیب می توان گفت که شیشه سکوریت، بهترین ابزار برای جداسازی بخش های مختلف سرویس بهداشتی و اتاق خواب می باشد چرا که بسیار مقاوم است.

معمولا شیشه حمام می تواند بدون درب سکوریت در حمام و صرفا جهت تفکیک محل استحمام از سرویس بهداشتی باشد. شیشه حمام در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی نیز طراحی، تولید و اجرا می‌شود.

درب شیشه حمام

کاربرد شیشه حمام

قبل از بررسی انواع درب شیشه حمام بهتر است در مورد موارد استفاده از شیشه حمام و کابینت دوش به شما بگوییم. به گزارش کارشناسان شرکت کامادر به عنوان ارائه دهنده و تولید کننده انواع حمام شیشه ای در ایران،

تمامی شما عزیزان در اتاق خواب شخصی خود و یا اتاق کار محل اداره و یا کارگاهی خود، می توانید حمام شخصی خود را داشته باشید. با کمی خلاقیت می توانید حمام شیشه ای را متناسب با دکور محل مورد نظر خود طراحی کنید.

با پیشرفت روز به روز در بازار شیشه، شیشه حمام دارای ویژگی‌های روزافزونی بوده است. در حال حاضر با وجود کابین‌های مختلف برای حمام می‌توان با کمترین فضای ممکن یک محیط و فضای شیک و مدرن با استفاده از شیشه حمامی، همچین فضایی را به وجود آورید.

درب شیشه حمام از جنس سکوریت بوده اما به طور کلی کامادر در ارائه انواع درب ها و کابین ها دارای تنوع بالایی می باشد. به دلیل تنوع بالا در انواع مدل ها و کیفیت به عنوان یک برند در شیشه حمام مطرح است، زیرا نکته مهم در پیاده‌سازی شیشه‌ حمام، طراحی و اجرای درست آن است.

شرکت درب و پنجره کامادر با تولید شیشه نشکن به عنوان دیوایدر شیشه ای، ایمنی فضای حمام را تضمین نموده است تا در برابر ضربه و تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته باشد.

در نهایت باید بدانیم که مسئله مقاومت بالا امری است که همه ما به دنبال آن هستیم چرا که اگر شیشه حمام دارای استحکام لازم نباشد و به راحتی شکسته شود ما شاهد محیطی امن نخواهیم بود. از همین رو به شما این اطمینان را می دهیم که شما کابین دوش بسیار مستحکمی در اختیار دارید.

حمام شیشه ای

پیش از معرفی درب شیشه حمام که موضوعی بسیار مهم می باشد اجازه دهید در مورد حمام شیشه ای و همچنین مزایای نصب آن به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم. به طور کلی حمام شیشه ای یا همان کابینت دوش به عنوان سازه ای جدید وارد معماری ساختمان های امروزی در سراسر دنیا شده است.

با حمام شیشه ای می توانید جلوه ای بسیار زیبا و البته شیک و خاص به خانه و یا محل کار خود بدهید. حمام شیشه ای یک پانل شیشه‌ای از جنس شیشه نشکن است، این شیشه عموما از جنس سکوریت بوده

و هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است که در فضای سرویس بهداشتی نصب می‌شود تا دوش یا وان را از قسمت‌های دیگر جدا کرده و مانع از خیس شدن دیگر قسمت‌ها شود.
این کابین دارای بخش های مختلفی می باشد که درب شیشه حمام، شیشه حمام و بخش های دیگری که آن را تشکیل می دهند همگی به عنوان کابین دوش شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.همان گونه که از نام این محصول مشخص است، جزء اصلی در این محصول شیشه است.

اگر از زیبایی و ظرافت شیشه سکوریت لذت می برید؛ شرکت درب و پنجره کامادر به عنوان ارائه دهنده انواع شیشه حمام و سازنده انواع کابین دوش در ادامه به معرفی مزایای حمام شیشه ای می پردازد.

مزایای نصب حمام شیشه ای

در بخش بعدی مقاله قصد داریم در مورد انواع درب شیشه حمام به شما اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم اما اجازه دهید که پیش از آن به معرفی مزایای استفاده از حمام شیشه ای بپردازیم.

به طور کلی می شود اصلی ترین مزایای استفاده از حمام شیشه ای را به پنج مورد تقسیم بندی کرد که ما این پنج مورد را برای شما آماده کرده ایم و به شما معرفی می کنیم. البته اگر شما پیش از این هم از کابین دوش استفاده کرده اید و مزایای بیشتری را سراغ دارید می توانید با ما در قسمت کامنت های این مقاله تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

· به گزارش کارشناسان شرکت کامادر در معرفی مزایای شیشه حمام اولین مسئله ای که می توانیم به آن اشاره داشته باشیم این است که با تفکیک محل دوش گرفتن از سایر نقاط حمام، از خیس و کثیف شدن مابقی سرویس بهداشتی جلوگیری می شود.

  • درب شیشه حمام و کابین دوش مقاوم بوده و از جنس شیشه نشکن یعنی شیشه سکوریت می باشد.
  • استفاده از حمام شیشه ای موجب می شود که باکتری ها، رطوبت و بسیاری موارد دیگر به راحتی وارد بخش های دیگر خانه نشود.
  • توجه داشته باشید که با سپردن پروژه خود به کامادار مطمئن هستید که تمام یراق آلات مصرفی در ساخت کابین دوش و حمام شیشه ای ضد زنگ می باشد.
  • همچنین باید این مورد را هم بدانید که فریم کار شده در حمام شیشه ای، از نوع آلومینیوم اکسترود شده و یا استیل ضد زنگ است.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

انواع درب شیشه حمام

به طور کلی درب شیشه حمام در دو نوع کلی می تواند به شما عزیزان ارائه شود. ما در این بخش این دو مورد را به شما معرفی کرده و هر یک از آنها را به صورت مختصر برای شما نام می بریم تا شما به خوبی با انواع این درب های مورد استفاده در کابین دوش آشنا شوید، این دو مدل اصلی انواع درب های مورد استفاده در کابین دوش عبارت اند از:

  • درب ریلی شیشه حمام
  •  درب لولایی شیشه حمام

در ادامه این مطلب در خصوص انواع درب شیشه حمام برای هر یک از این انواع توضیحات مختصری را به شما ارائه می دهیم تا با استفاده از این توضیحات بتوانید درب مورد نظر خود را برای کابن دوشی که سفارش داده اید انتخاب کنید.

باید بدانید که این مسئله کاملا سلیقه ای می باشد اما اگر محدودیتی به دلیل شرایطی خاص داشته باشید متخصصان شرکت کامادر این موارد را با شما در میان می گذارند و بهترین انتخاب را به شما معرفی می کنند تا بتوانید با خیالی آسوده انتخاب کنید.

1. درب ریلی شیشه حمام
یکی از انواع درب شیشه حمام، درب های ریلی هستند که از رایج ترین انواع درب های امروزی محسوب می شوند. باید بگوییم که به طور کلی درب سکوریت سرویس بهداشتی از نوع ریلی می تواند به صورت فریم دار و یا فریم لس طراحی و اجرا شود.

درب ریلی سرویس بهداشتی از آنجایی که فضایی را اشغال نمی کند می تواند گزینه ی مناسبی برای محیط های کوچک باشد

2. درب لولایی شیشه حمام

اما شناخته شده ترین انواع درب شیشه حمام می تواند درب لولایی باشد که همه شما با آن آشنا هستید و شناخت نسبتا کاملی از آن دارید. جنس این درب ها برای امنیت بیشتر از سکوریت و یا شیشه لمینت ساخته می شود

و امکان استفاده از رنگ و یا طرح دلخواه بر روی این شیشه ها امکان پذیر می باشد. این نوع از درب شیشه ای می توانند عایق خوبی برای صوت و بو باشند. تمامی لولاها و یراق آلات به کار رفته در درب شیشه ای لولایی سرویس بهداشتی از جنس استیل و یا آلومینیوم ضد زنگ می باشد،

همچنین برای هماهنگی با دکوراسیون سرویس بهداشتی می توان از رنگ دلخواه برای یراق آلات استفاده کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد